Remblokken zx4r vervangen

jasonz

Rookie
21 dec 2012
18
0
Hallo, ik ben van plan om mijn remblokken te vervangen alleen zie ik dat er verschillende soorten zijn en organisch en sinter remblokken? welke dien ik te gebruiken iemand enig idee?

nou zie ik op motorzoom heel veel verschillende soorten afmetingen remblokken en verschillende diktes? tot welke dikte past op mijn remschijf of maakt dit niet uit?

groeten *O*

mischien kan dit iemand op weg helpen weet niet welke data voor die remblokken is

http://www.zxrworld.co.uk/Manuals/L Model/ZXR400 L Chapter 11.pdf
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben van plan om mijn remblokken te vervangen alleen zie ik dat er verschillende soorten zijn en organisch en sinter remblokken? welke dien ik te gebruiken iemand enig idee?

nou zie ik op motorzoom heel veel verschillende soorten afmetingen remblokken en verschillende diktes? tot welke dikte past op mijn remschijf of maakt dit niet uit?

groeten *O*

mischien kan dit iemand op weg helpen weet niet welke data voor die remblokken is

http://www.zxrworld.co.uk/Manuals/L Model/ZXR400 L Chapter 11.pdf


Ligt eraan of je er nog mee wilt rijden.
Als je hem stilzet kan je het best de oude remblokken demonteren zodat je de vorm van de remblokken kan zien.
Want bij Motozoom lijken alle remblokken op elkaar.
Wat je wel kan doen bij Motozoom is het merk en model van je motor aangeven, dan krijg je 'specifiek' bij een afbeelding van het door jou gevraagde onderdeel.
Je zou ook deze link // CycleShop Heerlen, Helmen, Motorkleding, Crosskleding, Motoronderdelen, Motorbanden, Beveiliging, Scooteronderdelen, Bromfietsonderdelen, Motorwinkel, CycleShop, Heerlen of deze Motolife - Het motor portaal | Alles weten over het motorleven? kunnen proberen.
Bij deze webshops kan je per merk en model bestellen.
 
Hallo, ik ben van plan om mijn remblokken te vervangen alleen zie ik dat er verschillende soorten zijn en organisch en sinter remblokken? welke dien ik te gebruiken iemand enig idee?

nou zie ik op motorzoom heel veel verschillende soorten afmetingen remblokken en verschillende diktes? tot welke dikte past op mijn remschijf of maakt dit niet uit?

groeten *O*

mischien kan dit iemand op weg helpen weet niet welke data voor die remblokken is

http://www.zxrworld.co.uk/Manuals/L Model/ZXR400 L Chapter 11.pdf

Je moet het model hebben dat in je klauw past.

Wss zijn er verschillende uitvoeringen (sinter, organisch).

Op vele plekken te koop. En veel webshops hebben een mogelijkheid om te zoeken op merk, model en bouwjaar.
 
ja dat klopt ik heb mijn model/bouwjaar aangegeven maar krijg nog steeds heel veel verschillende soorten. ik ga dan denk ik gewoon de remblokken eruit halen en even kijken naar de afmeting/ vorm thanks voor jullie help
 
ja dat klopt ik heb mijn model/bouwjaar aangegeven maar krijg nog steeds heel veel verschillende soorten. ik ga dan denk ik gewoon de remblokken eruit halen en even kijken naar de afmeting/ vorm thanks voor jullie help
Zet even hier neer. Dan krijg je hulp.
Merk
Type
Fabriekscode
Bouwjaar
 
Nissin remblokken
2P213NS Remblok Nissin 213NS Achter
TRW remblokken
MCB643 Remblok Lucas MCB643 Voor


Remblokken Voor
Vesrah Remblok VD 344JL
Vesrah Remblok SD 344
Vesrah Remblok VD 344RJL
Remblokken Brembo Voor
Brembo Remblok Sinter Road 07-KA13SA
Brembo Remblok Carbon Ceramic 07-KA1306
Brembo Remblok Carbon Ceramic Race 07-KA13RC
Remblokken Achter
Vesrah Remblok VD 327JL
Vesrah Remblok SD 327
Vesrah Remblok VD 327/2JL

Remblokken Brembo Achter
Brembo Remblok Sinter Road 07-KS05SP
Brembo Remblok Carbon Ceramic 07-KS0507

EBC Remblokken Kevlar set FA161
EBC Remblokken Sintered set FA161HH
EBC Remblokken Sintered set FA180HH


En zo kun je nog wel meer bij elkaar sprokkelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan