Motor-Forum

Select Forum

Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

Torque is what I want !

Reg. datum:
26 dec. 2009
Hoi Sopa,

Kijk eens of het boutje van het achterste armpje vast zit? Als die gewoon vast zit lijkt mij dat er op andere plaatsen teveel speling zit. Het scharnierpunt van het schakelpedaal of de kogelkopjes van het tussenstangetje.
CB1300, CMX 450 Bobber, Skyteam Monkey 184cc, Passat 4.0 W8 en nu nog een Rebel 450 project erbij!

Reg. datum:
09 aug. 2016
Bedankt voor je reactie. Ik ga op onderzoek uit.
Ik heb meteen nog een vraag: bij een koude start maakt ie net nadat je de startknop loslaat een geluid als een slippende auto. Iiieeej! (Geluiden op een forum, altijd leuk).
Ik las iets over dat de startkoppeling een zwak punt is bij de rebel. Is dit geluid te negeren? Heeft het met de lange stilstand te maken? Is er iets aan te doen en is het noodzakelijk?

honda rebel CMX 250 c

Reg. datum:
27 jul. 2014
Laatste rondje voor de winterslaap. Wat vitamines gegeven, Forte Moto Sport 1&2.

CMX 250
www.bestgamez.nl - Honda cb600f Hornet - Honda VT600 bobber - HOnda Rebel CMX 250c

Torque is what I want !

Reg. datum:
26 dec. 2009
quote:
sopa schreef op 29 november 2017 @ 19:49:
Bedankt voor je reactie. Ik ga op onderzoek uit.
Ik heb meteen nog een vraag: bij een koude start maakt ie net nadat je de startknop loslaat een geluid als een slippende auto. Iiieeej! (Geluiden op een forum, altijd leuk).
Ik las iets over dat de startkoppeling een zwak punt is bij de rebel. Is dit geluid te negeren? Heeft het met de lange stilstand te maken? Is er iets aan te doen en is het noodzakelijk?

Wat noodzakelijk is, is om te blijven hopen dat die koppeling niet kapot gaat, want dan moet er gesleuteld worden. Of de beste optie, een ander blok.

Negeren kan niet, je zal het toch blijven horen. Olie al een keer ververst?
CB1300, CMX 450 Bobber, Skyteam Monkey 184cc, Passat 4.0 W8 en nu nog een Rebel 450 project erbij!

Torque is what I want !

Reg. datum:
26 dec. 2009
Alle Rebel eigenaren een gelukkig en veilig nieuwjaar gewenst!

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.