Electrisch schema Honda CB450 S

Ik heb geen vonk, wel licht uit de koplamp. CDI unit heb ik al gewisseld, zekeringen doorgemeten, andere bobine, andere bougies, ander contactpunt bij het vliegwiel, aan/uit knop getest en gemeten, maar hij wil niet aan de praat..

suggesties?
 
Ik heb geen vonk, wel licht uit de koplamp. CDI unit heb ik al gewisseld, zekeringen doorgemeten, andere bobine, andere bougies, ander contactpunt bij het vliegwiel, aan/uit knop getest en gemeten, maar hij wil niet aan de praat..

suggesties?

Tja, dan heb je het meeste wel geprobeert...

In de koplamp zitten nog twee losse 1-polige doorverbind stekkertjes, via een daarvan gaat volgens mij de plus naar de CDI, die zou je kunnen controleren en kijken of er spanning op staat. Verder ook direct op de CDI meten of die spanning krijgt als het contact aan is en de noodknop goed staat. Massaverbinding van de CDI ook controleren.

De CDI levert een puls aan de bobine, en dezelfde draad gaat ook naar de toerenteller. Zie je de toerenteller uitslaan tijdens het starten ? Dan zou de bobine ook een puls moeten krijgen en zou je een vonk moeten hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan