MF Multistrada Meet - MFMSM2013

Welke datum heeft de voorkeur

  • Zaterdag 13 april

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 14 april

    Stemmen: 2 15,4%
  • Zaterdag 20 april

    Stemmen: 2 15,4%
  • Zondag 21 april

    Stemmen: 8 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

ToniS

MF veteraan
20 apr 2008
2.756
3
Zwolle


Motor Forum Multistrada Meet



Wij van Ducati Multistrada 1200 topic gaan een dagje meeten IRL (In Real Life). Natuurlijk zijn de 1000/1100's van harte welkom. (en kijkers naar al dat mooie spul kunnen we natuurlijk niet weigeren)

  • Plek: Cafe Dudok Koningstraat 40,Arnhem
  • Datum en tijd: zondag 21 april, 10:30
  • Route: word gemaakt door Marcel





full



Wat gaan we doen? Nog nader te bepalen, maar ik denk aan een gezamenlijk tourt(je) met een foto en film verslag. (vrijwilligers gezocht) Daarnaast natuurlijk elkaar even spreken over onze grote passie en hobby (en oneindige put om geld in te storten :) ) onder het genot van koffie en gebak (eigen rekening)



Wie zijn aanwezig:
ToniS
marcelcbr1000
Sterik
Dallie
Siep
Raisk (ovb)
Ducatoretti
Dubbelducboer
Vfrouw (Caroline)
Motobob
Sunny
DesmoDuc
Hyperfox
Otto56
Iesje (als ze niet teveel gezopen heeft de avond ervoor ;) )
Bigscale komt even kijken (maar heeft niet de juiste motor)
Mkm (heeft ook niet de juiste motor maar komt ook even kijken naar de motor die hij ooit gaat kopen )
De-Dekker
Arjan
Wallie
Arie Bakker (mts1000)
Gerho




Afspraken voor deelnemers aan de tour
full



We zullen groepjes maken van maximaal 8 motoren. Ieder groepje bestaat uit een voorrijder met de route in zijn of haar Garmin/TomTom. De route is te downloaden op hier
(Bestand is gezipped, dus eerst unzippen voordat je m kan openen)
Start met een volle tank, of voldoende benzine voor de rit. (En een goed humeur)

De voorrijder vertrekt pas als IEDEREEN er klaar voor is. 5 minuten voor vertrek geeft de voorrijder een teken, zodat iedereen tijd heeft zich klaar te maken voor vertrek.

De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Ben je een rustige rijder rij dan voorop, vind je het niet erg om af en toe wat te gassen ga dan achteraan rijden.

Hou te allen tijde je achterligger in de gaten! Dit is de belangrijkste regel. Vertraag als je ziet dat de afstand te groot word. Heb je pech of moet je stoppen steek dan je hand omhoog, idem als jij dit ziet (bij je achterligger) en tenslotte zal dit de voorrijder bereiken en hij zal stoppen en omkeren.

Wil je halverwege afhaken geef dit duidelijk door aan je voorligger, stop en laat de groep passeren. Vervolg daarna pas je eigen route. (Voor je het weet rijdt de hele meute met je mee naar huis _O- )

Mocht de voorrijder verkeerd rijden en moeten keren zal hij dit kenbaar maken middels een draaiende beweging met zijn hand in de lucht. Let op bij keren op de weg!

Rij bij afslagen zo dat je zeker weet dat degene die achter je rijdt jou ziet. Rijd pas verder als je zeker weet dat je gezien bent. De rijder achter je zet zijn knipperlicht aan waardoor je weet dat hij ook die richting op gaat. Op deze manier raken we niemand kwijt.

Laat je niet verleiden nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid. Vertrouw erop dat men op je wacht.

Rij voor jezelf. Bepaal zelf wanneer je kunt inhalen of oversteken, volg niet zomaar de rijder vóór je.

Rijdt baksteensgewijs (behalve in bochten) en onthou die positie, maar let op de onderlinge afstand! De meeste ongelukken gebeuren onderling door te dicht op elkaar rijden. Nogmaals haal niet in, je verstoord daardoor de hele formatie.(dus ook niet als degene voor je stopt of stilstaat!)

En last but not least: Geniet van de omgeving en je motor!



Initiators aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Bij deelname verklaart u nimmer de initiators aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na het "MF MultiStrada Meet".
nb: Ofschoon MF in de titel benoemd wordt houd de verantwoordelijkheid van motor-forum.nl op bij het het beschikbaar stellen van het onlinediscussieforum.



 
Laatst bewerkt:
quote:
sterik schreef op 03 januari 2013 @ 11:48:

[...]


Ik kan denk ik ook wel iets regelen bij onze club www.imcwisent.nl en een mooie route maken. Echter ook wij zitten niet al te centraal.


Ja jammer want ziet er wel goed uit daar. Mijn gevoel zeg een beetje rond Arnhem/Nijmegen dat is voor iedereen te doen ook voor onze leden uit Vlaanderen.(toch?) Met de mogelijkheid om zelfs een stukje Duitsland in de tour op te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Datum is voor mij niet zo spannend. Zal toch t.z.t eens moeten zien of ik geen werk heb dan.
Anders ben ik er bij :)
 
Ja prima idee! Het lijkt erop dat de meeste van ons niet uit de randstad komen. Maar de Posbank is geen echte optie. Daar rij je altijd file.

We zouden zoiets als de Giro di Affetto kunnen doen. Een beetje dijken, beetje Berg en Dal en wat Duitsland voor de gang erin.
Is mij toen prima bevallen (vooral dat IEDEREEN behalve JIJ, achter een foute voorrijder aan ging, lol)
Wil wel wat maken.
Te gek! Mag ook wel een klein stukje offroad/zandpad in. Met weer een stopje in Duitsland.
En in het voorjaar op een zondag, zodat we nog wat ideeën op kunnen doen voor het nieuwe seizoen echt begint.
 
Laatst bewerkt:
Als het eind april is, rond de 28ste (ook nog een zondag), dan probeer ik van de partij te zijn. Als het niet nog steenkoud is - april doet wat ie wil!
 
Als het eind april is, rond de 28ste (ook nog een zondag), dan probeer ik van de partij te zijn. Als het niet nog steenkoud is - april doet wat ie wil!
Als het in januari al 10 graden is zal het in april wel volop zomer zijn... :+
 
Ik ben overigens ook voor de MFMSM, maar vanuit Alkmaar even een toerritje in Duitsland is wellicht wel wat veel van het goede....
We zijn al blij als je er even bij kan zijn. Je kan altijd ter plekke besluiten om mee te gaan of een alternatieve route te rijden of gewoon weer terug naar Alkmaar.
 
Is mij toen prima bevallen (vooral dat IEDEREEN behalve JIJ, achter een foute voorrijder aan ging, lol)

Wilde toen vooral de QD uitlaten met Rexxer en strakkere vering uit proberen. En wist dat er aan het begin van de route dijken in zaten waar ik ook nog nooit overheen gereden had.

Maar heb het na de pauze toch goed gemaakt door zelf voorop te rijden. :+
 
Gister even in Arnhem geweest. Mc Donalds bij Gelredome leek me we wel hele mooie plek om af te spreken. Makkelijk te bereiken en te vinden voor iedereen, ruime parkeer gelegenheid en vanaf daar vele mogelijkhedennom direct met een route te starten.

Kerkplein bij Eusebiuskerk bij Cafe Dudok is veel leuker! *D
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de meeste stemmen nu voor zondag 21 april zijn en ik op de andere zondagen niet meer kan, stellen we de datum vast op zondag 21 april. Tijd? Wat denken jullie van 10:30 ?
 
Aangezien de meeste stemmen nu voor zondag 21 april zijn en ik op de andere zondagen niet meer kan, stellen we de datum vast op zondag 21 april. Tijd? Wat denken jullie van 10:30 ?

Hallo Antoine.
Staat genoteerd. Zonder tegenbericht ben ik er bij. Leuk. Tijdstip wat mij betreft akkoord.
Groeten Erik
 
Cafe Dudok in Arnhem. Multistrada parkeren bij de kerk, appeltaart en koffie op t terras.
full
 
Let op dat is voetgangersgebied en het politieburo zit om nog geen 200 meter.
Je hebt gelijk, dat is niet handig :(

Cafe de Waag dan op de hoek markt/turfstraat met een enorme parkeerplaats voor.
O nee die is zondag pas vanaf 13:00uur open :(
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, dat is niet handig :(

Cafe de Waag dan op de hoek markt/turfstraat met een enorme parkeerplaats voor.
O nee die is zondag pas vanaf 13:00uur open :(

maar als iedereen daar normaal aan komt rijden doen ze niet moeilijk.
 
Hoi Mede Multistrada Rijders,
Na de aankondiging van de Multistrada Meeting op het Ducati - Forum gelezen te hebben, mij nu toch maar eens aangemeld op dit Forum.

Toni, lees dat de vezamelplek is veranderd, mij ook goed.
Zal er zeker zijn, als het tenminste droog is, heb een pleuris hekel aan regen en zeker op de motor.
In de aankondiging, schreef dat je evt. richting Affetto wilt rijden. Wil ook wel aan Kees vd Starre van Star Twin vragen of we daar welkom zijn die zondag. Heb ook nog wel een niet te grote rit liggen vanaf Arnhem via een omweggetje naar Loenen ( Star Twin ).
Hoor het wel van je en allemaal een groet,
Siep, Multistrada 1000DS 2005
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan