Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ff nieuwe messing bobbin/insteker voor de hefbrug gemaakt. :Y

2013-02-05214209.jpg


Als WB de motor met twee vingers ophoog duwt en deze uit de veren komt dan past het allemaal net. _O- Misschien nog een centimeter afsteken dan hoeft dat niet. Maar het zit wel lekker strak zo. :9

[afbeelding]
Da's inderdaad wel handig, ff zelf eentje fabriceren, de standaard verloopjes die erbij geleverd worden zijn het net niet :N
 
Da's inderdaad wel handig, ff zelf eentje fabriceren, de standaard verloopjes die erbij geleverd worden zijn het net niet :N
Nee, daar komen nog een heel stel (meegeleverde) vulringen aan te pas. _O-

DSC_0448.jpg


Die dikke rand (nog wel op deze foto) die oorspronkelijk overgenomen was ben ik nu ook kwijt.
Het voorwiel is net los van de grond, wordt wat makkelijker met het wiel erin hangen.
Niet meer veel te hoog. :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat onderdelen laten anodiseren. Allemaal onderdelen die nieuw gedraaid en gefreesd zijn vanwege een voorvork- en wielenombouw.

full

full

full
 
Zonet mijn oude koplamp (van mijn crash :P ) in de oven gezet. Om te testen of het mij zou lukken ze te splitsen, zoals in dit filmpje (het bovenste van de twee) gedemonstreerd wordt.
Shit seg! gelukkig had ik nog een kapotte koplamp liggen om het te testen. In het filmpje werd toch gesproken over 6 minuten op 200C° :?
Binnenwerk kon er wel tegen blijkbaar, maar de transparante plexi van de koplamp zelf is dus gewoon om zeep :P
 
Nee, daar komen nog een heel stel (meegeleverde) vulringen aan te pas. _O-

[afbeelding]

Die dikke rand (nog wel op deze foto) die oorspronkelijk overgenomen was ben ik nu ook kwijt.
Het voorwiel is net los van de grond, wordt wat makkelijker met het wiel erin hangen.
Niet meer veel te hoog. :N
:}

Heb 'm nog niet zo lang, eigenlijk niet op gelet of m'n voorwiel ver van de grond komt...vind die vulringen wel een r*ck oplossing, ga wss jouw voorbeeld overnemen, ThnX :P
 
Shit seg! gelukkig had ik nog een kapotte koplamp liggen om het te testen. In het filmpje werd toch gesproken over 6 minuten op 200C° :?
Binnenwerk kon er wel tegen blijkbaar, maar de transparante plexi van de koplamp zelf is dus gewoon om zeep :P
:?
 
Heb je het filmpje bekeken dat ik gelinkt had in mijn bericht daarvoor? Ik meen toch echt dat die man sprak over 6 minuten aan 200C° (maar kan het mis hebben, mijn Engels is zéér beperkt).

En dit is het resultaat :X
De barsten zijn wel van mijn crash, maar die verzakkingen bovenaan, en het vertroebelde glas niet.
full
 
Weer wat gespoten...
Voor:
Spuiten%204%20(1).JPG


En na:
Spuiten%205%20(4).JPG


Spuiten%205%20(5).JPG


Spuiten%205%20(3).JPG


Even ter herinnering, dit hoort erbij (wordt nog afgewerkt met een laag matte blanke lak)
Stickers%20plakken%20(1).JPG


Stickers%20plakken%20(6).JPG


Deze knipperlichten komen erin (de bougies waren ook aan vervanging toe).
Inkoop%204.JPG


En laatst nog de kleppen gesteld, nou ja... kleppen... 1 want de rest was na ruim 70k nog steeds binnen de toleranties 8-)
 
:}

Heb 'm nog niet zo lang, eigenlijk niet op gelet of m'n voorwiel ver van de grond komt...vind die vulringen wel een r*ck oplossing, ga wss jouw voorbeeld overnemen, ThnX :P
Minder hoog is een stuk relaxter wieltje wisselen kan ik je melden. ;)
Maar wel even opletten als je er nog bandenwarmers omheen wil doen.
 
Heb je het filmpje bekeken dat ik gelinkt had in mijn bericht daarvoor? Ik meen toch echt dat die man sprak over 6 minuten aan 200C° (maar kan het mis hebben, mijn Engels is zéér beperkt).

Er is niks mis met je engels ;) Waarschijnlijk zijn de lampen in het filmpje gemaakt van ander materiaal wat beter tegen die hitte kan.
 
Weer wat gespoten...
Voor:
[afbeelding]

En na:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Even ter herinnering, dit hoort erbij (wordt nog afgewerkt met een laag matte blanke lak)
[afbeelding]

[afbeelding]

Deze knipperlichten komen erin (de bougies waren ook aan vervanging toe).
[afbeelding]

En laatst nog de kleppen gesteld, nou ja... kleppen... 1 want de rest was na ruim 70k nog steeds binnen de toleranties 8-)
netjes ben benieuwd, zeker ook het resultaat posten he!!! :Y
 
Heb je het filmpje bekeken dat ik gelinkt had in mijn bericht daarvoor? Ik meen toch echt dat die man sprak over 6 minuten aan 200C° (maar kan het mis hebben, mijn Engels is zéér beperkt).

En dit is het resultaat :X
De barsten zijn wel van mijn crash, maar die verzakkingen bovenaan, en het vertroebelde glas niet.
[afbeelding]

Sorry, maar ik moest lachen bij het zien van de foto _O-

Ik heb mijn auto koplampen omgebouwd en heb het toen gewoon met de verf brander gedaan. Je hebt dan meer controle over de hitte die je inbrengt, aangezien je er met je neus bovenop staat. Voorzichtig met een kunststof spatel wrik je het glas dan los :)
Foto-W4JNW4CA.jpg

Foto-BZVGDQPJ.jpg

Achteraf een hels karwei aangezien de lenslampen eigenlijk te groot voor mijn koplampen waren :X
 
Sorry, maar ik moest lachen bij het zien van de foto _O-

Ik heb mijn auto koplampen omgebouwd en heb het toen gewoon met de verf brander gedaan. Je hebt dan meer controle over de hitte die je inbrengt, aangezien je er met je neus bovenop staat. Voorzichtig met een kunststof spatel wrik je het glas dan los :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Achteraf een hels karwei aangezien de lenslampen eigenlijk te groot voor mijn koplampen waren :X
andere koplampen kopen was handiger geweest dus :+
 
Weer wat gespoten...
Voor:
[afbeelding]

En na:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Even ter herinnering, dit hoort erbij (wordt nog afgewerkt met een laag matte blanke lak)
[afbeelding]

[afbeelding]

Deze knipperlichten komen erin (de bougies waren ook aan vervanging toe).
[afbeelding]

En laatst nog de kleppen gesteld, nou ja... kleppen... 1 want de rest was na ruim 70k nog steeds binnen de toleranties 8-)

Ehm, ben ik de enige die denk dat de stickers achterstevoren op de tank zitten?

full
 
Heb je het filmpje bekeken dat ik gelinkt had in mijn bericht daarvoor? Ik meen toch echt dat die man sprak over 6 minuten aan 200C° (maar kan het mis hebben, mijn Engels is zéér beperkt).

als het in engels is...moet het niet 200 degrees fahrenheit zijn ...dat is rond de 90 graden. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan