EML-BMW 1976 info gevraagd

Als je daar op wacht kan het nog wel eens een aardig tijdje gaan duren voor er foto's komen...

Nee, nog niks te fotograferen, ik ben nog aan het oefenen met dunne plaat lassen. Ik wil eerst de plaatdelen die ik nu heb op maat maken zodat ik kan bepalen of de lijn van de motor een beetje klopt voordat ik verder ga bouwen.

Wel verzamel ik ondertussen allemaal leuke dingetjes en ideeën om het uiterlijk steeds ouderwetser te maken. Het ombouwen van het standaard dashboard naar 1 of 2 losse ronde tellers lijkt trouwens een flinke klus te worden, net zoals het verstoppen van de boordcomputer, de gigantisch grote luchtfilterkast met sensor en de mega accu.

Voorlopig ben ik nog lang niet klaar.
 
Als je daar op wacht kan het nog wel eens een aardig tijdje gaan duren voor er foto's komen...

Nee, nog niks te fotograferen, ik ben nog aan het oefenen met dunne plaat lassen. Ik wil eerst de plaatdelen die ik nu heb op maat maken zodat ik kan bepalen of de lijn van de motor een beetje klopt voordat ik verder ga bouwen.

Wel verzamel ik ondertussen allemaal leuke dingetjes en ideeën om het uiterlijk steeds ouderwetser te maken. Het ombouwen van het standaard dashboard naar 1 of 2 losse ronde tellers lijkt trouwens een flinke klus te worden, net zoals het verstoppen van de boordcomputer, de gigantisch grote luchtfilterkast met sensor en de mega accu.

Voorlopig ben ik nog lang niet klaar.

Heb geen project dus wil wel komen helpen hoor ;)
 

Thanx Hellracer, en heb er direct een bod op geplaatst want ik heb een gedeukte...binnenkort zet ik die blauwe lichten er sowieso op, ben met men combi al paar keer staan gehouden geweest door oom blauw...kwam er op neer ze moesten alles es goed kunnen bekijken en vonden het fantastisch dit ding van NL collega's uit jaren stilletjes... Thanx for the tip, je krijgt een Duvel van mij !
 
Een bod verooorzaakt altijd een overbieding. Als je iets wilt hebben, bellen en deal sluiten(mijn ervaring)
 
Ik elke keer denken dat het een link naar een mooie dikke Opel Monza is, krijg ik steeds zo'n lelleke kuip te zien. Zelfs een badkuip is nog mooier..
 
Ik elke keer denken dat het een link naar een mooie dikke Opel Monza is, krijg ik steeds zo'n lelleke kuip te zien. Zelfs een badkuip is nog mooier..

Binnenkort, op een van jullie gatherings doen we een Poll en laten Jan publiek beslissen, je moet natuurlijk willen je span ernaast te zetten he JFJ.

Hier "je Lelijkerd" met ikke derop en mijn knappe dochter erin...
full
 
Ik ga zo'n slanke monza steeds meer waarderen.
Waarschijnlijk omdat het me aan een stevig vooruitstekende tiet doet denken.
:+
 
Ik ga zo'n slanke monza steeds meer waarderen.
Waarschijnlijk omdat het me aan een stevig vooruitstekende tiet doet denken.
:+

hmmm een monza is inderdaad prachtig slank........... maar ik kan er nou met de beste wil van de wereld geen tiet in zien _O- _O-

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan