Frans Motoren Schijndel

Hij heeft zich wettelijk netjes ingedekt zo ;)

Tja...

Volgens mij staat er precies wat er aan de hand is.

En kennelijk is de motor heel erg netjes bijgehouden. Want na een dikke 45k verkeert de motor nog in showroom-staat.

Prima aankoop dus :Y
 
By the way, heeft een CBF hetzelfde frame als de CB 600 Hornet waarvan Zot ooit foto's plaatste?
 
Ben er eens met een maat geweest, die heeft er een cbr 1000rr 2008 gekocht, prima en eerlijk vent die frans. :)
 
Bij Frans Motoren Schijndel staat de volgende motor te koop.


Honda Cb600f hornet
Bouwjaar: 2008
Honda cb600f hornet bj aug 2008 In showroom staat verkeerende motor de teller staat op 3200km maar er is na een defecte teller een nieuwe geplaatst de orginele stand is niet bekend Dat is de reden dat de prijs ook lager is als de meeste de motor is door inruil binnen gekomen
Prijs: € 4750,00


Ik ken de motor en weet dat hij deze zomer is ingeruild bij van Gerwen Motoren in Bergeijk. Deze gaf aan dat de motor "de handel" in ging.

De teller gaf toen 44.000 km aan. :Y

Destijds deed de kilometerteller het prima.
Blijkbaar is de teller plotseling kapot gegaan, is de oude teller "vermist" geraakt en daarmee de oude kilometerstand. :N

Trek zelf je conclusie.

Groeten uit Rooi


Hij meld toch netjes in zijn bericht en zal dit vermoedelijk ook mondeling toegeven dat de teller is vervangen en de huidige stand onbkend is .... trek als koper zelf de conclusie of het aanbod en de prijs je dan wel of niet aanstaat .... een km-stand zegt verder niets! Onderhoud,Woonwerk verkeer of circuit
 
Wel opvallend dat niemand vragen stelt of twijfels uit bij TS en de info in zijn openingspost. Maar er komen wel meteen allerlei aannames over de motorhandelaar.
M.a.w. we zijn blijkbaar sneller geneigd om iemand te geloven die anoniem iets schrijft of eigenlijk alleen maar iets suggereert dan een motorzaak die met naam en toenaam een motor op zijn site aanbiedt.

-Kent TS deze motor echt? Er zijn meerdere 600 hornet's.
-klopt het wel dat er eigenlijk 44.000 km op de teller stond?
-Hoe weten we dat de teller het destijds prima deed?
-Heeft TS dit ook aan Frans motoren gemeld? Zo ja, wat was zijn kant van het verhaal en zo nee, waarom eigenlijk niet?

Ik weet het allemaal niet maar volgens mij niemand hier.
Maar als je nu googelt op "Frans motoren Schijndel" is dit draadje al de 4e hit. Het effect is dus best groot.

:} :} Perfect verwoord en onderbouwd.

Ik vindt dat topicstarter geen eerlijk recht toe doet aan de ondernemer ...!
 
Als-gij-uit-schijndel-komt,-bende-gij-een-homo-25106258-1.png
 
Ik moet erik99 ook volledig gelijk geven. Dit is meer dan een beetje insinuatie. Ik ken de man verder niet maar zoals het hier gepresenteerd word heeft hij al een misdaad begaan terwijl daar echt geen directe rede toe is. Bovendien is internet niet meer of minder dan een moderne vorm van mond op mond reclame.. ff vooraf over nadenken dus alsjeblieft.

Een fictief voorbeeld. Als een ingeruilde pekel motor als niet netjes zonder garantie verkocht wordt(je koopt een relatief jonge motor voor weinig geld) en een maandje later lopen de voorwielagers erúit is de dealer dan ook in gebreke en is dat dan rede genoeg om hem slecht af te schilderen op een anoniem forum? jij wilde toch voor een dubbeltje op de eerste rij zitten? Alsjeblieft even over nadenken voordat je iets post aub, dat is alles.
 
Ben er eens met een maat geweest, die heeft er een cbr 1000rr 2008 gekocht, prima en eerlijk vent die frans. :)

Ik ben er een jaar geleden wezen kijken naar een motor,waar ik veel kennis van had(ik had al ruim 2 jaar dezelfde).
Deze wou ik voor het circuit inzetten,daar aangekomen,bleek het niet veel soeps te zijn. :') .
Tip : als je geen kennis van zaken hebt,neem iemand mee.maar dit geldt voor alle motorzaken
Voor de rest laat er me niet over uit
 
Frans is gewoon eerlijk.
Heel Nederland zoekt naar de goedkoopste motor via internet,en beoordeeld ook alles
via internet.
Ga eens persoonlijk er naartoe,en oordeel daarna.
 
Bij deze een berichtje van frans motoren zelf.

Ik ben op dit forum gewezen door een klant van mij.

Ik kijk nooit op de forums omdat er meestal meer gepraat word dan dat er waar is en ook zo bij dit geval.

Even een kleine uitleg
Ik doe per jaar ongeveer 300 motoren en dit jaar heb ik zeker 4 goudkleurige cb600 hornets gehad waarvan er 3 met schade waaren.
De motor waar dit over gaat had schade aan de tank (aan de linker zijde een flauwe deuk), een dieper kras in de linker vork poot, koplamp gekrast en de teller was stuk.
Deze motor heb ik gerepareed en als rob roy wil dan mag hij even lekker een kopje koffie komen pakken want ik ben tegenwoordig ook gevestigd in sint oedenrode (rooi) en mag hij even de foto's bekijken van de schade van voor heen, tevens heb ik de kapotte teller ook nog liggen.

Verder houd even op allemaal met bedrijven zwart te maken zonder dat je ze gesproken hebt.

Bedankt eric99 mensen met een gedachten zoals jij zouden er meer moeten zijn jij oordeeld in iedergeval niet meteen over het eerste beste verhaal.
 
Bij deze een berichtje van frans motoren zelf.

Ik ben op dit forum gewezen door een klant van mij.

Ik kijk nooit op de forums omdat er meestal meer gepraat word dan dat er waar is en ook zo bij dit geval.

Even een kleine uitleg
Ik doe per jaar ongeveer 300 motoren en dit jaar heb ik zeker 4 goudkleurige cb600 hornets gehad waarvan er 3 met schade waaren.
De motor waar dit over gaat had schade aan de tank (aan de linker zijde een flauwe deuk), een dieper kras in de linker vork poot, koplamp gekrast en de teller was stuk.
Deze motor heb ik gerepareed en als rob roy wil dan mag hij even lekker een kopje koffie komen pakken want ik ben tegenwoordig ook gevestigd in sint oedenrode (rooi) en mag hij even de foto's bekijken van de schade van voor heen, tevens heb ik de kapotte teller ook nog liggen.

Verder houd even op allemaal met bedrijven zwart te maken zonder dat je ze gesproken hebt.

Bedankt eric99 mensen met een gedachten zoals jij zouden er meer moeten zijn jij oordeeld in iedergeval niet meteen over het eerste beste verhaal.


Hoop dat de TS nu twee keer na denkt voor hij zelf conculusies gaat trekken.
Tevens als hij nu nog lef heeft is hij wel een gemeend excuus schuldig aan Frans.
 
Hoop dat de TS nu twee keer na denkt voor hij zelf conculusies gaat trekken.
Tevens als hij nu nog lef heeft is hij wel een gemeend excuus schuldig aan Frans.



Hoewel het kwaad nu toch al geschiedt is, is dat wel het minste wat hij doen kan.
Ook vind ik dat Frans zich, in deze, nog behoorlijk coulant opstelt.
TS had ook terug kunnen gaan en bij Frans zijn klacht(en) kenbaar maken, ipv. zijn gal te spuien op dit forum, met alle gevolgen van dien.
 
Bij deze een berichtje van frans motoren zelf.

Ik ben op dit forum gewezen door een klant van mij.

Ik kijk nooit op de forums omdat er meestal meer gepraat word dan dat er waar is en ook zo bij dit geval.

Even een kleine uitleg
Ik doe per jaar ongeveer 300 motoren en dit jaar heb ik zeker 4 goudkleurige cb600 hornets gehad waarvan er 3 met schade waaren.
De motor waar dit over gaat had schade aan de tank (aan de linker zijde een flauwe deuk), een dieper kras in de linker vork poot, koplamp gekrast en de teller was stuk.
Deze motor heb ik gerepareed en als rob roy wil dan mag hij even lekker een kopje koffie komen pakken want ik ben tegenwoordig ook gevestigd in sint oedenrode (rooi) en mag hij even de foto's bekijken van de schade van voor heen, tevens heb ik de kapotte teller ook nog liggen.

Verder houd even op allemaal met bedrijven zwart te maken zonder dat je ze gesproken hebt.

Bedankt eric99 mensen met een gedachten zoals jij zouden er meer moeten zijn jij oordeeld in iedergeval niet meteen over het eerste beste verhaal.

BAM!

Zou idd wel zo netjes zijn als TS het fatsoen nog kan opbrengen om in ieder geval te reageren na deze insinuaties.
 
Bij deze een berichtje van frans motoren zelf.

Ik ben op dit forum gewezen door een klant van mij.

Ik kijk nooit op de forums omdat er meestal meer gepraat word dan dat er waar is en ook zo bij dit geval.

Even een kleine uitleg
Ik doe per jaar ongeveer 300 motoren en dit jaar heb ik zeker 4 goudkleurige cb600 hornets gehad waarvan er 3 met schade waaren.
De motor waar dit over gaat had schade aan de tank (aan de linker zijde een flauwe deuk), een dieper kras in de linker vork poot, koplamp gekrast en de teller was stuk.
Deze motor heb ik gerepareed en als rob roy wil dan mag hij even lekker een kopje koffie komen pakken want ik ben tegenwoordig ook gevestigd in sint oedenrode (rooi) en mag hij even de foto's bekijken van de schade van voor heen, tevens heb ik de kapotte teller ook nog liggen.

Verder houd even op allemaal met bedrijven zwart te maken zonder dat je ze gesproken hebt.

Bedankt eric99 mensen met een gedachten zoals jij zouden er meer moeten zijn jij oordeeld in iedergeval niet meteen over het eerste beste verhaal.

Maaruh,dan kun je toch ook aangeven wat er op de oude teller staat,al weet je niet hoelang deze reeds kaduuk was maar de km's zullen iig niet minder zijn dus kan de koper zich een beter beeld vormen.

Honda Cb600f hornet
Bouwjaar: 2008
Honda cb600f hornet bj aug 2008 In showroom staat verkeerende motor de teller staat op 3200km maar er is na een defecte teller een nieuwe geplaatst de orginele stand is niet bekend Dat is de reden dat de prijs ook lager is als de meeste de motor is door inruil binnen gekomen
Prijs: € 4750,00

Spreekt elkaar toch licht tegen,een indicatie was wel te geven en is beter dan dit.
 
Ligt er maar net aan hoe de teller kapot is, dat ligt met die digitale dingen van tegenwoordig toch net even anders dan bij de ouderwetse analoge tellers ;)
 
Wat een dom topic!! er zijn van die mensen die overal rare dingen in zien!
Ben zelf ook ondernemer en probeer altijd zo goed mogelijk mijn werk te doen en mensen atijd eerlijk te behandelen, toch zijn er altijd mensen die je wantrouwen en denken dat je ze een poot uittrekt.

TS is hier een perfect voorbeeld van!!
 
Ik ben er een jaar geleden wezen kijken naar een motor,waar ik veel kennis van had(ik had al ruim 2 jaar dezelfde).
Deze wou ik voor het circuit inzetten,daar aangekomen,bleek het niet veel soeps te zijn. :') .
Tip : als je geen kennis van zaken hebt,neem iemand mee.maar dit geldt voor alle motorzaken
Voor de rest laat er me niet over uit

En waar kun jij aan opmaken dat ik geen kennis van zaken heb dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan