laat hier je icoon / avatar resizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hmmm

full


O-)
 
Begrijp ik het goed dat ik je een aantal foto's van mijn blade kan opsturen en dat je dan een Avatar voor me maakt?
Ook even uitleggen war dat woord vandaan komt graag.

gr.

B.
 
Begrijp ik het goed dat ik je een aantal foto's van mijn blade kan opsturen en dat je dan een Avatar voor me maakt?
Ook even uitleggen war dat woord vandaan komt graag.

gr.

B.

zullen we eens beginnen met deze

31720


terug te brengen naar
full


gevonden ergens op inet

Het woord Avatar komt uit het Hindi en betekent iets als "verschijningsvorm". Een bepaalde figuur (persoon, maar vooral godheden) kan verschillende verschijningsvormen hebben. Dat is dus hoe je er voor de rest van de wereld uit ziet. Vandaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een bewegende avatar gekregen die iemand voor me gemaakt heeft, maar hij is 264kB groot... beetje veel heh. Wie kan er een poging wagen hem te verkleinen? hij moet dus wel blijven bewegen.. Ik kan hem per mail sturen, invoegen op MF gaat niet (>100kB) en op mijn site krijg ik hem ook niet.. :( :( .

wie o wie....

laat ff wat horen of mail me op het adres in mijn profiel... tnx in advance.
 
Ik heb een bewegende avatar gekregen die iemand voor me gemaakt heeft, maar hij is 264kB groot... beetje veel heh. Wie kan er een poging wagen hem te verkleinen? hij moet dus wel blijven bewegen.. Ik kan hem per mail sturen, invoegen op MF gaat niet (>100kB) en op mijn site krijg ik hem ook niet.. :( :( .

wie o wie....

laat ff wat horen of mail me op het adres in mijn profiel... tnx in advance.

stuur maar naar
txt.php

, ik wil best een poging wagen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan