krijg de moer van de voortandwiel niet los van de gsx1100E

Staalfiets

Die hard MF'er
8 jul 2009
826
1
Geleen limburg
|( Ik ben nu al verschillende uren bezig om het voortandwiel van een GSX1100E los te krijgen, |( heb al geprobeerd met een verlengde dop, |( een extra lange ringsleutel en om hiermee een slagsleutel van te maken.wie heeft er hier een oplossing (behalve losslijpen,of branden en een hydraulische slagsleutel heb ik ook niet) |(
 
full

full
 
dit zijn dus de zaken die ik al geprobeerd heb, heb zelfs het achterwiel geblokkerd met een dikke koevoet verlengde ringsleutel van anderhalve meter erop en trek de fiets helemaal mee omhoog, misschien moet ik de buurvrouw een vragen om op de motor te gaan zitten als contra gewicht van 100kg
 
dit zijn dus de zaken die ik al geprobeerd heb, heb zelfs het achterwiel geblokkerd met een dikke koevoet verlengde ringsleutel van anderhalve meter erop en trek de fiets helemaal mee omhoog, misschien moet ik de buurvrouw een vragen om op de motor te gaan zitten als contra gewicht van 100kg

Dat kan, of zorgen dat de fiets niet kan kantelen door... I dunno, er iets onder te leggen?
 
Laatst bewerkt:
Probleem ook vaak genoeg gehad,wat mijn laatste redmiddel was is een dikke beitel en voorhamer en dan die onder een hoek op de moer zetten en dan hem laten happen in de moer.En dan vorse klappen er op en dan is die bij mij altijd nog los gegaan.
Kost je een moer maar no pain no gain.Dood spul geen baas!!! ;)
Hij moet los schrikken.
 
Laatst bewerkt:
Probleem ook vaak genoeg gehad,wat mijn laatste redmiddel was is een dikke beitel en voorhamer en dan die onder een hoek op de moer zetten en dan hem laten happen in de moer.En dan vorse klappen er op en dan is die bij mij altijd nog los gegaan.
Kost je een moer maar no pain no gain.Dood spul geen baas!!! ;)
Hij moet los schrikken.
heb ik al eens eerder gedaan en dat was toen niet zo gezond voor de as en had meer werk dan dat me lief was, nee dank je misschien dan toch slijpen dat kreng
 
Houten balk door het achterwiel, icm een lange sleutel. Ding er zo op zetten dat je naar beneden duwt.
:^


Inderdaad ja. Ging ervan uit dat je dat al deed, maar dit nogmaals lezende...

dit zijn dus de zaken die ik al geprobeerd heb, heb zelfs het achterwiel geblokkerd met een dikke koevoet verlengde ringsleutel van anderhalve meter erop en trek de fiets helemaal mee omhoog, misschien moet ik de buurvrouw een vragen om op de motor te gaan zitten als contra gewicht van 100kg
...gok ik dat daar je probleem zit. Omlaag duwen en je volle gewicht er op gooien. Goede kans dat dat niet past met je ringsleutel, dus hoog tijd voor fatsoenlijk gereedschap.
 
Laatst bewerkt:
:^


Inderdaad ja. Ging ervan uit dat je dat al deed, maar dit nogmaals lezende......gok ik dat daar je probleem zit. Omlaag duwen en je volle gewicht er op gooien. Goede kans dat dat niet past met je ringsleutel, dus hoog tijd voor fatsoenlijk gereedschap.
ik denk dat deze nog nooit is losgeweest misschien het 1ste tandwielsetje nog _O- ziet er wel nog goed uit dat tandwiel heeft niet veel geleden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan