Suzuki GSXR 1100N fighter

Passen die van Tim niet?
Staan op MP, voor 'n ZX10R.
Tim zit hier op M-F maar ook op XB èn staat in mijn telefoon èn woont hier om de hoek. ;)
 
Heeft er toevallig nog iemand dat boek van Joe Haile liggen of wellicht een pdf of kopie ervan?
Motorcycle Turbocharging, Supercharging and Nitrous Oxide
 
Hoeveel mm is die verlengt....?
Misschien heeft ie nog wel meer leuke spullen

Op zich is mijn brug wel te koop, maar het liefste verkoop ik mijn 7/11 in 1 geheel.
Zal eens opmeten hoeveel de brug verlengt is.

Misschien is de complete fighter wel wat voor jou omdat het kenteken aangepast is naar 1127cc, 195KW en een open wielbasis, dus geen gekloot met politie en evt aankomende apk???

Groeten, Frans
 
Wat is je fiets nog int geheel?
Ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar ergens al een hoop verkocht had....

Maar kan wel interessant zijn idd qua kenteken!
 
Zijn Brommer is compleet en loopt netjes, alleen het turbogebeuren is er af.
Je kan er zo opstappen en ermee naar de UK rijden, dat hebben we in augustus gedaan.
Prima brommerrrttt ;)
 
Ondertussen weer wat verder, het volgende is gedaan:
- Velgen gestraald en gespoten (ohlins goud)
- Frame gepoedercoat
- ISR rem/koppelingset geanodiseerd (zwart)
- SBK stuur geanodiseerd (zwart)

Maar doordat de auto van de vriendin aan vervanging toe was, heeft het weer even stilgelegen (tsja het groeit me niet op de rug helaas..)

Wat ik nog wel even ga proberen te vinden is: welke olie het beste te gebruiken icm turbo in mijn 1216 gixxer blok?

Zal vast wel bij iemand in het topic staan, dus ik ga zoeken bij proffie, frans, etc..

Kroonplaten zijn bijna klaar, vervaardigd uit 1 blok ALU ! vet!
 
Brug van Fred trouwens verlengt en met lange slider/adjusters uitgerust, met dank aan Erwin. Heb helaas wel zijn laswerk enigzins moeten fatsoeneren. Was niet het mooiste wat ik ooit gezien heb.
Daarna brug ook gepoedercoat, zwart.

Foto's volgen!
 
ZO!

Ik zie dat ik de motor al weer 3 jaar niet veel aangeraakt heb. In tussentijd 2x verhuisd en een stuk of 4 auto's verder..

Staat nu wel in elkaar, blok hangt erin, wielen zitten erin, achterbrug hangt, remklauwen voor en achter passend..

Eerst motor verder afbouwen en dan weer verder met turbo gedeelte. Turbo nog reviseren, heb een TD04HL-15T van een Saab gevonden. Moet nog even meten wat de aansluiting diameter is voor de uppipe aangezien Proffie had gezegd dat de uppipe niet te klein mag zijn.

Ben benieuwd naar ervaringen van mensen met de Proboost header? Zag een aanbieding langskomen en dat was wel interessant, vandaar...
 
Achteras stel mogelijkheide

qQXTetN1FUB2s3EJ6



Hier is het materiaal voor de Kroonplaten, ontwerp onderste is klaar. NU nog bovenste in combinatie met de Koso X2 teller.

T1AWiea57r6gpEQi9
 
Terug
Bovenaan Onderaan