Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

Ik zoek een inlaatrubber die vsn mij is gescheurt

Nieuw of 2e hands weet iemand iets?

Je kan me een pb sturen

Groeten
 
startmotor gevonden.

Oude was weggefikt doordat een oetlul de nokastiming verkeerd had gezet. Daarna starte hij niet, toen hebben ze ook nog de cdi en carburator verneukt.
 
Hey mensen,

Tis even geleden dat ik hier ben geweest. Heb je als je dominator braaf blijft lopen, en je andere dingen moet doen.
Pest is.. dat braaf blijven lopen is niet meer. Ik heb geloof ik wat CDI problemen. Nou meen ik me te herinneren dat er een hele tijd geleden iemand hier was die de CDI's van een dommi kon herstellen, repareren etc. Klopt dat? of heb ik me iets raars in mijn hoofd gehaald?

Het alternatief is een andere CDI scoren. Blijkt niet heel makkelijk. Ik heb een GY6 type gevonden die instelbaar is, maar weet niet 100% zeker of dat gaat werken.

Mocht er iemand een CDI hebben te koop, of is er inderdaad iemand die die dingen hier kan repareren hoor ik het graag. De motor moet het weer braaf gaan doen, want heb de afgelopen 2 weken veel te vaak aan de kant van de weg gestaan :(

vast bedankt!
 
Present. Of het probleem daarmee 100% verholpen is is nooit met zekerheid te zeggen Paul ;)
Echter die van Zoran still going strong! Na reperatie alweer best wat jaartjes terug :)
 
262bdr4.jpg
 
Heren, wellicht ook interessant voor jullie.
Heb een paar bandjes liggen:
Heidenau 130/80-17 dot? (nieuw! nooit gemonteerd)
Heidenau 90/90-21 dot1913 (net de midelste haren eraf +\-700km)
 
Excuses het betreft de oude en vertouwde niet de scout maar de K60 de betere voorloper. (vind ik persoonlijk)

Als setje €70.-?
 
Was me inderdaad niet opgevallen....

Krijg ineens geen meldingen meer van MF als ik een nieuw bericht heb....


PB terug trouwens hahha



#Onder voorbehoud verkocht aan Michel :]
 
Laatst bewerkt:
Vorige week bij Timieh twee banden opgehaald.
Zaterdag de achterband verwisselt, best een hoop werk, maar goed te doen als je eenmaal de slag hebt...

Oude band is al heel aardig versleten, en bleken ook aardige droogte scheuren in te zitten...
1116xkk.jpg


Kat houdt de wacht
257zlkx.jpg


Gemonteerd, binnenkort maar ff uitproberen.
14wrscy.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan