Tekoop: Derbi Senda DRD Limited Edition 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cooltruck

Die hard MF'er
15 jul 2012
600
0
Apeldoorn
Beste,
Ik bied hierbij mijn Derbi Senda DRD Limited Edition uit 2007 te koop aan. Brommer verkeerd in perfecte staat en is altijd goed onderhouden en altijd goed gewassen en in de wax gezet! Brommer gaat weg voor toekomstige aanschaf van een motor.

Over de brommer:
Brommer heeft ongeveer 18.500km gelopen en tandwielen en ketting zijn nog in prima staat, brommer heeft nieuwe achterband en de voorband verkeerd nog in prima staat. Met een mooie uitgebreide KOSO Rx2 kilometer teller met alles er op en er aan ter waarde van €300,-!

Optisch:
Kappen zien er goed uit en vertonen weinig tot geen schade ook zitten de stickers er nog mooi op! Ook is er een mooi en strak velglintje aan gebracht (rood) op de velgen en zadel. Ook zijn er ledjes aangebracht in de koplamp dit voor een leuker effect, ook zijn er ledjes op de handkappen aangebracht die als knipperlicht functioneren, dit ziet er natuurlijk goed uit en niemand anders in Nederland zal dit hebben (zover ik gezien heb en weet) (mail mij even voor filmpje). Ook heb ik er een kleiner spiegeltje die mooi onder het stuur hangt opgezet die gewoon door de politie wordt geaccepteerd, . Ook is er een andere kentekenplaat houder met kleiner achterlicht gemonteerd ipv de grote "taartschep" deze wordt ook door de politie geaccepteerd. Onder de brommer hangt een standaard uitlaat met dubbele SCR corse dempers dit voor en erg mooi en strak geluid. Door deze aanpassingen heeft de brommer een mooi uiterlijk en trekt die veel bekijks!

Motorisch:
De motor verkeerd in prima staat en heeft geen rare bijgeluiden zoals je soms nog wel eens hoort. De brommer is een tijdje geleden professioneel gereviseerd en hierbij is het volgende vervangen: Nieuwe doppler krukas (twv 150 euro) alle keringen vervangen en natuurlijk de blok-olie ververst. Ook zit er een "nieuwe" cilinder op die ongeveer 3000 kilometer heeft gelopen, de brommer heeft half jaar terug ook een complete nieuwe ontsteking en koppeling gekregen. Dus de motor kan er voorlopig weer een paar duizend kilometer maken!

Waarschijnlijk ben ik nog wel het één en ander vergeten maar dat zou u even kunnen vragen via de mail (mits u nog vragen heeft).
Dus al met al een perfecte brommer die opzoek is naar een nieuwe eigenaar.

Voor meer foto's en informatie kunt u mij mailen naar evert.jan@hotmail.com .

Prijs: €2000 euro.

Mvg. Evert-Jan

Brommer gaat niet in onderdelen weg en ik wil niet inruilen (wel als u dit te ruil heeft: KTM SMC 690/yamaha r6)!

imag0143uu.jpg

img0078uk.jpg
 
haha onder overig mag dit toch, of zie ik dit verkeerd?, anders moet die maar verwijdert worden ^^
En prijs is normaal hoor ? en wil ook graag een motor dus dan komt het goed uit :D
 
haha onder overig mag dit toch, of zie ik dit verkeerd?, anders moet die maar verwijdert worden ^^
En prijs is normaal hoor ? en wil ook graag een motor dus dan komt het goed uit :D

Nee, onder overige mogen motoronderdelen, motorgereedschap, motor.... enz verkocht worden ;)

Hoeveel zo'n ding normaal kost weet ik niet, maar denk dat de motorrijders hier geen 2000 euro aan een brommer uitgeven als ze voor dat geld ook een leuke motor kunnen kopen.
 
die raak je mischien well voor 1500 kwijt
heb zelf ook nog een drd uit 2008 staan
waarom kijk je niet voor een cbr600f is veel degelijker als beginners fiets!!!!!!
en betaalbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan