Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

Nadat ik een paar Rebels (zowel CMX250 en CMX450) tot bobber heb verbouwd, was mijn eigen motor ook aan de beurt. Wel geen Rebel maar grote broer van de Honda familie. Dit weekend afgerond. Nu maar hopen op mooi weer.

[afbeelding]
mijn compliment :Y ziet er perfect uit
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zelf ook nog wel eens een 650 Savage willen verbouwen. Bobber, helemaal zwart eb dan kleinere wielen erin bouwen. 16" voor en achter. Lijkt me heel appart.

8-)
 
Ik zou zelf ook nog wel eens een 650 Savage willen verbouwen. Bobber, helemaal zwart eb dan kleinere wielen erin bouwen. 16" voor en achter. Lijkt me heel appart.

8-)
Heb er vroeger wel eens op gereden, wel apart maar geeft mij maar 2 of 4 cilinder
 
Laatst bewerkt:
Het gaat 'm juist om die ene dikke aardappel die daar onderin lekker op en neer stampt. Een 4cilinder is voor mij absoluut geen basis om een chopper/bobber van te bouwen.

8-)
Tja Leo, de ene houd van blond de ander van rood })
 
@Peter RO: jammer, Peter RO! volgende keer beter.

Mijn terrasje is af intussen ... nu genoeg plek om te sleutelen als het een beetje weer is. En dat is dan ook de bedoeling komende zomerperiode. Hierna wat plaatjes van de werkzaamheden.

full

de auto staat achter gaas... daar komen straks nog wat klimplanten in

full

En zoals jullie zien ... genoeg ruimte voor leuke zitplekjes en een bescheiden bbq.

full

hierboven zie je een van mijn half gesloopte rebeltjes klaar staan voor verdere verwerking en daar zie je ook de plek waar ik van plan met goed weer de meeste werkzaamheden te gaan verrichten.

full

Hier nog wat foto's van de aanleg van het straatwerk: was erg leuk om te doen, want de stenen lieten zich met een haakse slijper binnen 1mm nauwkeurig snijden en pasten prima in de gaten die je nu eenmaal krijgt als je ze strak legt.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Op de valreep, nog een felicitatie voor Pink-y: VAN HARTE GEFELICITEERD!

full

En nog vele jaren!

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
@ Pink-y--> GEfeliciteerd!
@RP--> druk bezig geweest in de tuin... ziet er goed :Y , nu alleen nog een beetje mooi weer! *O*
 
Tja, te laat, maar toch...
Van harte gefeliciteerd!

full


En wat ik je vooral wens, (en voor mezelf ook wel), mooi weer; ooit een keer. Hoop dat je een fijne dag had.
Ook druk geweest in de tuin en 't ziet er nog niet uit....
 
Ook te laat :$ van harte Pink-y *O* *O* *O* *O*



Peter, dat ziet er mooi uit. :}
Ik kom wel een keertje langs :]
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk Peter! Tuin bedoel ik dus, heel strak en ik kom daar deze zomer wel een keer op de koffie, maar die horloges zien er ook wel kek uit.
 
Mooi werk Peter! Tuin bedoel ik dus, heel strak en ik kom daar deze zomer wel een keer op de koffie, maar die horloges zien er ook wel kek uit.

Ja leuk he! maar het echte werk is ook niet te versmaden! Krijg er ook steeds meer zin in, want ik heb nu de spullen aardig compleet, een werkplekje met werkbank en nu ook buiten de ruimte om aan een projectje van enige omvang te beginnen. Een compressor is er ook al nu nog een spuit- en straal- cabienetje maken dan kan ik ook de afwerking in eigen beheer gaan doen en natuurlijk een manier om te lassen. want dat is het ultieme, dan wordt er nog meer mogelijk. oh en ja natuurlijk een klein draaibankje maar dan moet ik waarschijnlijk eerst groter gaan wonen ;)

En natuurlijk ben je welkom! ik heb meerdere plekjes waar we in of juist uit de zon kunnen zitten en dan drinken we er gezamenlijk een pint op, al of niet alcoholhoudend ;)
 
Ik dacht al: Wat is het (weer) stil op het Forum...

Achteraf ook logisch als je nog geen mailnotificatie voor deel 5 hebt ingesteld! :)

(Bovenaan onder: Selecteer forum - Envelopje)

Peter, ik breng binnenkort mijn 2e Rebel langs, jij hebt toch ruimte zat!

Erg netjes hoor...
 
Haha, op het nieuwe pleintje achter mijn huis wel Sander! maar de vrouw heeft het wel gehad nu, met de rebeltjes die her en der in de berging, in en voor de garage en in de blokhut staan. Maar kom gerust eens langs op de plof, dan drinken we er eentje op. Zeker na 15 juli als ik tot ca. half augustus vrijwel dagelijks bezig zal zijn er mee, als ik niet even een proefritje aan het maken ben dan natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
full

nee he ...daar moeten we dus zeker gebruik van maken .... de ruimte is er in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
Peter ziet er goed uit :Y
plaats genoeg Henk, en de toegang langs de schuur is ook verbreed zodat ook non-rebels er gemakkelijk door heen kunnen ... non-rebels, zoals ... ;)

PS: volgende keer zet je jouw schoonheid gewoon op het terras, mits hij niet te veel glimt dan *D
 
Laatst bewerkt:
Mensen!
We zijn met z'n allen Lady Rebel vergeten te feliciteren! :$ :$
Echt goedmaken kun je dat niet meer, maar toch, nog vele jaren gewenst....

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan