Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren mijn nieuwe banden erop gelegd, en vandaag begonnen aan mijn H4 bi xenon lampen te instaleren. De voeding ligt klaar, en aan één kant is het ook al volledig afgewerkt. De andere kant is voor morgen, omdat ik anders morgen niet weet waar mij mee bezig te houden, en ik hier anders toch maar heel eenzaam zit :/

In mijn vorige Koplamp had ik ook een xenon, maar geen bi, dat was een H7, en net als deze 8000K, maar ik vind dat deze een te blauwachtige kleur geven tegenover mijn vorige H7. Wil dus wel zeggen dat je je niet blind mag staren op die K waarde :/

Links nog een H4 Halogeen, en rechts de H4 Bi Xenon 8000K:
full
 
een nieuwe voor en achterband laten monteren de Dunlop sportsmart. Laten doen bij AFS in Purmerend.
Mag ik zo nieuwsgierig zijn, en vragen wat je eraan betaald hebt?

Ik hab MPR3 gezet. Als ik dat bij een banden boer had laten doen, kwam ik uit op prijzen tussen 370 en 415€ |(

Heb mijn banden (voor de tweede keer intussen), besteld via internet, en heeft mij net iets minder dan 260€ gekost. En zelfs al ga ik er daarna mee naar de Suzuki dealer, zet hij die daarop aan 20€ per band, dan is het nog maar 300€. Hoe dat die bandenzaken aan +/- 400€ komen vraag ik me dan wel af :')
 
Mag ik zo nieuwsgierig zijn, en vragen wat je eraan betaald hebt?

Ik hab MPR3 gezet. Als ik dat bij een banden boer had laten doen, kwam ik uit op prijzen tussen 370 en 415€ |(

Heb mijn banden (voor de tweede keer intussen), besteld via internet, en heeft mij net iets minder dan 260€ gekost. En zelfs al ga ik er daarna mee naar de Suzuki dealer, zet hij die daarop aan 20€ per band, dan is het nog maar 300€. Hoe dat die bandenzaken aan +/- 400€ komen vraag ik me dan wel af :')


Je mag best weten wat ik er voor betaald heb geen probleem. Ik was met 2 haakse ventielen montage €330 kwijt
 
Je mag best weten wat ik er voor betaald heb geen probleem. Ik was met 2 haakse ventielen montage €330 kwijt
Mooie prijs :Y vraag mij echt af hoe die bandenzaken aan 400 komen :X

Haakse ventielen heb ik reeds bij mijn vorige bandewissel geplaatst, en heb daar nog geen minuut spijt van gehad!
 
Vandaag mijn tweede xenon gemonteerd *D
full

Vind het wel raar, nu heb ik de foto buiten genomen, en lijkt ie plots veel minder blauw :?
Zal wel door de belichting en/of witbalans komen zeker?
 
Vandaag mijn tweede xenon gemonteerd *D
[afbeelding]
Vind het wel raar, nu heb ik de foto buiten genomen, en lijkt ie plots veel minder blauw :?
Zal wel door de belichting en/of witbalans komen zeker?

Denk door het erg witte felle licht dat je camera wat van de leg is :P
Smoelt wel goed!
Als de sneeuw weg is mag ik ook n xenon setje gaan inbouwen op n BMW, ben benieuwd :9
 
Denk door het erg witte felle licht dat je camera wat van de leg is :P
Smoelt wel goed!
Als de sneeuw weg is mag ik ook n xenon setje gaan inbouwen op n BMW, ben benieuwd :9
Nice! *O*
Met wat voor BMW rijd je? Ikzelf ben aan 't uitkijken voor een K1200S :Y
 
Mij krijg je met geen stok op n BMW op t moment :P
Is de BMW van mijn leidinggevende, n R1150GS.

Rijd wel fijn hoor maar ik zie mezelf nog niet op n BMW rijden ;)
Mij gaat het hem bij die K1200S om de volgende punten, vanwege het gebruik voor woon/werk verkeer:
Cardanaandrijving
Lange onderhoudsintervallen
Zuinig in benzineverbruik (+/- 1:20 bij normaal rijden)
En dat hij toch nog vrij compact is.

Mag zelfs een gelimiteerde zijn, hoeft niet perse 167pk te hebben. (maar mag wel natuurlijk :P)
 
Mij gaat het hem bij die K1200S om de volgende punten, vanwege het gebruik voor woon/werk verkeer:
Cardanaandrijving
Lange onderhoudsintervallen
Zuinig in benzineverbruik (+/- 1:20 bij normaal rijden)
En dat hij toch nog vrij compact is.

Mag zelfs een gelimiteerde zijn, hoeft niet perse 167pk te hebben. (maar mag wel natuurlijk :P)

N motorscooter niks? (ieh hij vloekt..in de kerk nota bene!! :') )

Krengen zijn zuinig, riem aandrijving, lage onderhouds intervallen, beschut, kofferbakkie, koffers kunnen er prima op want zien er toch al niet uit, lui rijden en tegenwoordig met best wel n prakkie vermogen voor zo'n opgevoerde scooter :P

Ik houd het lekker bij mn GSR :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan