Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 6 'The last banaan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
De sneeuw bleef hier (Terneuzen) gelukkig niet liggen, dus ik kon gewoon rijden. Net terug, en....

GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!

*O* :W *O* :W *O* :W :Y :Y :Y *O* *O* *O*

Vanmiddag gelijk langs het gemeentehuis!
 
Morgen mag ik op. Vannacht allemaal rare nachtmerries. "Ja, de motoren zijn op dus jij moet op de fiets. We rijden die en die route (waaronder een stuk over de snelweg)" Ik had het niet meer. :o Toen ik wakker werd (3.23) weer in slaap gevallen om verder te dromen dat ik mijn AVB ook even opnieuw moest doen.

_O- _O-

Maare, succes! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Jeetje Simon, ik wilde vragen of je me bij de ex-lessers kon zetten, maar ik ging eerst even kijken. Tuut, tuut, dat is snel! Bedankt!
 
Jeetje Simon, ik wilde vragen of je me bij de ex-lessers kon zetten, maar ik ging eerst even kijken. Tuut, tuut, dat is snel! Bedankt!
Simon ging er vast wel van uit dat je het ging halen, misschien had 'ie het al aangepast terwijl jij nog op de motor zat :-)
 
Op de antwoord of er een mogelijke coulance regeling komt... heb ik vandaag een nieuwe email mogen ontvangen:

Geachte heer of mevrouw,

Wij beschikken niet over voldoende informatie om uw vraag te kunnen beantwoorden.

Het antwoord op uw vraag kan het beste gegeven worden door een medewerker van Backoffice IenM die uitgebreid op de hoogte is van de regels en richtlijnen. Uw vraag hebben wij daarom voor verdere beantwoording doorgestuurd naar dit ministerie.

Met vriendelijke groet,

Informatie Rijksoverheid
 
Wohoo.. nog steeds kopman banaan ex-lesser zie ik?

Niemand anders met een creatief foto met een bahnaahn ? -wel een normale aub-
Nog bedankt voor je uitgebreide tips en tools. Ik zal het meenemen. Hopelijk voegt het toe! Overigens, eerst maar zien of er woe gereden word. De voorspellingen zijn nogal winters!
 
Ik hoop ook dat die van mij doorgaat aankomende donderdag... moet om 20 voor 12 afrijden.. niet hele slechte tijd dacht ik, donderdag zal het in de middag niet heel druk zijn denk ik.. Nu maar hopen dat de wegen niet besneeuwd / glad raken. Sta nu al te stuiteren van de zenuwen. :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan