Motorcross is ook motorsport

28952619996_de5d7616a3_o.jpg
 
Hij lijkt niet met een Leatt brace te trainen?
Ik dacht dat hij die wel droeg. Ik heb sinds de komst van de Leatt brace wel veel meer sleutelbeenbreuken gezien.
 
Laatst bewerkt:
Dank je, puur mazzel dat het hele ktm team er was.
Patrov was er ook, maar daar heb ik geen mooie aktie shots van :(
WKL_6666.jpg


Motocrosser Jeffrey Herlings wist afgelopen weekend, in zijn eerste wedstrijd na een sleutelbeenbreuk, meteen de zege te pakken in Assen. Als hij dat kunstje vanavond weet te herhalen tijdens de GP van de Verenigde Staten, is hij wereldkampioen.

De eerste manche is vanavond vanaf 23.00 uur live te zien op NOS.nl, met commentaar van Sebastiaan Timmerman. Mocht het Herlings niet lukken in de eerste race, dan is ook de tweede manche (vanaf 02.00 uur) te volgen op de website.
 
Ben benieuwd! Hopelijk geeft hij die amerikanen een pak slaag. })
In de vrije training was hij in ieder geval al 1,5 sec seller dan de nummer 2. 8-)
 
De eerste manche is vanavond vanaf 23.00 uur live te zien op NOS.nl, met commentaar van Sebastiaan Timmerman. Mocht het Herlings niet lukken in de eerste race, dan is ook de tweede manche (vanaf 02.00 uur) te volgen op de website.

bedankt voor de tip !! MOZES

Herlings live wereld kampioen zien worden ... wat een KLASBAK !
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had hij dit weekend ook weer de snelste ronde te pakken. Niet normaal hoor! Netjes weer een kampioenschap!
 
Yes super gedaan man, Glen Helen ook weer top gereden..

Wat ging die Eli Tomac snel in de mx1 trouwens..

Mx of nations ben ik ook wel benieuwd naar.
 
Ook heel benieuwd, ga er naartoe :) Weet iemand of daar een camping aan het circuit is? Ga ik wel vanuit, maar weet het niet zeker..
 
Herlings heeft zijn eerste officiële wedstrijd op de 450 gereden. En gewonnen zoals verwacht. 1X 2e en 2X 1ste waarvan de laatste winst 40+ sec voorsprong op nummer 2.

Dat belooft wat zo kort na zijn overstap. *O*
 
Herlings heeft zijn eerste officiële wedstrijd op de 450 gereden. En gewonnen zoals verwacht. 1X 2e en 2X 1ste waarvan de laatste winst 40+ sec voorsprong op nummer 2.

Dat belooft wat zo kort na zijn overstap. *O*
op een BK en waar Desalle ontbrak en verder de internationale top niet aanwezig was. We zullen volgend seizoen pas zien wat hij waard is op een 450 als hij het opneemt tegen de wk-top.
 
op een BK en waar Desalle ontbrak en verder de internationale top niet aanwezig was. We zullen volgend seizoen pas zien wat hij waard is op een 450 als hij het opneemt tegen de wk-top.

kans is al aanwezig tijdens de MXON. Herlings staat ingeschreven in de open klasse en kan dus op een 450 gaan rijden.
 
Ik ben benieuwd hoe het de Nederlanders zal vergaan op de MX de Nations. Vandaag de kwalificatie, startend vanaf de 32ste plek na loting. :/

[afbeelding]

Mooie baan Maggiora ,.....heb er zelf 2 keer gereden in het bij programma van een landenwedstrijd onder de 21 , zelfde als je in Belgie heb "Coup Lavenire" heb je ook zoiets in Italie , daar reden m'n maatje Ed Meurs , Seppie , Harrie Barendrecht en die andere was volgens mij Eric van Essen maar weet ik niet zeker meer ....ik reed het bij programma Senioren en inters , moet wel zeggen dat dit niet de ideale baan is voor ons zandhazen al is Montevarchi nog meer een baan met foute hellings hoeken en daar verging het me beter af ......een aanrader voor heren coureurs gewoon afreizen en inschrijven in het bij programma en je heb een wereld weekend al was dat wel begin jaren 80 en weet niet of dat nogsteeds zo is , al rijden hier op ons circuit op het dorp ook met pinksteren veel buitenlanders mee .
 
Prachtige races vandaag.. Superdicht bij overwinning maar 2e plek is ook zeker iets om trots op te zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan