EML-BMW 1976 info gevraagd

If it does not have to be original I would order suitable LED lights from China. Much cheaper, better light and more durable.
http://www.ebay.de/itm/2x-12W-30-LE...652732?hash=item5b12d01cfc:g:jeAAAOSwBLlVaCXR
s-l140.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thank you very much. I want to turn lights.



The factory "W-tec" doesn't support the old types sidecars. You can only get parts through EML dealers and not directly at W-tec.The lights they used were mostly from Hella. Like the lamps in the photo. You can find them on e-bay or web-shops for agricultural equipment.


[afbeelding]
full
 
Ik lees net op Facebook dat Proton de EML kort gereden heeft. Hij heeft zelf ook behoorlijke fysieke schade opgelopen, maar is wel al bezig plannen te maken om de motor weer te herstellen.
 
Ik lees net op Facebook dat Proton de EML kort gereden heeft. Hij heeft zelf ook behoorlijke fysieke schade opgelopen, maar is wel al bezig plannen te maken om de motor weer te herstellen.

Klopt Halflive veel ribbenbreuk etc en oog links verloren maar was in Augustus ik ben nu herstellend en inderdaad ik wil het gehavende zijspan kost wat kost weer herstellen sdeze winter. Het span heef niks geraakt maar tuimelde om toen ik met bakwiel vluchtheuveltje raakte...dus de schade is meest van omkippen. Ik denk wel dat ooit nog zal rjden...
 
Damn, dat is een rare klap geweest dan, brrrr. Sterkte met je eigen herstel en dat van je prachtige span proton! :)
 
Damn, dat is een rare klap geweest dan, brrrr. Sterkte met je eigen herstel en dat van je prachtige span proton! :)
Rand van vluchtheuvel geraakt bij 50/60 Kph, het wiel wordt omhoog gekatapulteerd het span tolt om, zoiets ik kan het niet anders uitleggen. Ik ben nog herstellende en heb besloten het span terug te restoreren ...
 
Klopt Halflive veel ribbenbreuk etc en oog links verloren maar was in Augustus ik ben nu herstellend en inderdaad ik wil het gehavende zijspan kost wat kost weer herstellen sdeze winter. Het span heef niks geraakt maar tuimelde om toen ik met bakwiel vluchtheuveltje raakte...dus de schade is meest van omkippen. Ik denk wel dat ooit nog zal rjden...
Dat oog is wel heel vervelend, daar moet je echt mee leren leven. Mag je in België dan wel je rijbewijs houden?
De motor heb ik het volste vertrouwen in gezien je vorige projecten.
 
Dat oog is wel heel vervelend, daar moet je echt mee leren leven. Mag je in België dan wel je rijbewijs houden?
De motor heb ik het volste vertrouwen in gezien je vorige projecten.

Dat klopt halflive met een oog is het wennen, er is geen dieptezicht meer. Men kan het rijbewijs behouden als een oogarts bevestigd dat het zicht en breedtezicht voldoende is, dat is bij mij reeds gebeurd en is positief.
Ik heb ook de auto nodig voor mijn beroep...
 
oei... dat is wel even dikke pech dan met zulke gevolgen van zo'n klein stuur foutje
 
Sterkte. We hebben laatst nog contact gehad via marktplaats.

Beter om span zelf te houden.

Sterkte met herstel.

Groet John
 
ook hier even sterkte wensen Proton, hoop dat je snel herstelt en je went aan het leven met één oog. Heb een vriend die al jaren maar één oog heeft ( nu ik erbij nadenk heb ik twéé vrienden die dat hebben overigens ) en die rijden allebei motor.
Ik probeer dan wel eens een stukje op m'n motor te rijden met 1 oog dicht om te kijken hoe dat gaat en behalve dat het erg vermoeiend is is inderdaad de hele diepte weg.

Toch went het vrij snel vertelden ze allebei, hopen dat dat ook voor geldt.

Dat het span weer mooi wordt daar twijfel ik niet aan ;)
 
ook hier even sterkte wensen Proton, hoop dat je snel herstelt en je went aan het leven met één oog. Heb een vriend die al jaren maar één oog heeft ( nu ik erbij nadenk heb ik twéé vrienden die dat hebben overigens ) en die rijden allebei motor.
Ik probeer dan wel eens een stukje op m'n motor te rijden met 1 oog dicht om te kijken hoe dat gaat en behalve dat het erg vermoeiend is is inderdaad de hele diepte weg.

Toch went het vrij snel vertelden ze allebei, hopen dat dat ook voor geldt.

Dat het span weer mooi wordt daar twijfel ik niet aan ;)

Inderdaad Nitromax er schijnen er meer 1-ogige te zijn, ik las dat op het internet...ik ben er van overtuigd dat ik binnen 3 maanden weer zijspan zal rijden, met 1 oog...de oogarts zegt me dat binnen 6tal maanden de vermoeidheid weg zal zijn.
 
Van Bert van Iersel uit NL Limburg kreeg ik een stroomlijn Gläser Imola Gratis compleet en hij bracht ze ook bij mij thuis. Waarvoor grote dank aan Bert van Iersel. Dank zij Bert kan ik het zijspan herstellen. Deze Gläser Imola stroomlijnen worden al 30 jaar niet meer gemaakt, uiterst zeldzaam.
Dit geeft een mens weer moed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan