suzuki gsxr 600 2000 met afstandstarten?

berrie_p

Rookie
24 dec 2012
5
0
ik heb afgelopen weekend een suzuki gekocht,
nu wil ik daar voor de verzekering een alarm op (laten)bouwen.
ik zie er veel met afstandstarten wat mij ook wel wat lijkt. maar kan dit? ik moet nl de koppeling inknijpen om hem te kunnen starten,,,,,,

iemand hier ervaring mee?
 
ik heb afgelopen weekend een suzuki gekocht,
nu wil ik daar voor de verzekering een alarm op (laten)bouwen.
ik zie er veel met afstandstarten wat mij ook wel wat lijkt. maar kan dit? ik moet nl de koppeling inknijpen om hem te kunnen starten,,,,,,

iemand hier ervaring mee?

:? ,vertel.
 
kopeling voorverbinden,
maar zou het nog niet doen, is niet zo leuk als jij hem stoer op afstand wil starten en iemand heeft hem als geintje in versnelling getrapt
dan doet die boem op de grond
je hebt ook nog de neutraalschakelaar die dat kan voorkomen.
Ik vraag me wel af wat het nut is van op afstand starten.
Zodra die loopt rijd iemand anders met je motor weg als je pech hebt.
 
ik zag een alarmsysteem waar dat bij opzat. maar twijfelde of het uberhaubt zou werken.


maar t zou dus kunnen....
nog maar es over denken wat de voor en nadelen zijn
oke thnx
 
Zodra die loopt rijd iemand anders met je motor weg als je pech hebt.

dit kan volgens mij niet omdat jij de zender bij je draagt. zelfde systeem als toendertijd met de renault autos met startknop. als jij naast de auto staat met zender kan iemand anders starten maar buiten bereik van bepaald aantal meters valt de motor uit.
 
ik heb het geprobeerd.

motor wilde wel starten!:) maar sloeg niet aan... en wilde ook niet stoppen met starten....

sta je in de schuur half in paniek de afstandbediening te proberen daarna de zekeringen en uiteindelijk de accu eraf gegooid om hem stil te krijgen...

en dan slaat je hoofdzekering door... 1 uur later kwam me vader en zij als een droogkloot. hoofdzekering gechecked?

dus nee begin er maar niet aan. ik was er ook klaar mee na die stunt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan