EML-BMW 1976 info gevraagd

Binnenkort, op een van jullie gatherings doen we een Poll en laten Jan publiek beslissen, je moet natuurlijk willen je span ernaast te zetten he JFJ.

Zonder iemand tekort te willen doen: Vergis je niet in de afwerking van de VFR van JFJ! Die benaderd niet alleen op de foto maar ook 'live' nagenoeg de perfectie........


En heeft niet zo'n hele lelijke k**p :X :X

:+
 
Haha te veel eer doet ook zeer ;) Ach, die is inmiddels ook 5 jaar in gebruik dus dat zie je ook wel.
Zal hem binnenkort eens beetje liefde gaan geven. Lust ook wel eens nieuwe olie sinds 2008, en de achterbrug hoort grijs ipv zwart _O-

Maar inderdaad, mijn kuip is niet zo heeeeeeeeeeel lelijk als die, maar ja, een kuip hoort nou eenmaal in de badkamer. Momenteel heb ik em liever zo: JFJ in "Voxan Café Racer"
 
Zonder iemand tekort te willen doen: Vergis je niet in de afwerking van de VFR van JFJ! Die benaderd niet alleen op de foto maar ook 'live' nagenoeg de perfectie........


En heeft niet zo'n hele lelijke k**p :X :X

:+

Gasten, jullie kunnen de boom in, wat telt is dat ik die 60ties Gläser kuip mooi vind, en lach en grol maar, doet me niks hoor, echt niet, het is mijn spanneke, zelf gerestoreerd met heel veel liefde en ben er even blij mee als met R1150GSA "Ad Donkers"Overland Expreske :}
 
Gasten, jullie kunnen de boom in, wat telt is dat ik die 60ties Gläser kuip mooi vind, en lach en grol maar, doet me niks hoor, echt niet, het is mijn spanneke, zelf gerestoreerd met heel veel liefde en ben er even blij mee als met R1150GSA "Ad Donkers"Overland Expreske :}

Tuurlijk Proton, dat is jou goed recht hoor, en vooral in je eigen topic.
Is bij vrouwen het zelfde, de een houd van knap, de ander van lelijk.

Maar zonder gekheid, je hebt het echt heel mooi gedaan/laten doen.

Zit trouwens wel een hele mooie bak aan die overland. Zou de VFR ook mooi staan zonder de overland poespas
 
Laatst bewerkt:
Gelijk heb je!

(Maar je begon zelf door JFJ uit te dagen om zijn span naast de jouwe te zetten ;) )

Jawel weet ik wel, kwou effe JFJ op zijn paard zetten, is gelukt zo te zien, woeha...gelukkig hebben we allemaal verschillende smaken en dadas, de wereld is al grijs genoeg en vol met eenheidsbrij.
 
Hello
My name is LIU, I am in China, I have a EML sidecar , I can not find any people have this sidecar, we can discuss it? Thank you
LIU
 
Jawel weet ik wel, kwou effe JFJ op zijn paard zetten, is gelukt zo te zien, woeha...gelukkig hebben we allemaal verschillende smaken en dadas, de wereld is al grijs genoeg en vol met eenheidsbrij.
full
 
Turn on the lights? Contact W factory?

The factory "W-tec" doesn't support the old types sidecars. You can only get parts through EML dealers and not directly at W-tec.The lights they used were mostly from Hella. Like the lamps in the photo. You can find them on e-bay or web-shops for agricultural equipment.


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan