Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

All bedankt voor de felicitaties
full
 
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van een CB450 Nighthawk (bj 1984) en de opnemer van de km-teller heeft het begeven. Nu is hij al eens profesorisch gerepareerd, maar inmiddels weer defect.
Nu weet ik dat de Rebel 450 en de Nighthawk 450 hetzelfde blok delen, maar ik vroeg mij of of de opnemer ook uit te wisselen is. Voor de Nighthawk is er namelijk bar weinig te vinden op MP en van de Rebel kom ik meer spullen tegen.

Kunnen jullie mij hier meer over vertellen?

Alvast bedankt
LD
 
Er zit wel degelijk verschil tussen, metname de dikte kan anders zijn. Ikzelf heb dit jaar ook een nieuwe nodig gehad om de dunne pin binnenin was afgebroken.
Leg dus aub de oude en nieuwe goed naast elkaar en controleer vooral dus de hoogte.
 
Voor de cmx schatkist: een artikel uit het tijdschrift moto73 1987 (of86)
Mocht je weer een keer in harderwijk zijn peter, hij ligt voor je klaar!
 
Zaterdag nog heerlijk gereden. Maar waarschijnlijk gaat ie binnenkort inderdaad zn winterslaap houden..
eens was er een tijd dat we gewoon op 28 dec een snert meeting hielden! en dan gewoon weer en wind trotseerde voor een bakkie snert en gezelligheid :Y
Misschien iets voor dit jaar? (als er geen sneeuw ligt..)
 
Ik heb ooit bij -10 gereden van Utrecht naar Nijmegen. Na de rit moest men mij de kamer in dragen...
 
Haha, hmm.. ik zorg wel voor de snert hoor :-D
Wanneer rijden we ;-)
_____
Trouwens, heeft of weet iemand misschien nog een origineel zadeltje voor de Rebel 250.
Ben al even op zoek, maar krijg er geen gevonden.
 
Ja dat is al best snel weer, maar dan is het ook nog niet zo koud ;-)
Maakt mij verder niet zo veel uit, maar ik heb de komende weken iets meer mogelijkheden, vandaar.
Of ga je toch liever in december ? Dan kan ik alleen 14, misschien 15.
 
Laatst bewerkt:
mmm ben nog al druk de laatste tijd .. al het in overweging nemen. vandaag is het al 2e nov dus die valt al af intussen ... en ja je hebt gelijk het was niet koud! Dat merkte ik bij het afvoeren van mijn oude keukenkastjes die ik uit elkaar had gehaald ... we hebben vanaf vorige week een nieuwe keuken namelijk
 
Bent flink aan 't verbouwen, dus. En RobinH, maak jij ook goeie soep? Dan komen we je opzoeken, hoor. Klonk als een invitatie... Kom graag eens proeven; wil ik maar zeggen.
 
Beste CMX rijders,

Ik ben op zoek naar mensen die ik blij kan maken met 130/90 R15 banden.
Deze banden passen op de CMX250 en ook de 450(?)

Wellicht heeft iemand in dit topic interesse :)
http://link.marktplaats.nl/735056521

2 stuks Conti's en 2 IRC banden, allen nieuw.

Ook andere merken en maten te koop!


groet, SRAD arnhem
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan