Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spiegels met markeer-verlichting op het brommertje geschroefd ,
spiegels hadden wat schade van een schuivertje , goed excuus om de pimp-factor
wat te verhogen met ebay-china-spul

( yep, ondanks andere berichten, past dat spul prima er op )

Voor:
spiegels2.jpg



Na:
spiegels7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Spiegels met markeer-verlichting op het brommertje geschroefd ,
spiegels hadden wat schade van een schuivertje , goed excuus om de pimp-factor
wat te verhogen met ebay-china-spul

( yep, ondanks andere berichten, past dat spul prima er op )
[afbeelding]
Nice! Zijn dat universele kuipspiegels? Misschien passen die ook wel op mijn GSXF? Heb je een linkje via welke je die besteld hebt?
 
Tuurlijk

http://www.ebay.com/itm/321060323294?item=321060323294&cmd=ViewItem&vxp=mtr

* edit, dat basis kapje is van rubber/zacht plastic..
Kan je dus gewoon de bouten aanpassen naar wat je nodig hebt.

Enige wat belangrijk is, dat je een beetje vlakke ondergrond hebt , je kan ze behoorlijk
verstellen ook.

Was zelf verbaast over de kwaliteit van het spiegel-plastic/glas, is echt zeer goed
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk

http://www.ebay.com/itm/321060323294?item=321060323294&cmd=ViewItem&vxp=mtr

* edit, dat basis kapje is van rubber/zacht plastic..
Kan je dus gewoon de bouten aanpassen naar wat je nodig hebt.

Enige wat belangrijk is, dat je een beetje vlakke ondergrond hebt , je kan ze behoorlijk
verstellen ook.

Was zelf verbaast over de kwaliteit van het spiegel-plastic/glas, is echt zeer goed
Dank je voor de link!

Eigenlijk zijn het richting aanweijzers in de spiegels? Wel goed gezien om ze als markeerlichten te gebruiken :Y
 
Klopt, ze zijn amber/oranje.

Het eerste plan was om er witte leds bij te zetten als markeer verlichting, en dan
de oranje te gebruiken als knippers..
Dat past dus gewoon never nooit niet.

Dan plan B , oranje markeer verlichting. ( t is niet zo ruig fel, ziet er eigenlijk best aardig uit voor het doel )

Je hebt ze trouwens ook in het carbon-look , en chroom bij andere verkopers dacht ik zo.
( effe zoeken )
 
Vind het persoonlijk best een goed idee om de pinkers in de spiegels als markeerlicht te gebruiken. Zo staan ze erg breed uit elkaar, en nemen in 't donker voor auto's meteen een twijfel weg, namelijk dat ze minder snel gaan denken dat ze een auto met kapotte koplamp tegenkomen, omdat je nu duidelijk langs beide kanten een oranje markeerlicht hebt.
 
Tuurlijk

http://www.ebay.com/itm/321060323294?item=321060323294&cmd=ViewItem&vxp=mtr

* edit, dat basis kapje is van rubber/zacht plastic..
Kan je dus gewoon de bouten aanpassen naar wat je nodig hebt.

Enige wat belangrijk is, dat je een beetje vlakke ondergrond hebt , je kan ze behoorlijk
verstellen ook.

Was zelf verbaast over de kwaliteit van het spiegel-plastic/glas, is echt zeer goed


Ik moet toch echt eens gaan kijken voor een paypal account merk ik zo
 
Het spaart een hoop euro's en leuk appart spul te vinden.

Ik kan nog een setje gaan bestellen, in mn handigheid met afwerken een spiegel kapot gemaakt *ugh*
 
Het spaart een hoop euro's en leuk appart spul te vinden.

Ik kan nog een setje gaan bestellen, in mn handigheid met afwerken een spiegel kapot gemaakt *ugh*


Don't worry, overkomt de beste.

Ik ben ook een fanatiek Ebayer. Ik pluk er alles vanaf. Van motoronderdelen tot scheermesjes.

8-)
 
Morgen een ultime poging om te repareren , kijken of er ergens een dunne spiegel te koop is, en een glas snijder.

Zal eerst even de EHBO bellen voor een plekkie te reserveren
 
Ik ben in het bezit van een Haynes werkplaatshandboek voor mijn jaar R1, en die volg ik op de letter. Waar het mij om gaat is kennis en ervaring opdoen zodat ik vertrouwen krijg in mijn eigen sleutel-kunnen :]

En wat betreft het niet aankomen, da's precies de reden dat ik van de R1 afblijf omdat ik wel wil weten wat ik doe *O*

kijk eens op jetubuh naar sleutelsessies, als dat door proos gedaan wordt leer je daar heel veel van. Zoals (Chris Harris) "use a fucking torc wrench and use fucking copper anti-seize"

ook heel goed voor je Engels :Y O-)
 
Laatst bewerkt:
kijk eens op jetubuh naar sleutelsessies, als dat door proos gedaan wordt leer je daar heel veel van. Zoals (Chris Harris) "use a fucking torc wrench and use fucking copper anti-seize"

ook heel goed voor je Engels :Y O-)


Dus als je die troep bekijkt kun je aan het eind in ieder geval schelden in het Engels? _O-

8-)
 
Ik ben in het bezit van een Haynes werkplaatshandboek voor mijn jaar R1, en die volg ik op de letter. Waar het mij om gaat is kennis en ervaring opdoen zodat ik vertrouwen krijg in mijn eigen sleutel-kunnen :]

En wat betreft het niet aankomen, da's precies de reden dat ik van de R1 afblijf omdat ik wel wil weten wat ik doe *O*

Wat ik persoonlijk altijd wel leuk en leerzaam vond was het programma "a MG is (re)born" van Discovery. Gaat dan wel over een MG, maar ja het leert je wel een beetje de basis principes. De presentator is trouwens in het dagelijks leven dierenarts........maar vindt het ook wel leuk om aan 'heilige koeien' te sleutelen.
 
Leren tegelsnijden om een nieuwe spiegel te maken na m'n gepruts :)

Toen nummer 4 niet gebroken en pas was gemaakt, hem met montage uit mn klauwen laten lazeren.

Schuurdeur dicht geflikkerd, morgen nog maar eens opnieuw proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan