MF 't Gooi en aanhangsels *130* *Tijd voor zand en modder!

Wie is de volgende met noppies???

  • Teun

    Stemmen: 3 10,7%
  • MZN

    Stemmen: 3 10,7%
  • Mies

    Stemmen: 5 17,9%
  • Tox

    Stemmen: 8 28,6%
  • Coonie

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- :$

Ik werd zondag opgehaald en die zeggen ook dat ze voor het raam hebben staan zwaaien. Begin nu echt aan mezelf te twijfelen wat ik nou gezien heb :/
Aha, die hebben niet voor het raam gestaan, dus ik heb jou voor mijn taxi aangezien. Gordijnen dicht en naar buiten gelopen, kwamen ze er net aan _O-

Volgende keer ff aanbellen, koffie staat altijd klaar :Y
 
Gaan we allemaal ff zwaaien naar Jan :W

DD, geen idee of 3 beter is als 2. Weet niet meer wat erop zat achter maar ik kreeg een goeie deal voor een setje. En 3 was niet veel duurder als 2. Plus dat ik de voorband die er nu nog niet om ligt volgend jaar kan laten omleggen. Had ik zoiets van laat ik dan maar meteen het nieuwe type nemen. Tegen de tijd dat de voorband gedaan moet worden wil ik niet lopen klooien met een oud type waar ze nog wat van hebben liggen. Doe me dan maar een verse van het nieuwe type zeg maar :) Wat ik van de verkoper wel begreep is dat de 3 gewoon wat beter is in nat weer. En omdat ik dus ook het idee heb om ook wel eens van de weg af te gaan. Leek me dat beter.

SD, jammer. Wat nu ? Hebbie nog andere plekken waar je het zou kunnen proberen ?

Heel veel plezier morgen Toos. Zien we dan morgen een filmpie verschijnen van een achterwaards rijdende burnout ?
 
Gaan we allemaal ff zwaaien naar Jan :W

DD, geen idee of 3 beter is als 2. Weet niet meer wat erop zat achter maar ik kreeg een goeie deal voor een setje. En 3 was niet veel duurder als 2. Plus dat ik de voorband die er nu nog niet om ligt volgend jaar kan laten omleggen. Had ik zoiets van laat ik dan maar meteen het nieuwe type nemen. Tegen de tijd dat de voorband gedaan moet worden wil ik niet lopen klooien met een oud type waar ze nog wat van hebben liggen. Doe me dan maar een verse van het nieuwe type zeg maar :) Wat ik van de verkoper wel begreep is dat de 3 gewoon wat beter is in nat weer. En omdat ik dus ook het idee heb om ook wel eens van de weg af te gaan. Leek me dat beter.

SD, jammer. Wat nu ? Hebbie nog andere plekken waar je het zou kunnen proberen ?

Heel veel plezier morgen Toos. Zien we dan morgen een filmpie verschijnen van een achterwaards rijdende burnout ?
Weet niet of er iemand met een cameraatje rondloopt ;)

Effies oefenen kan geen kwaad igg :P
 
VOOR GILLIE!!!!!! *O* *O*

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan