Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij jou kant op misschien niet maar toen ik vanmiddag met de auto wegwas kon ik eerst 6cm sneeuw van mijn auto vegen ;)
Vanochtend was kut ja, maar na 13:00 heb ik weinig sneeuw meer gezien. Ging om 21:00 uit Amsterdam weg, maar niets aan het handje meer.

moet ff kijken, heb waarschijnlijk geen auto morgen, motor word hem niet, en ben eerlijk gezegd ook niet de gezelligste dit weekend :X
Ongesteld jochie? Of zit je nogsteeds te morren over je examenfail? '(
 
de gedachte aan een half jaar langer doormodderen vanwege 1 tentamen is nu niet bepaald iets waar ik vrolijk van word nee B|
Vraag je of je met Dre en Eva mee kan, kan je je verdriet weg drinken.
Je meissie os ook welkom hoor, kan die de BOB zijn ;)

Je kijk maar, anders de volgende keer weer.
 
Kan het me niet echt herinneren, maar als ik dat gezegd heb was het absoluut niet lullig bedoelt.

Solly :$
Op Facebook had je toen gereageerd maar ik had je reactie verwijdert omdat ik hem niet cool vond
Mijn reactie was net even iets te scherp, ik bedoel alleen maar dat je beter eerst paar fietsen moet gaan proberen voordat je een fiets koopt en uiteindelijk ook niet lekker goed zit (en dit merk je vaak pas na 50km) dan moet je weer op zoek en ben je meer geld kwijt...
 
Wat??
Ik heb al 4x een motor gekocht zonder er ook maar een meter op te hebben gereden.

Alleen met de TRX heb ik een proefrit gedaan. Met de DR400, GSX750F, XJ550 en XJ900 niet.
De DR 400 en GSX zijn trouwens al dood...

Ligt een beetje aan de prijsklasse en wat je er zelf van verwacht. En ook hoe technisch je zelf bent.

Maar ik neem aan dat Norrie zich eerst gaat orrienteren en daarna eens een proefrit gaat doen met zo'n ding. Zo doe ik het tenminste als ik een motor voor "netjes" wil.

mvg Rick

Al die ouwe hokken rijden even beroerd. :+
 
Laatst bewerkt:
Maar de RSV had ik ook gekocht zonder er op gereden te hebben, particulier zelfs :$ Wel tricky geweest, maar uiteindelijk goed uitgepakt. :)
 
Had mn SV ook gekocht zonder ooit proef gereden te hebben. Nadat ik hem hoorde starten was ik al verkocht :+
 
ik kocht me CB250N omdat ie goedkoop ( :X) was, ging in een aanhanger mee naar huis.
foute koop geweest, na 3x ermee gereden te hebben, verkocht omdat het hok gewoon te traag was

me Hawk kocht ik (eerste aanbetaling) terwijl ie nog in onderdelen bij de verkoper stond.
uiteindelijk wel een superkoop want heb hem nog steeds, heel veel lol mee gehad, en gaat ook nooit meer weg *O* was gewoon spontaan verliefd op de enkelzijdige achterbrug :+

Me vfr gekocht na een proefrit *O*
 
:9~

full


full
 
Is het verantwoord met deze temperatuur de motor schoon te maken? :P Heb hem nog helemaal niet schoongemaakt. :X
 
hoe kan je nou weten dat een motor je het meeste aantrekt als je er nog geen meter op gereden heeft? (wat dat betreft ben ik het met suus eens)

je kan wel een voorgevoel/voorkeur voor een motor hebben, toen ik me hawk nog had, heb ik ook op diverse motoren even gereden.
wel had ik toen een voorkeur voor de VFR, en na een proefrit wist ik het zeker, die VFR was van mij!

zelfde gevoel heb ik met de Street Triple, als ik het geld en de ruimte heb, komt die er zeker ooit nog een keer bij.
Een Monster1100 of Hypermotard1100 trekt me ook nog, maar dan zal ik daar eerst een proefrit op moeten maken.

Street Triple geluidje :9~


Een vrouw moet er toch ook aantrekkelijk uitzien voor dat je een proefrit maakt ! :P
Hypermotard *O* #wens
 
Zulke brute uitlaatbochten, maar die demper. :X Die demper die die Nickel89 oid erop heeft, die is wel nice.

originele fabrieksdemper ;)

later een Laser Produro opgekomen

full

full



toen weer verkocht/omgeruild voor een BOS carbon

full

full



en die weer verkocht, en nu een full-race Hiperform systeem erop voor de blokombouw straks :9~

full

P6290014.jpg

Nokia-foto009.jpg



})
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan