Triumph Speed Triple topic 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook lekker gereden 75km, moet hem nog wel schoonmaken.


Vandaag is het een mooie poetsdag!


Maar de camera wel in de originele jasje en gelukkig geen oude want die maken alleen van die melige filmpjes

_O- die eerste foto, hoge nood voor DG? Je kunt zien dat die ver heeft gelopen want het duurde een tijdje voor hij terug was, Triple klus is de krant al aan het lezen :P


Hahaha!

Lekker bezig geweest dus :]

Gister het bange vermoeden uitgesproken dat onze motoren nog wel een maandje of 3 binnen blijven -O-
Aan de andere kant, al wel weer bezig met de vakantie plannen :] Om in de stemming te komen gelijk even wat filmpjes gekeken van Catalunya 2011



hier denk ik ook

beetje jammer dat je ons weer lekker zit te maken :+ 8-)
liekt me echt wies om daar te :] :] :]


Wanneer gaan we?
 
Hallo... :W

Kon ut niet laten..na al die regen van de laatste tijd is de pekel weg...aardig temperatuurtje..dus LEKKER :] :] gereden :] :] vandaag ..bijna 70km :P *O* *O* *O*
Rustig aan, niet te hard..natte weg (wel un vieze :] ,maar geliek weer schoongemaakt 8-) na de rit)maar man-o-man wat un geluid }) }) uit die pijp en de :] lekker trillen en praten en :9 :9 :9 *O* *O* *O* *O* :P DAT doet de mens weer un deugd :} :] *D *:)


Dus nou staat ie al op 600!


Gister het bange vermoeden uitgesproken dat onze motoren nog wel een maandje of 3 binnen blijven -O-
Aan de andere kant, al wel weer bezig met de vakantie plannen :] Om in de stemming te komen gelijk even wat filmpjes gekeken van Catalunya 2011




Schitterend!

als de zon schijnt kun je in deze tijd wel mooie foto,s maken *D
full


Mooi plaatje!
 
Morning@all..

Zoals bij velen staat mijn Speed te slapen tijdens de winter..Ik heb de tank vol met benzine, is dat genoeg?
Moet ik er ook nog Forte ofzo door doen? Of is dat een verkooppraatje...En ivm de banden? 4 maand lang op dezelfde plek staan is ook niet wat dacht ik..Af en toe even van plaats wisselen of zo? Ik heb nog geen bokken namelijk...

Hij moet natuurlijk wel goed de winter uitkomen...(de accu ligt al op een verwarmde kamer in huis)

afgetankt is niet echt een pre, de speed heeft geen stalen tank...

Forte gooi ik altijd door mn benzine als ik weer begin te rijden in maart. kan in principe geen kwaad, als je maar wel de goede koopt.
paddock stands voor de banden is ideaal, je kan ook de motor af en toe een zetje geven. of een stukje dik tapijt kopen en dat onder de wielen zetten. 8-)
 
Startmotor is uitermate simpel. 2 koolborstels met een spiraalveer erachter op een blikkie over het anker. Tis alleen een gepruts om hem terug in elkaar te prutten. Kan niet veel aan kapot gaan!

*:)

met mn bandit ook wel eens gelul gehad met de startmotor. dingen zijn super simpel idd... Ze kunnen alleen niet zo goed tegen lang achter elkaar starten. dan komen de stator magneten los _O- _O- _O-
 
wat vinden julie van mijn paint gepimpte speed :+
full

remklauwen van de r/ mivv gp demper /pasagier voetsteunen eraf/plaathouder eraf/ spiegels vervangen door bar end/ zwart rempotje / koplamp+teller verlaagd/kleine knippers vooraan :9
Zou er nog meer dingen aan veranderen maar ben niet zo handig met paint :P
(hitteschildjes van uitlaat verwijderen/uitlaatbochten zwart coaten/bagster hoes over de tank/kroonplaten zwart maken/verstelbare zwarte rearsets/verstelbare zwarte hendels en dan is hij af :Y :9~ )
 
Laatst bewerkt:
afgetankt is niet echt een pre, de speed heeft geen stalen tank...

Forte gooi ik altijd door mn benzine als ik weer begin te rijden in maart. kan in principe geen kwaad, als je maar wel de goede koopt.
paddock stands voor de banden is ideaal, je kan ook de motor af en toe een zetje geven. of een stukje dik tapijt kopen en dat onder de wielen zetten. 8-)
Weet niet van welk bouwjaar de jouwe is lompje, maar die van mij is toch echt van staal.
 
wat vinden julie van mijn paint gepimpte speed :+
[afbeelding]
remklauwen van de r/ mivv gp demper /pasagier voetsteunen eraf/plaathouder eraf/ spiegels vervangen door bar end/ zwart rempotje / koplamp+teller verlaagd/kleine knippers vooraan :9
Zou er nog meer dingen aan veranderen maar ben niet zo handig met paint :P
(hitteschildjes van uitlaat verwijderen/uitlaatbochten zwart coaten/bagster hoes over de tank/kroonplaten zwart maken/verstelbare zwarte rearsets/verstelbare zwarte hendels en dan is hij af :Y :9~ )

Mooi hoor! Mivvje staat ook mooi zo :Y
 
wat vinden julie van mijn paint gepimpte speed :+
[afbeelding]
remklauwen van de r/ mivv gp demper /pasagier voetsteunen eraf/plaathouder eraf/ spiegels vervangen door bar end/ zwart rempotje / koplamp+teller verlaagd/kleine knippers vooraan :9
Zou er nog meer dingen aan veranderen maar ben niet zo handig met paint :P
(hitteschildjes van uitlaat verwijderen/uitlaatbochten zwart coaten/bagster hoes over de tank/kroonplaten zwart maken/verstelbare zwarte rearsets/verstelbare zwarte hendels en dan is hij af :Y :9~ )
8-) moooooi

alleen heb ik wel het alleenrecht op de koplampen O-)
 
beetje laat, maar de 21ste is Etienne21 (vandaar die 21?) jarig gweest, nog gefeliciteerd!

morgen ben ik er ook niet en dan is motormies jarig, alvast gefeliciteerd!

en dan is ook kerstmannetjesfeest, dus die ook allemaal gefeliciteerd!

Thanx, :W die 21 is idd van de datum en bij de nickwijziging leek dit nog wat op de vorige. (EtienneR1)
Is nu ook merk onafhankelijk.

Motormies alvast gefeliciteerd! *O*
 
afgetankt is niet echt een pre, de speed heeft geen stalen tank...

Forte gooi ik altijd door mn benzine als ik weer begin te rijden in maart. kan in principe geen kwaad, als je maar wel de goede koopt.
paddock stands voor de banden is ideaal, je kan ook de motor af en toe een zetje geven. of een stukje dik tapijt kopen en dat onder de wielen zetten. 8-)
Zijn modelletje heb wel degelijk een stalen tank, dus is dit wel een pre ;)
 
Thanx, :W die 21 is idd van de datum en bij de nickwijziging leek dit nog wat op de vorige. (EtienneR1)
Is nu ook merk onafhankelijk.

Motormies alvast gefeliciteerd! *O*
Gefeliciteerd *O*

En voor morgen: Motormies Gefeliciteerd *O*

Heb me kerstkado zelf even snel opgehaald: 2x onderstaand

Triumph-Bar-End-Mirror--11-Speed-Triple-1050.jpg

Thanks voor de tip Flyfisher7 :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan