laat hier je icoon / avatar resizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
triaatje

14727


full
 
futuristisch reisje (gedanchtenoefening) door asphaltloze infrastructuren.

Stel je een velgloos wiel voor, met een paar spaken die steltselmatig intelligent geplaatst kunnen worden (op zogenaamde stepping stones en ook om er mijn steenmeel idee eindelijk vrucht te doen dragen) omdat ze telescoperen en alleen al voor stuwkracht zorgen omdat ze ver vooruit kunnen wijzen terwijl zulke die de aarde net gedragen heeft vliegensvlug ingetrokken worden; how's that for a high ride????

Bijlage: biker.jpg
 
futuristisch reisje (gedanchtenoefening) door asphaltloze infrastructuren.

Stel je een velgloos wiel voor, met een paar spaken die steltselmatig intelligent geplaatst kunnen worden (op zogenaamde stepping stones en ook om er mijn steenmeel idee eindelijk vrucht te doen dragen) omdat ze telescoperen en alleen al voor stuwkracht zorgen omdat ze ver vooruit kunnen wijzen terwijl zulke die de aarde net gedragen heeft vliegensvlug ingetrokken worden; how's that for a high ride????
Jointje gerookt of zo???? :+
 
futuristisch reisje (gedanchtenoefening) door asphaltloze infrastructuren.

Stel je een velgloos wiel voor, met een paar spaken die steltselmatig intelligent geplaatst kunnen worden (op zogenaamde stepping stones en ook om er mijn steenmeel idee eindelijk vrucht te doen dragen) omdat ze telescoperen en alleen al voor stuwkracht zorgen omdat ze ver vooruit kunnen wijzen terwijl zulke die de aarde net gedragen heeft vliegensvlug ingetrokken worden; how's that for a high ride????
In plaats van zo wazig te lullen, kan je beter even je icoontje vervangen door deze: ;)
full
 
In plaats van zo wazig te lullen, kan je beter even je icoontje vervangen door deze: ;)
(Afbeelding)

hoezo wazig lullen?
We praten hier over zijn icoon, met intelligente wielen, die loop bewegingen maken. Misschien is er iemand die dat geanimeerd kan maken?

biker.JPG


diegene met een zichtbaar adres meel ik zelf idd :)
[edit] :+
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand het ook even met deze doen? en hoe krijg ik hem dan onder mijn naam gezet??

Alvast bedankt CvS
Check je profiel (link bovenaan de pagina), ik heb de nieuwe icoon die onze zot heeft gemaakt in je profiel gezet. Dat is een link naar de attachment van de post hierboven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan