Motorcross is ook motorsport

Thanx! hoe klik ik die irritante reclames in het beeld weg zonder je aan te melden? Kruisje lukt niet.

Je moet goed kijken want de meeste klikken op het grote kruisje , maar er zit vaak een inimini kruisje ergens verborgen ....het is ff opsporen maar ze zitten er wel !!!!!!!

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi!

De eerste dubbelslag van hopelijk een lange reeks dit jaar is weer binnen voor JH.
Eerste manche heeft hij dus duidelijk ingehouden.
Jammer voor Davey om zijn seizoen zo te beginnen. Hij ging zo lekker. -O-
 
Eurosport zend het ook uit, niet alles live, maar het is al iets :)
Verder ook heel knap van Gajser, zo debuteren!
 
Eurosport zend het ook uit, niet alles live, maar het is al iets :)
Verder ook heel knap van Gajser, zo debuteren!

Idd. Had ik niet verwacht van Gajser. Vooral niet dat hij zo dominant was in de 2e manche.
Ik vraag me echt af wat Herlings hier had gedaan op een 450. Hij is altijd veel sneller geweest dan Gajser. Zelfs de afgelopen 2 wedstrijden reed Herlings Gajser er uit in de superfinale. En dat op een 250 tegen een 450 :} :}
Wellicht weten we het volgend jaar. :z
 
Idd. Had ik niet verwacht van Gajser. Vooral niet dat hij zo dominant was in de 2e manche.
Ik vraag me echt af wat Herlings hier had gedaan op een 450. Hij is altijd veel sneller geweest dan Gajser. Zelfs de afgelopen 2 wedstrijden reed Herlings Gajser er uit in de superfinale. En dat op een 250 tegen een 450 :} :}
Wellicht weten we het volgend jaar. :z

We weten het zeker volgend jaar. Dit is definitief het laatste jaar MX2. Hij schijnt nu zelfs al een beetje spijt te hebben gezien zijn vorm.
 
Als die de overstap maakt is hij direct titelkandidaat, daar twijfel ik niet aan. Alleen zo domineren als in de MX2 zie ik niet gebeuren, concurrentie is veel groter.
 
Het beloofd veel goeds dit seizoen voor JH!

Echter dit was vorig jaar ook het geval en dat verliep ook niet geheel volgens plan!

Laten we maar hopen dat het nu wel weer gaat lukken, aan talent ontbreekt het niet O-)
 
Laatst bewerkt:
Als die de overstap maakt is hij direct titelkandidaat, daar twijfel ik niet aan. Alleen zo domineren als in de MX2 zie ik niet gebeuren, concurrentie is veel groter.

Vandaag had hij 30 seconde achter op de winnaar van de MX1. Dat is slechts 1 seconde per rondje denk ik.
De achterstand op de nummer 2 3 en 4 was nog een stuk minder. Die jongen wordt in zijn eerste jaar MX1 wereld kampioen ;-)
 
Dit weekeind regelmatig sneller dan alle mannen op de zware motoren.
De snelste rondes staan op naam van Herlings op zijn MX2.
 
MX2 JH dikke overmacht. 1e manche 30 seconde en 2e manche ruim een minuut voorsprong op de nummer 2. Wel gaaf maar niet leuk om te kijken. JH kwam ook nauwelijks in beeld. De strijd daarachter wel.

Engelse commentatoren :"als je nog MX1 kampioen wil worden moet je het dit jaar doen aangezien de kans groot is dat JH gaat overstappen naar de MX1". :)

MX1 2e manche was trouwens wel mooi om te zien. Goede strijd!
 
Net op Sbs: weer motoren gejat. Ditmaal die van 2 deelnemers vandaag in Valkenswaard.
 
Enig idee of-ie moeilijker is dan MXGP "1"? Op de hoogste moeilijkheidsgraad is dat spel echt te eenvoudig, binnen een paar laps rijd je weg van de tegenstander en daarna rijd je in je eentje. 't Is net Lorenzo vanaf pole position: knap, maar saai.

Als MXGP2 de lat wat hoger legt, wil ik het best eens spelen!
 
Paar filmpjes bekeken net op youtube, ziet er iig een stuk beter uit dan deel 1, en lachen dat Assen er in zit.
 
Ik heb em ook gekocht gister, lekker in carierre mode begonnen met vrije training op dat circuit in Italie, kon de slag daar niet te pakken krijgen en dus qualificatie en race gereden waarin ik 20e werd en me verlies gepakt.


vervolgens race 2, in duitsland geloof ik?.. zag ik het licht en kon ik al lekker meedoen vooraan.. 1 keer 3e en 1 keer 2e... leuk spel!

Maar volgens mij was er een mxgp game topic, zal die eens opzoeken en kicken..
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat de rewind-functie uit de MotoGP-reeks is overgebracht op MXGP! Die miste ik in het eerste deel, omdat je nog wel eens per ongeluk tegen zo'n wit stootblok kon rijden. Hetzelfde geldt voor het aanpassen van de motor, dat is ook nieuw.

Verder lijkt het allemaal wat gepimpt, opgefrist... Even wachten op een goede deal op Steam en dan zet ik dit op het wensenlijstje voor de zomerstop of wintermaanden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan