1995 Guzzi California 1100i valt uit

jaybee

Rookie
22 dec 2012
6
0
...ben ik op dit forum terecht gekomen

ik rijd sinds vier jaar met een 1995 Guzzi California 1100i - ondertussen zo'n 45000km gedaan, dus begin het stilaan te kennen, valt het ding uit en vindt niemand de oorzaak, laat staan dat hij gemaakt raakt... '(

ik zoek eerst wel in de bestaande threads, als ik daar geen antwoord vind, plaats ik zelf wel een oproep in de afdeling voor technische problemen
 
Laatst bewerkt:
...ben ik op dit forum terecht gekomen

ik rijd sinds vier jaar met een 1995 Guzzi California 1100i - ondertussen zo'n gedaan, dus begin het stilaan te kennen, valt het ding uit en vindt niemand de oorzaak, laat staan dat hij gemaakt raakt... '(

ik zoek eerst wel in de bestaande threads, als ik daar geen antwoord vind, plaats ik zelf wel een oproep in de afdeling voor technische problemen
ik weet niet de oplossing voor je, maar begin eens op te schrijven wanneer de storing zich voordoet, onder welke omstandigheden, na lang rijden of net niet (warme/koude motor), m.a.w. je moet een goede storingsanalyse doen succes.
 
ik weet niet de oplossing voor je, maar begin eens op te schrijven wanneer de storing zich voordoet, onder welke omstandigheden, na lang rijden of net niet (warme/koude motor), m.a.w. je moet een goede storingsanalyse doen succes.

het begon met:

- geen richtingaanwijzers meer, behalve als ze alle 4 gelijk aan "mochten"
- vooraan enkel standlicht en groot licht, geen kruislicht meer
- achteraan geen licht, wel remlicht

een kennis verhielp dit allemaal door een paar relais proper te maken en een zekering te veranderen, zo'n 20 minuten werk en alle lichten doen het zoals het moet, alleen...