Aprilia Pegaso Factory

2 jul 2012
37
0
Vleuten
Beste Forum leden,

graag zou ik van jullie inhoudelijk info willen weten waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een Aprilia Pegaso 650 Factory uit 2008??

Ook ben ik benieuwd waar ik andere uitlaten kan aanschaffen wat neit te veel euro's kosten..
Lees ook wel is dat ze een DB killer uit de originele uitlaat halen.. (hoe) kan dat?

Hoor graag van jullie.

Zal me aankomende vrijdag even voorstellen wie ik echt ben zodra de motor opgehaald wordt 21-12-2012.

Groet!
 
Thanks.. heb ik o.a. ook benaderd.

Ben benieuwd naar meerdere Pegaso Factory rijders hier.. wat hun ervaringen zijn en/of extra accessoires die je kan aanschaffen.

Zit er op de Factory dezelfde standaard uitlaat als op de STRADA??
 
Elke Pegaso die netjes is die ik tegenkom, zijn al heel snel verkocht! Ik snap je punt echter wel.. het zijn niet de duurste met aanschaf.. maar aangezien dit mijn 1ste motor is..dan kies ik er wel 1 uit 2008.. En 5k voor mijn 1ste motor?? is dat cheap??

Maar goed.. ik zal het meenemen.
Merk echter wel dat er voor deze motor niet veel op de markt is qua accesoires..
 
heb er ook wel eens op gereden, leuke funbike wel. De factory uitvoering heeft alleen een achterlijk klein carbon voorspatbordje. Zal vast heel mooi zijn maar alle drek van het voorwiel komt ook op het blok en de uitlaten... het standaard spatbord is een stuk groter
 
Terug
Bovenaan Onderaan