Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moeten jullie toch maar eens beter kijken ;)
De tank ligt op een bokje en dus er voorover en staat niet zo goed als rechtop.
Je kan het ook zien aan de verhoging op het recht deel naar voren en de bevestiging aan de voorkant is iets rechter dan origineel omdat ik daar iets afgeslepen heb.
Dat is vanwege de overzetkroonplaat van het superbikestuur waar de tank bij omhoog zetten voor onderhoud steeds met die ogen tegenaan komt.
Was vanwege het spuiten een mooi moment om dit aan te pakken want nieuwe beschadigingen zullen na zwart spuiten een heel stuk beter te zien zijn :X
 
Dan moeten jullie toch maar eens beter kijken ;)
De tank ligt op een bokje en dus er voorover en staat niet zo goed als rechtop.
Je kan het ook zien aan de verhoging op het recht deel naar voren en de bevestiging aan de voorkant is iets rechter dan origineel omdat ik daar iets afgeslepen heb.
Dat is vanwege de overzetkroonplaat van het superbikestuur waar de tank bij omhoog zetten voor onderhoud steeds met die ogen tegenaan komt.
Was vanwege het spuiten een mooi moment om dit aan te pakken want nieuwe beschadigingen zullen na zwart spuiten een heel stuk beter te zien zijn :X

Ik was een beetje abuis door de hoeken van je tank, maar ik zie inderdaad dat ze wel goed zitten. Goedzo :P
 
Gear indicator aan de praat gekregen, victory !!

Perfectie is het niet voor die 25,- euro ebay, maar hey.. ook op een oude brommer
aan het werk te krijgen met een beetje gepruts

 
Paar foto'tjes gemaakt na het plaatsen van clip-ons gisteren :)


GroteFoto-JJKYUWPV.jpg
GroteFoto-QJJHBW7H.jpg
GroteFoto-3P83OLVO.jpg
GroteFoto-ESFALEAG.jpg
GroteFoto-7VVBTIWA.jpg
GroteFoto-ZTHGQRJJ.jpg
GroteFoto-ILXIBPW7.jpg
GroteFoto-BBWBGU4Z.jpg
GroteFoto-6VNWQEXV.jpg
GroteFoto-ZIFYYQQS.jpg
GroteFoto-KOFTTNBO.jpg
 
En wat is de achterliggende reden van de overschakeling van SBK naar clip-ons ?
Meestal gaat het andersom.

Gewoon omdat het kan ;)

Nee, ik heb eigenlijk altijd al iets met clip-ons gehad, alleen niet met kuipwerk.

Het is misschien iets meer werken in het korte klap en draaiwerk, maar dan maakt het ook wel weer leuk.
 
Alles een beetje klaar gezet om de motor eens goed te kuisen van zodra het droog is en niet meer vriest (zadeltje eraf, paar kleine kapjes eraf gehaald, spatbord, ... ) en m'n 12v aansluiting gemonteerd :)

@LoSBoL: mooi hoor :9~
 
Gisteravond mijn zadel bekleed met een nieuwe hoes van Topsellerie (met gel) en vandaag even de duo cover lichtelijk aangepast zodat deze niet in de iets dikkere bekleding drukt.
full
 
Voorshocks geserviced + nieuwe balhoofdlagers van de Mille, en kleppen gesteld van de ZXR 8-)

2ivl4yg.jpg

wt87fd.jpg


1417br4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niets -O-
Ik kan niet verder omdat ik moet wachten op de straler want alles wat ik nu nog kan doen gaat alleen maar in de weg zitten bij de verdere opbouw B|
 
Laatst bewerkt:
Ff naar de Wibra...Dasty/afwasborstel kopen inspuiten en tegelijkertijd borstelen....

En daarna flink met water schoonmaken!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voorvork/klauwen/voorwiel van Kawa Z1000 ( 1976 ) gemonteerd, vandaag VMax deels gepoetst. Staat met de Motorbeurs Utrecht op de stand van de specialpainter van Frans de Weerdt ( www.specialpaint.nl ) dus moet er wel netjes bij staan.

Ben geen poetser, heb er een hekel aan en ga morgen wel weer verder, hoef hem woensdagmiddag pas te brengen ;)
 
Voetsteun - verlengers erop gezet ( iets meer beenruimte )
Bij testen bleek het matriaal tikkie te zwak, en lazerde om met motor en al.
( kon em gelukkig vangen... net aan )

Standaard setje weer gemonteerd en snel een rondje gaan rijden .. maar stiekem wel geschrokken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan