MF 't Gooi en aanhangsels *130* *Tijd voor zand en modder!

Wie is de volgende met noppies???

  • Teun

    Stemmen: 3 10,7%
  • MZN

    Stemmen: 3 10,7%
  • Mies

    Stemmen: 5 17,9%
  • Tox

    Stemmen: 8 28,6%
  • Coonie

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent opzoek naar financiële middelen voor je stookkosten? :+
Hahaha

Nee, 8 jaar geleden hypotheek afgesloten.
De afgelopen twee jaar vallen er nu jaaroverzichten op de mat, waarbij zo'n 25% van mijn inleg naar een tussenpersoon gaat (die ik dus nog nooit heb gezien of gesproken).
Gekeken op SOS woekerpolis, en mijn polis staat daar tussen.

Er werd aangegeven dat zij contact met mij op gaan nemen, maar ik heb geen idee hoe of wat verder. Misschien heeft iemand daar wel ervaring mee?

Weet wel dat ik dit dus wel zsm omgebouwd moet hebben...
 
Laatst bewerkt:
Iemand trouwens ervaring met woekerpolissen? :/

Heb er ook 1 maar kan je er niet verder mee helpen.
Ze moeten komen met een voorstel... je zou eens kunnen bellen met de vraag hoe het daar mee staat en wanneer je een voorstel tegemoet zou kunnen zien.

Zelf ben ik er ook nog niet uit hoor.... ik zit wel te twijfelen wat ik er mee doen moet.
Die van mij valt dus net in de categorie woekerpolis, maar net onder de norm dat er een correctie moet komen.
 
Niets mis met de kwaliteit, maar je ziet niets ;)
Oh haha jaja. Op zo'n Drift of GoPro of hoe die dingen ook heten zit een schermpje zodat je ziet wat je filmt vantevoren. Deze had dat helaas niet :( Hij kon niet verder naar achter, zat al op de transponder geplakt haha
 
Mag je een klant laten rijden met een remschijf van 1,245 mm dikte of moet je die tegen zichzelf in bescherming nemen?
 
Mag je een klant laten rijden met een remschijf van 1,245 mm dikte of moet je die tegen zichzelf in bescherming nemen?

In bescherming nemen, lukt dat niet.
Jezelf in bescherming nemen.
Ondertekenen bij afhalen.

Maar als hij ze zelf ziet dan snapt ie toch wel dat dat niet meer kan?

Edit:

Ow wacht succes :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan