Triumph Speed Triple topic 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo... :W

Kon ut niet laten..na al die regen van de laatste tijd is de pekel weg...aardig temperatuurtje..dus LEKKER :] :] gereden :] :] vandaag ..bijna 70km :P *O* *O* *O*
Rustig aan, niet te hard..natte weg (wel un vieze :] ,maar geliek weer schoongemaakt 8-) na de rit)maar man-o-man wat un geluid }) }) uit die pijp en de :] lekker trillen en praten en :9 :9 :9 *O* *O* *O* *O* :P DAT doet de mens weer un deugd :} :] *D *:)

Heb ook lekker gereden 75km, moet hem nog wel schoonmaken.
 
:} held !!:Y kan nie wachten nie :]Nice pics !!!!Ah de petato-cam !!!!


Maar de camera wel in de originele jasje en gelukkig geen oude want die maken alleen van die melige filmpjes

_O- die eerste foto, hoge nood voor DG? Je kunt zien dat die ver heeft gelopen want het duurde een tijdje voor hij terug was, Triple klus is de krant al aan het lezen :P



als de zon schijnt kun je in deze tijd wel mooie foto,s maken *D
full

Zie de zon niet |(

maar wel mooie foto :9~


mooie filmpjes Rummer , lijkt me gaaf rijden daar :Y

:Y :Y al ben ik daar meer door het bos gereden, de wegen waren daar echt geweldig *O*
 
*O* *O* kiezen *O* *O*

ja de brommers lopen weer goed, ik ook en vriendin is me gaan lopen :')


Maar das niet zo erg, die had beter geen hand kunnen hebben dan eentje met een gat ravijn er in..

laatste gesprekken liepen als volgt;

zij, je geeft te veel geld uit aan de motoren (waar :$ )
ik, jij aan die plastiek kut nagels (ook waar }) )
wij, niet/wel oplopend in volume...
samen, ik wil je nooit meer zien.

Ook weer geregeld!


*D
-O-

maar geen hand vol maar een eiland vol :+
 
Hallo... :W

Kon ut niet laten..na al die regen van de laatste tijd is de pekel weg...aardig temperatuurtje..dus LEKKER :] :] gereden :] :] vandaag ..bijna 70km :P *O* *O* *O*
Rustig aan, niet te hard..natte weg (wel un vieze :] ,maar geliek weer schoongemaakt 8-) na de rit)maar man-o-man wat un geluid }) }) uit die pijp en de :] lekker trillen en praten en :9 :9 :9 *O* *O* *O* *O* :P DAT doet de mens weer un deugd :} :] *D *:)
heb er ook nog over na zitten denken om te gaan :]
had alleen iets anders te doen :+
 
Lekker bezig geweest dus :]

Gister het bange vermoeden uitgesproken dat onze motoren nog wel een maandje of 3 binnen blijven -O-
Aan de andere kant, al wel weer bezig met de vakantie plannen :] Om in de stemming te komen gelijk even wat filmpjes gekeken van Catalunya 2011



hier denk ik ook

beetje jammer dat je ons weer lekker zit te maken :+ 8-)
liekt me echt wies om daar te :] :] :]
 
beetje laat, maar de 21ste is Etienne21 (vandaar die 21?) jarig gweest, nog gefeliciteerd!

morgen ben ik er ook niet en dan is motormies jarig, alvast gefeliciteerd!

en dan is ook kerstmannetjesfeest, dus die ook allemaal gefeliciteerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan