Motorcross is ook motorsport

Iemand een idee hoe je tijdens je carierre mode weer naar je eigen team terug kan?.. of kan dit niet meer?

Zit nu bij een ander team maar verlies wel de bike-pimp opties daardoor?

Tevens vroeg ik me af of je in je carierre de moeilijkheid nog wel kan aanpassen, kon dat ook opeens niet meer vinden.
 
Doen jullie maar een spelltje op de console.
Dan doe ik een spelletje met Tarah Gieger.

Watch-the-hotte1677.jpg
 
Ik ben erg benieuwd of het vandaag weer een 1-1 voor #84 wordt. Voor het eerst geen pole en hij lijkt toch minder hard te gaan dan voorheen. Kan best spannend worden.
 
En dat is gelukt :) wel goed dat hij wat tegenstand krijgt de laatste wedstrijden.

Ja, leuker voor de sport maar ik vond het ook wel geinig dat hij gewoon te snel is/was voor de rest en hij Nederlander is.
Ben benieuwd volgend jaar in de GP of hij dan ook de te kloppen man is. Als hij zo door gaat wel. :)
 
Buikje gevuld met stevig ontbijt ........op naar de jaarlijkse Grand Day van MCC Bleiswijk .
Goeie wedstrijden ,lekkere gehaktballen en een overheerlijk koud biertje !!!!

full


full
 
Laatst bewerkt:
Ja, die ken ik. Helaaf ook niet live te zien.

JH 2e geëindigd. Zijn manche zege reeks is ten einde. Als hij de 2e manche nou eerste wordt of Dylan verder naar achter kan hij nog voor de dagzege gaan.

De concurrentie wordt sterker.
Vorige week met veel moeite Seewer achter zich gehouden.
Nu de eerst manche verslagen door Ferrandis.
Wat een prachtige strijd. Epic.
Maar die Herlings is wel steengoed.
Volgend jaar hopelijk echt in de MXGP.
 
De concurrentie wordt sterker.
Vorige week met veel moeite Seewer achter zich gehouden.
Nu de eerst manche verslagen door Ferrandis.
Wat een prachtige strijd. Epic.
Maar die Herlings is wel steengoed.
Volgend jaar hopelijk echt in de MXGP.

Als alles zo blijft gaat hij zeker naar de GP in 2017.
Ik denk niet echt dat de concurrentie sterker wordt (afgezien van een toevalstreffer afgelopen weekend van Ferrandis. Dat was ook alleen de eerste manche, 2e manche won Herlings weer met 45 sec voorsprong.
Herlings had daarvoor een lichte griep en snot verkouden. Aankomende race weer ff orde op zaken stellen en iedereen lappen :+
 
Iemand die wat info heeft over Chad Reed en hoe de GP hem bevallen is? Hij stelde natuurlijk behoorlijk teleur in de wedstrijd. Ik kan echter niks vinden over hem en of hij nu door wil pakken.

Ergens vind ik het wel mooi ook. Die Amerikanen altijd dat het niveau bij hun veel hoger ligt. Zie hier de conclusie. :P
 
Iemand die wat info heeft over Chad Reed en hoe de GP hem bevallen is? Hij stelde natuurlijk behoorlijk teleur in de wedstrijd. Ik kan echter niks vinden over hem en of hij nu door wil pakken.

Ergens vind ik het wel mooi ook. Die Amerikanen altijd dat het niveau bij hun veel hoger ligt. Zie hier de conclusie. :P

Heb vroeger tijdens de GP van Oostenrijk (Launsdorf) staan praten met Danny la Porte en die vond het niveau in Europa verbluffend hoog ....het jaar erna werd hij wereldkampioen, ben vaak met hem wezen trainen op zand banen samen met Michelle Rinaldi (TGM) en m'n maatje Ed Meurs. ..toen destijds importeur van TGM vandaar dat team Rinaldi vaak in Nederland was met monteur Iller (Aldo) Aldini nu team manager van Honda factory team Tech.
 
Herlings in 2017 naar de MXGP. Tot 2020 getekend bij KTM, mooi!!!
Ik kan niet wachten om te zien hoe hij het daar gaat doen.
 
Vast wel, bij training ging die al zwaarder, en ook die ging continu in de begrenzer.
20150919092514-da554df6-la.jpg


20150919092504-b7a8cc95-la.jpg


ps, foto's zijn van 2014, dus toen al...
 
Laatst bewerkt:
Herlings rijd in november in Amerika de SMX of manufacturers in een team van 3. Gaaf! Ben benieuwd of hij fit is en of hij zichzelf een beetje kan laten zien tussen t amerikaanse geweld.!
 
Herlings rijd in november in Amerika de SMX of manufacturers in een team van 3. Gaaf! Ben benieuwd of hij fit is en of hij zichzelf een beetje kan laten zien tussen t amerikaanse geweld.!


Is toch gewoon in duitsland?
 
Terug
Bovenaan Onderaan