dashboard CBR600RR '04

StarWing

Die hard MF'er
9 okt 2004
281
5
BE / Erpe-Mere
Ik heb onlangs bovenstaande motor gekocht, echter stuit ik op een klein probleem. De knopjes reset etc doen het niet op het dashboard.
Het is te zeggen: onder de rubberen knopjes zit niets dat de knopjes met de printplaat verbind.

Zou er iemand met dezelfde motor zo liev willen zijn op zijn motor de rubberen knopjes daar eens uit te halen en te kijken wat eronder zit van verbinding ?
Indien mogelijk even een foto'tje van nemen en opmeten zodat ik iets kan namaken ?

Thx !
 
wat ik zo op het plaatje kan zien zijn dat gewoon een soort kunstof busjes, gewoon ff je rubberen dopjes eraf halen en kijken wat er gebeurt als je in het gaatje met een lang en smal voorwerp prikt.

Als er op het display wat gebeurt is dat dus in orde en is het even op zoek naar iets met de juiste diameter en lengte om de knopjes weer werkend te krijgen...
 
Ze zijn te maken. Heb hetzelfde probleem. De knopjes kunnen lostrillen. Bij motordealers zijn er vervangingsonderdelen te halen. Dashboard loshalen is wel even een rot werkje want er moeten veel kuipdelen af. Volgens het werkplaathandboek moeten de upper, middle en lower cowl eraf en de airduct covers om erbij te komen.

Open maken en kijken of je zelf wat kan maken dan :)
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een beste klus.. Wat spookZ0r al zegt, er moeten veel kuipdelen worden los gehaald.
Ik had zelf ook het probleem, de knopjes schieten er vanaf.

Bij mij zelf heb ik het opgelost door middel van dubbelzijdig tape, die heb ik op het busje heb geplakt en dan op de printplaat gedrukt.. Ik weet het..... Het is wel de makkelijkste oplossing maar het werkt nog steeds :)

Verder veel succes :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan