Motorcross is ook motorsport

Ben daar in 1978 geweest , waanzinnig .
4 mannen hier van het dorp zijn dit jaar geweest en weekend daarop naar Phoenix en heb foto's gezien ....bizar , zijn zelf ook wezen rijden op de testbanen rond het stadion .....er liggen daar 7 banen in een straal van 10 km en daar was Rick Carlm aan het stunten.
 
Wordt tijd dat ik de mijne daar weer eens ga uitlaten. Kun je ook een paar mooie van mij schieten ;)
 
...Chad Reed en Ken Roczen...ervaren en Rookie...Australié en duitsland....één en twee in het Amerikaanse Supercross :9 :} :}


 
Vorig jaar toen ik net de cross begon te volgen vond ik de Supercross meer van hetzelfde, maar nu ik er wat beter naar kijk is het een heel mooie en zeer sterke raceklasse. Gaat een mooi gevecht om het kampioenschap worden met Roczen, Villopoto en Reed! Maar het seizoen is nog lang, wie weet wat er nog gebeurt? Spectaculair is het zeker! Mooi dat een rookie als Ken meteen zo met de topjongens meedoet!
 
In eerste instantie leek er weinig aan de hand te zijn met Chad Reed. Echter de Australier vertrouwde het niet in het ziekenhuis waar hij was en vertrok naar een ander ziekenhuis om zich nogmaals te laten onderzoeken. Hier werd geconstateerd dat Reed een gebroken sleutelbeen, een breuk in zijn schouderblad en een gebroken ruggenwervel heeft. Dit is een flinke domper voor de rijder uit het TwoTwo Motorsport Team maar hij is wel van plan om over zes dagen aanwezig te zijn bij de zevende ronde om het Amerikaans Supercross Kampioenschap in Dallas. Het is ons niet helemaal duidelijk of hij hier alweer wil rijden of dat hij gewoon aanwezig is voor de fans!

-O- B| B| B|
 
Laatst bewerkt:
In eerste instantie leek er weinig aan de hand te zijn met Chad Reed. Echter de Australier vertrouwde het niet in het ziekenhuis waar hij was en vertrok naar een ander ziekenhuis om zich nogmaals te laten onderzoeken. Hier werd geconstateerd dat Reed een gebroken sleutelbeen, een breuk in zijn schouderblad en een gebroken ruggenwervel heeft. Dit is een flinke domper voor de rijder uit het TwoTwo Motorsport Team maar hij is wel van plan om over zes dagen aanwezig te zijn bij de zevende ronde om het Amerikaans Supercross Kampioenschap in Dallas. Het is ons niet helemaal duidelijk of hij hier alweer wil rijden of dat hij gewoon aanwezig is voor de fans!

-O- B| B| B|

Yep .....hij wil starten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mannen! Misschien kennen jullie het allang, maar ik heb gister weer zitten genieten zeg.
Moto 5 The Movie gekeken. Gewoonweg schitterende beelden en gasten uit de cross die in hun eigen habitat helemaal los gaan. Schitterend gewoon!!

Voor wie het niet kennen, deel 4 staat online:


Echt zo ontzettend vet, heb deel 4 al meerdere malen bekeken. Het is gewoon genieten, echt waar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan