Circuitbanden-Topic

Zeg.... O-)

Jij haalt jouw banden vast op bij de eerste race in Assen (april als ik me niet vergis?)?
Heb je genoeg ruimte om die van mij mee naar Almere te nemen? :P Kom ik ze bij je ophalen als ik vanaf de vriendin (Zwanenburg) weer naar huis (Achterhoek) rij ;)

:N zal helaas niet gaan

[me="Ice&Frost"]is er pas in juni bij... ;) [/me]

Moet überhaupt nog even bedenken hoe ik die banden bij me krijg...
 
Het was te proberen ;)

Hoeveel krijg jij er? ik 3 sets dus dat is wel te versturen maar haal liever af.
Mijn ouders hebben vrienden bij hem in de buurt wonen dus misschien dat hij ze daar neer wil gooien en dat die vrienden ze weer naar mijn ouders meenemen...
Eens zien.
 
Heeft ome Erwin nog meer setjes banden over? Of hadden jullie van tevoren afgesproken?
In Duitsland kom ik niet goedkoper dan 248,-
 
Het was te proberen ;)

Hoeveel krijg jij er? ik 3 sets dus dat is wel te versturen maar haal liever af.
Mijn ouders hebben vrienden bij hem in de buurt wonen dus misschien dat hij ze daar neer wil gooien en dat die vrienden ze weer naar mijn ouders meenemen...
Eens zien.

No problemo ;) Ik heb het dubbele besteld })
Oh kijk, dat is ook wel makkelijk :)
Ik heb wel wat opties voor ophalen, maar ff kijken wat het beste uitkomt. 8-)
 
volgens de pirelli site heb je , bij de juiste bandenspanning , ook best een goede band aan de pirelli superbike pro slick, deze is aanmerkelijk goedkoper...."harder"en daardoor ook slijtvaster. Bij 20 gr of meer zeker ook een goede keuze... (wel in combinatie met een gewone sc2 (of 1 ) voorband...
 
Heeft er ook iemand ervaring met de dunlop d211fgp 6838 voorband?
Of zou deze te hard zijn in begin van het jaar??
Zouden onder R1 moeten..
 
volgens de pirelli site heb je , bij de juiste bandenspanning , ook best een goede band aan de pirelli superbike pro slick, deze is aanmerkelijk goedkoper...."harder"en daardoor ook slijtvaster. Bij 20 gr of meer zeker ook een goede keuze... (wel in combinatie met een gewone sc2 (of 1 ) voorband...

Super goede banden!!! echt waar hoor!! :]
ik adviseer ze aan ieder van mijn "concurrenten"!

:+
 
laat ik het zo zeggen.... heb ze 3 jaar geleden gekocht en halve wegen de dag al afgesmeten... ze zijn volgens mij wel goed als je niet snel bent... bv zolder boven 1.50, assen boven 2.00, alles eronder en het is idd TROEP :+
 
als t goed is , is de band al onderweg...@#$ Ik heb degene waar ik de band van gekocht heb (marktplaats) http://link.marktplaats.nl/637764044 al even een berichtje gedaan over mijn zorgen betreft deze band. en of ik m nog terug kan doen...ben benieuwd naar zijn reactie..mocht ik t geld terugkrijgen heeft iemand dan een adresje voor echte Pirelli superbike slicks..? :? '(
 
thanx...slaap ik vannacht weer iets rustiger....
( ik ben trouwens wel een kampioen................in slechte aankopen doen...?!) Ik twijfel altijd enorm voordat ik iets koop...heb ik t eindelijk gekocht ga ik weer twijfelen of ik wel de juiste keus gemaakt heb... |(
 
thanx...slaap ik vannacht weer iets rustiger....
( ik ben trouwens wel een kampioen................in slechte aankopen doen...?!) Ik twijfel altijd enorm voordat ik iets koop...heb ik t eindelijk gekocht ga ik weer twijfelen of ik wel de juiste keus gemaakt heb... |(

Die blade kan geen slechte aankoop zijn geweest :N ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan