laat hier je icoon / avatar resizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

full
 
Jullie worden bedankt.
Keuze genoeg en nog sneller dan het 1 uur service van de Hema })
 
Goed gedaan ex.

Nu die van jezelf nog }) :P

Dah kan wel, maar dan moet ik hem of stil zetten, of hij wordt niet meer om aan te zien.
In een ander topic over icoontjes hebben we al het 1 en ander geprobeerd met deze en dit was het resultaat.
 
Size is normaal max 10kb, al dat iesje meer is ga je dat niet voelen...maar 420 zoals ik er vandaag eentje verwijderd heb ik een beetje overdreven |(

Laat ons zeggen niet groter dan nodig (animations etc.)
 
Op vrijdag 01 augustus 2003 23:19 schreef @xl het volgende:lukt nie :9
(Afbeelding)
toch als ik 8meter bij mijn scherm vandaan loop is het wel weer om aan te zien :+


Op vrijdag 01 augustus 2003 23:20 schreef Sigma het volgende:
Size is normaal max 10kb, al dat iesje meer is ga je dat niet voelen...maar 420 zoals ik er vandaag eentje verwijderd heb ik een beetje overdreven |(

Laat ons zeggen niet groter dan nodig (animations etc.)
ha ha is die van jou groter dan 25kb en toen maar snel weggehaald
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 01 augustus 2003 23:19 schreef @xl het volgende:lukt nie :9
(Afbeelding)
Daar bestaat een programma voor, ben de naam vergeten.
Heb eens een foto op A4 formaat gezien, oorspronkelijk was het een pasfoto. Ik vond het resultaat heel redelijk, zeker bij zo'n vergroting.

 
Laatst bewerkt:
:}

hoe hebbie dat voor elkaar gekregen?
Bij paintshop pro zit ook Animationshop. Die heeft een opitmalisation wizard.
Snel en makkelijk. Maar op de hoogste compressie is het niet meer om aan te zien.

Hierboven is er eentje met minder compressie maar een deel frames er tussen uit gehaald. Minder tijd tussen stoppie en wheely
 
Op vrijdag 01 augustus 2003 23:35 schreef Target het volgende:Bij paintshop pro zit ook Animationshop. Die heeft een opitmalisation wizard.
Snel en makkelijk. Maar op de hoogste compressie is het niet meer om aan te zien.

Die gebruik ik ook, maar 50Kb was het beste wat ik netjes kreeg op 50 x 50 en dan op 60 x 60 zette. Met 25 Kb van jouw is het net om aan te zien op 60 x 60.
Bedankt he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan