Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 6 'The last banaan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit zeg.. verrot dat je het niet hebt gehaald! Volgend keer inderdaad een banaan of 2 naar binnen werken. Hopelijk heb je het qua weer wel mee tegen januari

Is er trouwens een website om dat laatste nu al te checken? Ze zouden op basis van statistiek en geschiedenis toch wel een soort van voorspelling/weersbeeld moeten kunnen schetsen? Wil wel weten wat de statistiek mij kan leren voor het weer van de 14e namelijk...! :)
 
Wel concreet zaken meegekregen om aan te werken trouwens? Of waren het net die paar incidentjes die de examinator teveel vond?


Hij zei dat er veel leuke momenten in mijn rijden zit, maar toch verder vooruit moet kijken om eerder genoemde ongelukkige momenten te voorkomen. Ook bij het nemen van de bochten niet links voorsoteren en meteen op de rechter rijbaan willen uitkomen! Ookal trek je vlot door!
 
Shit zeg.. verrot dat je het niet hebt gehaald! Volgend keer inderdaad een banaan of 2 naar binnen werken. Hopelijk heb je het qua weer wel mee tegen januari

Ja zeker balen. Ja ik denk inderdaad eerst even langs de coop volgende keer. Ja, de voorspellingen zijn niet goed, dus ik denk niet dat ik bijster veel aan lessen toekom voor 17-1. Opzich heb ik voor mijn gevoel ook niet bijster meer lessen nodig..kwestie van warm blijven zeg maar!
 
Beter zakken dan jezelf finaal de vernieling inrijden met een papiertje op zak omdat het stiekum net niet goed genoeg is toch?

Volgende keer beter ;-)
 
Beter zakken dan jezelf finaal de vernieling inrijden met een papiertje op zak omdat het stiekum net niet goed genoeg is toch?

Volgende keer beter ;-)


Een sinterklaas cadeautje had ik niet erg gevonden hoor ;)

Maar nee...inderdaad. Als het het niet was, dan was het zo. De uitleg was helder en het was inderdaad soms best link!

Hopelijk volgende keer meer geluk.
 
Bagger weer. Het sneeuwde hier zonet best hard. Ik hoop echt niet dat ze het morgen gaan cancelen vanwege het weer..
Naja in het nieuws staat dat vrijdag de dag is dat het echt begint, dus ik hoop dat het morgen nog wat meevalt. :)
 
Vanmorgen AVD examen gedaan....en helaas. Het was mij vandaag nie gegund. Gezakt. Natuurlijk terleurgesteld, maar ook wel berusting omdat het simpelweg niet veel beter kon vandaag.

Balen, volgende keer beter he :o

Zelf ben ik vorige week woensdag ook gezakt, en had ook om 10:45 examen.
En de reden van het laten zakken is ook soortgelijk aan de jouwe, niet genoeg vooruitplannen bij voorsorteren en betere bochtjes nemen.

Haha, en zie net dat je toevallig ook 21 juli jarig bent :+
 
Gefeliciteerd voor alle geslaagden!!

En ja hoor ik ben ook geslaagd voor mijn AVD!
Complimenten gekregen van de Examinator. Foutloos gereden, vlot en veilig zulke goede ritje maken ze niet vaak mee volgens de examinator.


Ben super blij!! Morgen gelijk naar het gemeentehuis om mijn Atje op te halen.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd voor alle geslaagden!!

En ja hoor ik ben ook geslaagd voor mijn AVD!
Complimenten gekregen van de Examinator. Foutloos gereden, vlot en veilig zulke goede ritje maken ze niet vaak mee volgens de examinator.


Ben super blij!! Morgen gelijk naar het gemeentehuis om mijn Atje op te halen.

Gefeliciteerd..! Enne.. join the club 8-) had geen commentaar gekregen, dus neem aan ook foutloos.. wel 1 twijfelactie aan mijn kant of het goed gedaan was, maar nix over gehoord.. dus neem aan goed ahaha
 
Balen, volgende keer beter he :o

Zelf ben ik vorige week woensdag ook gezakt, en had ook om 10:45 examen.
En de reden van het laten zakken is ook soortgelijk aan de jouwe, niet genoeg vooruitplannen bij voorsorteren en betere bochtjes nemen.

Haha, en zie net dat je toevallig ook 21 juli jarig bent :+

Ja hopelijk de 17e van Januari meer geluk..ook meer kou vrees ik.

Dat is wel heel evenredig ja haha. Was je ook toevallig je motorschoenen vergeten haha?

Wanneer mag jij weer op?

idd 21 juli verjaar ik weer! Je hebt al een fiets zie ik!
 
Gefeliciteerd voor alle geslaagden!!

En ja hoor ik ben ook geslaagd voor mijn AVD!
Complimenten gekregen van de Examinator. Foutloos gereden, vlot en veilig zulke goede ritje maken ze niet vaak mee volgens de examinator.


Ben super blij!! Morgen gelijk naar het gemeentehuis om mijn Atje op te halen.
Gefeliciteerd! *O*
Spoedaanvraagje gedaan?
 
Gefeliciteerd voor alle geslaagden!!

En ja hoor ik ben ook geslaagd voor mijn AVD!
Complimenten gekregen van de Examinator. Foutloos gereden, vlot en veilig zulke goede ritje maken ze niet vaak mee volgens de examinator.


Ben super blij!! Morgen gelijk naar het gemeentehuis om mijn Atje op te halen.
concrats!!! :]
 
Het oordeel was helder en duidelijk. De fouten die ik maakte waren te cruciaal. Ik kon me vinden in de uitleg. Gelukkig haalde mijn medeleerling het wel. Was die ieder geval niet de dupe van mijn voorbereiding.

Erg jammer -O- .
Nu maar hopen dat 't weer volgende keer mee zit, dan slaag je vast wel..

--

En ja hoor ik ben ook geslaagd voor mijn AVD!
Complimenten gekregen van de Examinator. Foutloos gereden, vlot en veilig zulke goede ritje maken ze niet vaak mee volgens de examinator.

Gefeliciteerd! en mooi om te horen toch *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Hij zei dat er veel leuke momenten in mijn rijden zit, maar toch verder vooruit moet kijken om eerder genoemde ongelukkige momenten te voorkomen. Ook bij het nemen van de bochten niet links voorsoteren en meteen op de rechter rijbaan willen uitkomen! Ookal trek je vlot door!

Zeker belangrijk!
Heb je een dubbele voorsorteerstrook voor het afslaan, en sta je bijv. op de linker, dan ook op altijd de linker rijstrook uitkomen na het afslaan. Dat fout doen alleen al is reden om je te laten zakken.
 
Laatst bewerkt:
Zeker belangrijk!
Heb je een dubbele voorsorteerstrook voor het afslaan, en sta je bijv. op de linker, dan ook op altijd de linker rijstrook uitkomen na het afslaan. Dat fout doen alleen al is reden om je te laten zakken.
Dat is zeker zo. Al gaf dat vandaag niet de doorslag, ik zal het zeker laten in het vevolg! Thanks voor de toelichting!
 
Gefeliciteerd voor alle geslaagden!!

En ja hoor ik ben ook geslaagd voor mijn AVD!
Complimenten gekregen van de Examinator. Foutloos gereden, vlot en veilig zulke goede ritje maken ze niet vaak mee volgens de examinator.


Ben super blij!! Morgen gelijk naar het gemeentehuis om mijn Atje op te halen.

Gefeliciteerd! *O*
 
Ja hopelijk de 17e van Januari meer geluk..ook meer kou vrees ik.

Dat is wel heel evenredig ja haha. Was je ook toevallig je motorschoenen vergeten haha?

Wanneer mag jij weer op?

idd 21 juli verjaar ik weer! Je hebt al een fiets zie ik!

Was niets vergeten, maar toen ik op de motor moest stappen en de rits van m'n pak dicht moest dichtmaken, liep de rits vast :( Ik kon de ritst nog wel doorritsen maar hij zat dus de hele examenrit niet goed vast :X Versterkte de zenuwen alleen maar...

@ de geslaagden vandaag, super gefeliciteerd en net op tijd voor de winter echt begint.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan