Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was uiteindelijk 10 over 9 in de les. Treinen reden wel 'gewoon' alleen duurde langer omdat het een stoptrein werd. Fietsen naar het station was al heel wat, dus motor lijkt me niet bepaald een optie.
 
Zojuist voor de 4de keer een 5 gehaald voor een tentamen :( Betekend eigenlijk dat ik moet stoppen met de opleiding. ;(

Meteen maar een mail gestuurd naar me studiebegeleider en hopen dat ik nog een extra kans krijg. Ze zij laatst al van wel maar heb er toch niet het volle vertrouwen in. -O-
 
Geen treinverkeer tussen HHW en Hoorn ;)
oh, dat verklaard :+

Zojuist voor de 4de keer een 5 gehaald voor een tentamen :( Betekend eigenlijk dat ik moet stoppen met de opleiding. ;(

Meteen maar een mail gestuurd naar me studiebegeleider en hopen dat ik nog een extra kans krijg. Ze zij laatst al van wel maar heb er toch niet het volle vertrouwen in. -O-
Ah vet rot :( -O-
Ik duim voor een extra kans voor je :Y wanneer krijg je uiteindelijk te horen?
 
Zojuist voor de 4de keer een 5 gehaald voor een tentamen :( Betekend eigenlijk dat ik moet stoppen met de opleiding. ;(

Meteen maar een mail gestuurd naar me studiebegeleider en hopen dat ik nog een extra kans krijg. Ze zij laatst al van wel maar heb er toch niet het volle vertrouwen in. -O-

Da's kut man. Hopen idd dat je nog een kans krijgt. :Y
 
Zo,

was weer een daggie sneeuw ruimen op het werk. Blij dat we tegenwoordig een trekker hebben met een schuifbord *O*
Scheelt heel veel werk :Y

Toen we vanmorgen op het werk kwamen lag op veel plekken een halve meter sneeuwduinen -O-
 
Zojuist voor de 4de keer een 5 gehaald voor een tentamen :( Betekend eigenlijk dat ik moet stoppen met de opleiding. ;(

Meteen maar een mail gestuurd naar me studiebegeleider en hopen dat ik nog een extra kans krijg. Ze zij laatst al van wel maar heb er toch niet het volle vertrouwen in. -O-
Balen man.... In welk jaar zit je dan?

Ik hoop niet dat het voor Nederlands is overigens

Ze zij laatst al

Sorry :j
 
Oh men, heb weer zin in het seizoen. *O*

Vanmiddag even stadje in geweest. Auto's die vast zitten. Dik gas te geven en paar centimeter vooruit komen hehe. Vind het fietsen altijd wel leuk met dit weer. Houdt het uitdagend. :') 8-)
 
Ken er nog 1 :Y

Ik was gister voordat de hel losbrak nog effe op pad maar potverdee wat heb ik zin in die 15 graden weer :Y
 
Oh men, heb weer zin in het seizoen. *O*

Vanmiddag even stadje in geweest. Auto's die vast zitten. Dik gas te geven en paar centimeter vooruit komen hehe. Vind het fietsen altijd wel leuk met dit weer. Houdt het uitdagend. :') 8-)
Soms... werkt het wel om meer gas te geven :)

In Oostenrijk probeerde ik een 15% helling op te rijden op tractie, echter lukte dat niet.
Toen mijn auto in de 4e versnelling gezet en vol gas naar boven gegaan _O-

Reed 130 / 140 op de teller, maar in werkelijkheid zon ~20 km/h
 
Soms... werkt het wel om meer gas te geven :)

In Oostenrijk probeerde ik een 15% helling op te rijden op tractie, echter lukte dat niet.
Toen mijn auto in de 4e versnelling gezet en vol gas naar boven gegaan _O-

Reed 130 / 140 op de teller, maar in werkelijkheid zon ~20 km/h

Ja, was vanmiddag ook zo'n minivrachtautootje van DHL. Was blijkbaar vrij licht achter, en achterwielaandrijving. Hij was serieus paar minuten bezig met gas geven. Dan beetje vooruit, dan achteruit. Hij kwam er uiteindelijk wel uit. Vervolgens stopt ie 50 meter verderop weer op eenzelfde soort parkeerplaats om weer een pakketje te bezorgen. :')

Als z'n hele dag zo ging... :P
 
Ja, was vanmiddag ook zo'n minivrachtautootje van DHL. Was blijkbaar vrij licht achter, en achterwielaandrijving. Hij was serieus paar minuten bezig met gas geven. Dan beetje vooruit, dan achteruit. Hij kwam er uiteindelijk wel uit. Vervolgens stopt ie 50 meter verderop weer op eenzelfde soort parkeerplaats om weer een pakketje te bezorgen. :')

Als z'n hele dag zo ging... :P
Haha ja mooi kut is dat...
Ook wel eens gehad toen ik nog zomerbandjes had

Auto parkeren op een plek waar je uberhaubt al je twijfels hebt of je hem er wel uit krijgt, en dan 3 uur later terug komen en een half uur bezig zijn om los te komen _O-

Moet bekennen dat ik toen minder als 1 mm profiel had wat op zichzelf al gekkenwerk was :')
 
Haha ja mooi kut is dat...
Ook wel eens gehad toen ik nog zomerbandjes had

Auto parkeren op een plek waar je uberhaubt al je twijfels hebt of je hem er wel uit krijgt, en dan 3 uur later terug komen en een half uur bezig zijn om los te komen _O-

Moet bekennen dat ik toen minder als 1 mm profiel had wat op zichzelf al gekkenwerk was :')

FOEI O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan