zxr 750 h1 loopt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

brutus 2004

MF'er
11 jan 2007
172
0
Stadskanaal
hallo ik heb 3 week terug een zxr h1 gekocht .
stond een half jaar stil was rijdend weggezet , ding ziet er verder netjes uit .
heb de carberateurs en de tank schoon gemaakt spul weer in elkaar gedraait en starten en ja hoor ding liep en zo te horen nog prima ook .
dus warm laten lopen koelvin sloeg aan geen probleem dacht ik .
naar de pomp gereden tank vol stukje (km of 3) gereden en toen begon ie in tehouden en te roken daarna compleet stil gevallen en deed niks meer .
nu heb ik de carbareteurs nogmaals schoon gemaakt nieuwe accu en bougies erin maar hij doet niks meer .
op remreiniger rechtstreeks in de carbs start ie wel .
benzine pomp doet het hij heeft ontsteking heb de deo proef gedaan op de slang aansluiting van carbs na blok toe die zijn dicht .
tis net of hij compleet verzuipt


iemand een idee
 
hallo ik heb 3 week terug een zxr h1 gekocht .
stond een half jaar stil was rijdend weggezet , ding ziet er verder netjes uit .
heb de carberateurs en de tank schoon gemaakt spul weer in elkaar gedraait en starten en ja hoor ding liep en zo te horen nog prima ook .
dus warm laten lopen koelvin sloeg aan geen probleem dacht ik .
naar de pomp gereden tank vol stukje (km of 3) gereden en toen begon ie in tehouden en te roken daarna compleet stil gevallen en deed niks meer .
nu heb ik de carbareteurs nogmaals schoon gemaakt nieuwe accu en bougies erin maar hij doet niks meer .
op remreiniger rechtstreeks in de carbs start ie wel .
benzine pomp doet het hij heeft ontsteking heb de deo proef gedaan op de slang aansluiting van carbs na blok toe die zijn dicht .
tis net of hij compleet verzuipt


iemand een idee

Waar en hoe was de rook?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb het hele traject schoon gemaakt.
tank, leindingen( vernieuwd) ,brandstofpomp, carbs , filters nou kwam er niet veel troep uit maar het lag toch los .
heb er de ngk cr 9e in gestopt die zaten er ook in .
de fiets had volgens de vorige eigenaar nog een beurt gehad , zo te zien aan de olie blok zowel rem olie kon dat wel eens zo zijn incl kleppenstellen maar dat zie je zo ook niet .
 
als ik het allemaal zo lees ga ik nog gelijk krijgen ook ????????
heb je gecontroleerd wat voor brandstof je getankt hebt ??

dat ga ik zo toch nog maar eens bekijken ja .
heb het bonnetje nog een x bekeken staat toch echt euro 95 maar het tijdstip twijfel ik over :')
als dit zo mag zijn alles weer doorspoelen en kijken of ie loopt of is er meer wat vervangen moet worden dan .
 
hoeveel olie zit er op dit moment in het motorblok?
als de olie boven het max. streepje staat kun je er donder op zeggen dat de carbs overlopen waardoor die verzuipt en brandstof in het carter terechtkomt.

even voor kinky dan : ruik eens in de tank, of rij nog even naar het tankstation en kijk[aan de pomp] of je echt geen diesel getankt hebt.
 
hoeveel olie zit er op dit moment in het motorblok?
als de olie boven het max. streepje staat kun je er donder op zeggen dat de carbs overlopen waardoor die verzuipt en brandstof in het carter terechtkomt.

even voor kinky dan : ruik eens in de tank, of rij nog even naar het tankstation en kijk[aan de pomp] of je echt geen diesel getankt hebt.

blok olie staat netjes tussen de strepen .
zal straks toch maar kijken en ruiken in de tank ,tis wel bij de pomp geweest waar ik normaal mijn werkbus volgooi :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan