Motorcross is ook motorsport

Verbaasde mij ook en daarom heb ik het Frank weeink gevraagd via twitter. Hij zou het doen maar was te ziek en daarom moest Kalf invallen.
frank weeink is ook maar matig als hij commentator is van een crosswedstrijd. Ze kunnen er beter gewoon een (ex) crosser neerzetten die verstand van zaken heeft. Bij motors tv hebben ze bijvoorbeeld regelmatig joel roelants als commentator en bij eurosport 2 marc de reuver. (die reed dan in dit geval zelf mee)
 
frank weeink is ook maar matig als hij commentator is van een crosswedstrijd. Ze kunnen er beter gewoon een (ex) crosser neerzetten die verstand van zaken heeft. Bij motors tv hebben ze bijvoorbeeld regelmatig joel roelants als commentator en bij eurosport 2 marc de reuver. (die reed dan in dit geval zelf mee)
Natuurlijk heb je gelijk.
Maar dit merken de meeste (niet cross georiënteerde) kijkers toch niet en Frank kan wel lekker praten + voor een éénmalige evenement zoeken ze in de standaarddatabase. O-)
 
Laatst bewerkt:
~
:N :N :N '( '(....als de donaties tekort komen ga ik het aanvullen en wordt dan 2016 shirtsponsor.





full
 
:Y

Zijn kennis mbt motorsport is idd nihil. Maar voor we weer op de afzeiktoer gaan: De autosport kennis van zowel Allard als Olaf Mol is immens. Het zijn wandelende autosport encyclopedieën. Mjah alles lag toch altijd aan Eurosport? :')

En toch is de motorcross niet nieuw voor Allard Kalff, in de jaren '80 deed hij al motorcrosscommentaar.
Olav Mol heeft overigens ook het commentaar bij de motorcross gedaan:
De goede oude (2 tact) tijd
Bedankt voor het delen van mijn video. Al die grote crossevenementen in Nederland zijn toch een stukje jeugdsentiment voor mij. Als kleine jongen veel met mijn vader en opa's mee geweest naar Scheveningen, Ahoy en stadioncross in de Kuip en Goffert. Dit soort video's draaide ik dan ook grijs, Nadat hij zelf stopte is de cross lange tijd een "verboden" onderwerp geweest. Gelukkig is dat inmiddels voorbij en ga ik zo af en toe weer eens kijken. Ik geniet vooral van de 2-takten, dat is voor mij toch het geluid waar ik mee opgegroeid ben.
 
Laatst bewerkt:
Laatste weekend van januari op Motors TV ook weer live verslag van Le Touquet! Zowel de quads (zaterdag) als de motoren (zondag).
 
JH heeft de eerste manche van het WK MX2 weten te winnen. Dit keer geen hele grote voorsprong. Helaas heb ik het niet kunnen zien.

Heeft iemand een link waar je (zonder te betalen en rare programma's te installeren) de WK wedstrijden kan volgen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan