Z1000 going Café

Andere kant

full
 
Ik geloof dat ik weer s mazzel heb, maar volgens mij heb ik een geheel schadevrije tank gescoord voor te weinig. Van de week maar s een kijkje nemen... Komt goed uit want de huidige tank heeft nogal wat deuken...
 
Rot op Oma... :)

Maar weer aan de slag gegaan. Fiets moet toch een keertje af dus maar begonnen met wat spuit- en polijst werk aan de uitlaat :9~

full
 
De tank die ik zou overnemen bleek toch al verkocht dus de oude maar eens aangepakt.
Bij de vorige spuitbeurt wel e.e.a. geplamuurd, maar ik wilde schoon beginnen...
Dus in de afbijt

full
 
Laatst bewerkt:
Dikke lagen plamuur :X

full


en die tunnel moest ook dicht. Veeeels te groot, sluit niet mooi aan op het zitje en dus lelijk...
 
Laatst bewerkt:
malletje gemaakt, overgezet op 1mm dik plaatstaal, uitgeknipt en gelast

full


ivm kans op gaten in de onderkant, daar alleen goed gehecht. Wordt dichtgemaakt met sikaflex
 
Laatst bewerkt:
moet uiteraard afgewerkt worden met staalplamuur, maar dat komt wel goed :)
Ook maar meteen met een verfbrander alle plamuur verwijderd en de hele tank kaalgeschuurd.

full
 
.
full


Morgen even langs een uitdeuker om te zien of hij wat aan de voorvorkdeuken kan doen, een pot staalplamuur halen en alles wegwerken

Vruchtbare dag :Y
 
Laatst bewerkt:
weer e.e.a. gedaan.
Alles wat geplammurd moest worden netjes afgewerkt en daarna op het dak een tent gebouwd om alles te kunnen spuiten.

full
 
resultaat is niet helemaal perfect. het tape had op een paar kleine plekjes gelekt dus dat moet ff bijgewerkt worden...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan