welke uitlaat voor mooiste geluid YZF R6

dutchpride

MF'er
11 okt 2012
31
0
Valkenburg
Ik weet niet zeker of dit topic hier goed staat..

Ik ben in het bezit van een r6 uit 2001, en ik zoek hiervoor een kleine uitlaat, met veel lawaai.
mijn inspiratie, komt uit dit filmpje:
weet iemand een mooie uitlaat?
 
Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?

We zijn net onder de Motor-APK uitgekomen, en dan wil jij de boel weer op scherp zetten? Ik hoop dat je beseft dat je binnen no time al je favoriete dijken/lokale wegen ontoegankelijk maakt voor motorrijders, het zij door verbodsborden, of agressie van bewoners.

Om antwoord te geven op je vraag: Dit is een geval van je uitlaat op de gewenste lengte afzagen.
 
Ik weet niet zeker of dit topic hier goed staat..

Ik ben in het bezit van een r6 uit 2001, en ik zoek hiervoor een kleine uitlaat, met veel lawaai.
mijn inspiratie, komt uit dit filmpje:
weet iemand een mooie uitlaat?
Je kunt de hele vulling uit je huidige demper halen.
En die kun je ev ook nog inkorten.
 
Ik weet niet zeker of dit topic hier goed staat..

Ik ben in het bezit van een r6 uit 2001, en ik zoek hiervoor een kleine uitlaat, met veel lawaai.
mijn inspiratie, komt uit dit filmpje:
weet iemand een mooie uitlaat?

Gasten zoals jij....die niet kijken naar een mooi geluid, maar....'als het maar hard gaat', zijn degene die de overheid zo ongeveer dwingen om ook voor motoren een APK in te voeren.

Erg jammer en erg ondoordacht.
 
Denken jullie echt dat die dijkbewoners minder hard huilen als er alleen nog maar motoren voorbijkomen met goedgekeurde uitlaten? Nee natuurlijk niet. Die willen doodse stilte daar, dus dat verbod komt er toch wel. Als ik een dagje langs een dijk zit heeft 1 op de 10 een brulpijp, en ze maken allemaal min of meer evenveel lawaai.
 
dus omdat ik van een brulgeluid houdt schrijf je mij maar af? iedereen heeft zo toch dingen die die leuk vind.

Ik schrijf je niet af.

En ik vind dat iedereen zelf moet weten en doen wat hij/zij leuk vind, maar dat het egoïstisch is om daarmee anderen tot last te zijn of te benadelen.

Let wel, mijn motoren hebben ook allemaal vervangingsdempers met een mooier donkerder geluid, maar binnen de voor de motor geldende geluidsnorm.

Ik schrijf je niet af, ik vind je hooguit een beetje a-sociaal.
 
Denken jullie echt dat die dijkbewoners minder hard huilen als er alleen nog maar motoren voorbijkomen met goedgekeurde uitlaten? Nee natuurlijk niet. Die willen doodse stilte daar, dus dat verbod komt er toch wel. Als ik een dagje langs een dijk zit heeft 1 op de 10 een brulpijp, en ze maken allemaal min of meer evenveel lawaai.

Tuurlijk zullen ze blijven janken, maar imo maakt het wel een verschil of je met een tailpipe met niks er achter rijd of met nog een luide demper.. Maat van me had zo een MIVV kachelpijp op zn R6, komt een bak herrie uit, maar als je een keer opschakelt scheelt het alweer een boel, gaat voor bovenstaand onding niet op.

Nu zullen de meeste mensen wel niet zo een bochtje op de tailpipe schroeven maar de TS zie ik er nog wel voor aan..
 
Denken jullie echt dat die dijkbewoners minder hard huilen als er alleen nog maar motoren voorbijkomen met goedgekeurde uitlaten? Nee natuurlijk niet. Die willen doodse stilte daar, dus dat verbod komt er toch wel. Als ik een dagje langs een dijk zit heeft 1 op de 10 een brulpijp, en ze maken allemaal min of meer evenveel lawaai.

Het maakt inderdaad verschil.
Het maakt ook vooral verschil voor degene die binnen in hun woning zitten of achter het huis, dan merk je dat 'kleine beetje extra' erg goed.

Maar de dijkbewoners zijn niet de enige.

Het is een van DE argumenten die de motorrijders weggeven om een APK voor motoren in te voeren.
Ik bedoel....je bent toch gek als je anderen hun wapens geeft om t jou moeilijk te maken ?

En hoe je het ook wend of keert.... het is totaal overbodig, vaak technische ten nadele van je motor aangezien maar weinigen zorgen dat de afstelling goed aangepast word en je bent er meer mensen mee tot last dan dat je er mensen plezier mee brengt.
 
Laatst bewerkt:
Ik schrijf je niet af.
Sjongejonge nou dan doe ik het wel weer :+



Bij deze: ik schrijf je (TS) af (boekhouding is rond, we kunnen vanaf nu uitstekend zonder je). Dat geldt niet zozeer voor MF alleen maar voor motorrijders als algeheel. Een leuk geluid is één ding. Domweg zoveel mogelijk herrie maken slaat helemaal nergens op en je benadeelt ons allemaal. Je wordt bedankt, asociale flapdrol.
 
Laatst bewerkt:
Ah gossie is iemand jaloers omdat ik wel kan sleutelen en wel goed ben in mn werk
En oh oh wat is het mannetje stoer om zo van achter een toetsenbord een grote muil te hebben
Te sneu voor woorden

(maar als je nu echt een hekel aan me hebt en denkt daar zou ik graag wat aan doen.....even een pm en ik geefje mijn adres.....pannenkoeken als jij zijn van harte welkom om me even een lesje te leren)
 
Als mede ouwelul kan ik me wel vinden in de reacties, ook ik vind een motor die alleen maar herrie maakt om het herrie maken erg kansloos.

Maar goed: ik ben ook jong geweest (ooit _O- ) en ik snap TS wel.. Dus TS, haal lekker je einddemper eraf, of koop een of ander goedkoop dempertje en haal alle vulling eruit, dan heb je gegarandeerd de meeste teringherrie uit je motor. Is voor een keertje echt wel lachen. O-)
Vraag dan of een van je vrienden even langs wil rijden, zodat je het zelf ook kunt horen en bedenk dan of je dat geluid ook mooi vindt. Meestal is dat namelijk niet om aan te horen. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan