De Motobliekers 10 - Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens Kiwi moet ik erbij in de verjaardagskalender :+

Vooruit dan maar: 12 mei is the lucky day!
Je staat erbij :Y Ook in de OP bij "aanhang" :+

Ik heb het onder voorbehoud in agenda gezet. Ben nog niet een zekere factor dus.
Je staat erbij (ovb)

Ik ben 2 juni jarig *O* *O* *O* *O* *O* :) ;)

Ohh en misschien ook dit erbij als dat mag dan ;)

Kimiekim(Kimberly of Kim, wat je wilt ;) ) - Vuren - Yamaha R6

Ook jij staat erbij :Y

Mag ik ook in de OP? :)

M'n echte naam is Huibert, ik woon in Giessenburg en rij op een CBR 600 F3. Ik zal het topic geregeld checken en heus ook wel eens reageren dan *D
Je staat nog ff bij de binnenwaaiers, je kan promoveren maar daar moet je toch ècht wat meer voor doen :P *kuch...soepmeet bijvoorbeeld ...kuch*
 
Laatst bewerkt:
Je staat nog ff bij de binnenwaaiers, je kan promoveren maar daar moet je toch ècht wat meer voor doen :P *kuch...soepmeet bijvoorbeeld ...kuch*

Ik ben gewoon nu al gezellig, (naar het schijnt O-) ) Dus dat doe ik dan goed, dan zou ik binnen no-time gepromoveerd kunnen zijn tot meer. Waar woon je eigenlijk Zen?, want ik begrijp uit je Soepmeeting-bericht dat die bij jou gehouden wordt. Ik denk opzich dat ik daar wel bij kan zijn, maar weet nog niet zeker. Dat zal ik dan nog wel doorgeven ;)
 
Ik ben gewoon nu al gezellig, (naar het schijnt O-) ) Dus dat doe ik dan goed, dan zou ik binnen no-time gepromoveerd kunnen zijn tot meer. Waar woon je eigenlijk Zen?, want ik begrijp uit je Soepmeeting-bericht dat die bij jou gehouden wordt. Ik denk opzich dat ik daar wel bij kan zijn, maar weet nog niet zeker. Dat zal ik dan nog wel doorgeven ;)

Ik woon in Werkendam...zie OP :+

Ik zet je erbij (ovb) ... naast regelmatig posten is de soepmeet is natuurlijk pas de tweede stap, de bliekersBBQ in mei komt daarna! Oh ja en alle eerdere topics moet je doorgelezen hebben natuurlijk _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Werkendam...zie OP :+

Ik zet je erbij (ovb) ... naast regelmatig posten is de soepmeet is natuurlijk pas de tweede stap, de bliekersBBQ in mei komt daarna! Oh ja en alle eerdere topics moet je doorgelezen hebben natuurlijk _O-

Ja, ik doelde meer op een wat specifieker adres :P maargoed, dat komt dus wel als ik definitief toezeg. Dan hoef ik dus verder alleen nog maar een beetje regelmatig wat te zeggen :9
 
ik kom ff langs waaien om iedereen hier een gelukkig&gezond 2013 toe te wensen.
:W jij ook hè! Kom je ook soep eten?
Ik woon in Werkendam...zie OP :+

Ik zet je erbij (ovb) ... naast regelmatig posten is de soepmeet is natuurlijk pas de tweede stap, de bliekersBBQ in mei komt daarna! Oh ja en alle eerdere topics moet je doorgelezen hebben natuurlijk _O-

Ja, ik doelde meer op een wat specifieker adres :P maargoed, dat komt dus wel als ik definitief toezeg. Dan hoef ik dus verder alleen nog maar een beetje regelmatig wat te zeggen :9
:Y je snapt 't...

@Mrs. Kiwi... met alleen denken haal je je A'tje niet hoor :+
check dit:
(eerste stuk _O- )
 
Laatst bewerkt:
Zen_78 schreef op 02 januari 2013

@Mrs. Kiwi... met alleen denken haal je je A'tje niet hoor :+
check dit:
(eerste stuk _O- )

Probeer je me nou te motiveren of te ontmoedigen? Wel echt geniaal _O-

Oh en goedemorgen trouwens! :W
 
@ Motormuis: bij samenkopen.net loopt nu ook een actie met cameratassen. Leek mij wel net spul. Zelf heb ik net een Lowepro Compact Courier gekocht, die is namelijk op maat gemaakt voor de Nex-5N + kitlens. Mijn 28mm lens is er ook nog bij in te frotten.

Compact%20Courier%2080%20Nex.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mogge!!! En nog de beste wensen allemaal!

Lekker van m'n vakantie aan 't genieten... Helaas maandag weer werken.
 
Morguhhhh

@motormuis, ik heb ook een lowerpro en die gaat ook al een tijdje mee en me pa heeft het zelfde en bevalt hem ook erg goed. Ik heb net zo'n tas als kiwi en me pa heeft een grotere waar ook nog eens extra lenzen in opgeborgen kan worden. ;)
 
Iedereen de beste wensen!

Erg druk met afstuderen vandaar dat ik niet veel actief ben, alleen kan ik nu wat hulp goed gebruiken.

Ik heb onlangs een spijkertje in mijn achterband gereden helaas (kawa zx-6r 1998). Op dit moment heb ik er Dunlop's sportmax qualifiers onder liggen. Aangezien het mijn eerste motor is heb ik nog niet echt een goed idee qua prijzen voor het monteren van een nieuwe band.

Tot nu kan ik bij Angelo's een sportmax qualifier 2 incl montage voor 210 euro krijgen
of
Een bridgestone BT-014 bij Korteland incl montage voor 220-230 euro.

Zijn dit een beetje normale prijzen?

En weten jullie misschien nog andere bedrijven hier in de omgeving? Kan zelf niet zo heel veel vinden echt dichtbij. Lang stuk durf ik er niet mee te rijden.

Groeten Christiaan!
 
Iedereen de beste wensen!

Erg druk met afstuderen vandaar dat ik niet veel actief ben, alleen kan ik nu wat hulp goed gebruiken.

Ik heb onlangs een spijkertje in mijn achterband gereden helaas (kawa zx-6r 1998). Op dit moment heb ik er Dunlop's sportmax qualifiers onder liggen. Aangezien het mijn eerste motor is heb ik nog niet echt een goed idee qua prijzen voor het monteren van een nieuwe band.

Tot nu kan ik bij Angelo's een sportmax qualifier 2 incl montage voor 210 euro krijgen
of
Een bridgestone BT-014 bij Korteland incl montage voor 220-230 euro.

Zijn dit een beetje normale prijzen?

En weten jullie misschien nog andere bedrijven hier in de omgeving? Kan zelf niet zo heel veel vinden echt dichtbij. Lang stuk durf ik er niet mee te rijden.

Groeten Christiaan!

ik zal ff voor je navragen bij bob van Sabra.

het is een 180 band en moet hij op de motor vervangen worden of losse velg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan