Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

ja voor mij ook. Tijdens de paasdagen zelf komt het niet uit dit jaar. Pinksteren ja misschien wel n optie. ... Wanneer viel dat ook weer?
 
Pinksteren is 15 mei. Voor mij geen optie. Overigens, retroversie van dit forum ingesteld. Hoe zeg je dat? Heerlijke " look & feel" ! Ik zag daarbij dat de nieuwe versie nog beta is...
 
Iedereen fijne Paasdagen gewenst!
full
 
Dank je Jan ... ik was alleen in Parijs en Versailles ... en de Boulevard Peripherique genomen op de heenweg, in de spits ... een eitje!
 
Was 9 of 10 april. Weet nog niet of ik daar wel kan zijn. Word ouder en nu last van de nek: slijt een beetje en dat speelt soms flink op. Overigens, als het wel qua nek; zaterdag.
 
Tsja jongelui, sinds vanmiddag ben ik ex-rebelaar. Ik had hem graag in de familie gehouden, maar fysieke kwaaltjes maakten het rijden op de Rebel tot een lastige zaak.
Pijn in het hart, na 13 jaar. Heb een souvenir bewaard...
Met dank aan Goos!

full


M'n trouwe rebeltje is nu gelukkig en handen van een echte liefhebber. Hij had er ooit een en nu heel gelukkig dat hij de oude hobby weer kan oppakken. Zelf ga ik vanaf nu de weg op met een Deauville.

full


(Jaja, tupperware ;-)) Dat zit toch heel anders en ik hoop dat ik op deze manier het motorrijden nog een tijdje kan voortzetten. Komt Harderwijk weer in zicht; dan zal ik als het even kan aanwezig zijn. Als ik nog welkom ben :/
 
Laatst bewerkt:
Zo jan da,s heel wat anders dan je rebel
Maar ook een erg leuke keuze
En je zaltoch nog wel welkom zijn op de meeting
Veel plezier met je nieuwe motor
 
Dank je Rebellie,

De uitleg is als volgt.
Ik was Hansie of EV en heb een nieuwe naam moeten maken, vandaar cothen.

mijn vrouw Anja en ik Hans zijn een paar jaar geleden met de auto op een "treffen" geweest in Zaltbommel. daar hebben we koffie met gebak en kennis gemaakt met elkaar. Althans met verschillende op dit forum.

Daarna is het vanuit ons stil geworden, ik heb nog wel een 250 omgebouwd en gemeld op dit forum en de 450 van Anja vorig jaar verkocht, ze wilde zwaarder.

Nu toch maar weer een plaatje van een 450 van marktplaats gehaald, vandaar dat we weer aanhaken.

Ik had een Moto Guzzie, maar inmiddels een Triumph een XS650 en een Rebel 250.

Wij hopen jullie nog eens te spreken of te zien.

gr Anja en Hans
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Simon en sinds kort staat deze Rebel 450 in m'n garage. De motor is van 1986 en staat sinds 1996 op NL kenteken. Als newbee klusser weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Zoals op de foto's is te zien zijn beide spatborden nogal roestig: de lak laat los en de roest is aan de oppervlakte. De motor mag van mij een andere kleur hebben. Volgens de DOT code zijn de banden van 1997 die moeten er ook maar eens af. Verder is men met schuurpapier de voorvorkpoten te lijf gegaan. De motor heeft overigens in de 30 jaar van z'n leven slechts 10900 mijlen gereden, da's zo'n 17500 km. Ik heb er tot nu toe één keer mee gereden: van de vorige eigenaar naar mijn huis. Met mijn lengte van 1,89 ben ik eigenlijk wat te groot voor deze motor.

full


groeten, Simon.
 
Laatst bewerkt:
Spuiten en ontroesten is niet zo moeilijk
Gewoon helemaal kaal schuren waar nodig plamuur er op een etch primer en goede 2 k grond verf er op kleur en blanken lak en hij roest nooit meer
Had ik toen bij mn rebel ook gedaan binnen kant van de spatborden in de body schuttz (anti steenslag)
 
Herrymarco en Leejoow bedankt voor jullie reacties.
Leejow gaat binnenkort op zoek naar de spatborden, als dat niet lukt gaan de spatborden kaal. :Y

groeten, Simon.
 
Tsja jongelui, sinds vanmiddag ben ik ex-rebelaar. Ik had hem graag in de familie gehouden, maar fysieke kwaaltjes maakten het rijden op de Rebel tot een lastige zaak.
Pijn in het hart, na 13 jaar. Heb een souvenir bewaard...
Met dank aan Goos!

[afbeelding]

M'n trouwe rebeltje is nu gelukkig en handen van een echte liefhebber. Hij had er ooit een en nu heel gelukkig dat hij de oude hobby weer kan oppakken. Zelf ga ik vanaf nu de weg op met een Deauville.

[afbeelding]

(Jaja, tupperware ;-)) Dat zit toch heel anders en ik hoop dat ik op deze manier het motorrijden nog een tijdje kan voortzetten. Komt Harderwijk weer in zicht; dan zal ik als het even kan aanwezig zijn. Als ik nog welkom ben :/
Jan Ziet er goed uit
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan