MF 't Gooi en aanhangsels 132 Het blijft zacht weer!!

wat mag een goede textiele motorjas met membraam kosten?

  • tot 100 euro

    Stemmen: 0 0,0%
  • tot 200 euro

    Stemmen: 7 29,2%
  • tot 300 euro

    Stemmen: 2 8,3%
  • tot 400 euro

    Stemmen: 5 20,8%
  • tot 500 euro

    Stemmen: 1 4,2%
  • tot 600 euro

    Stemmen: 0 0,0%
  • fuckit, als ie mooi is koop ik dat ding

    Stemmen: 5 20,8%
  • textiel is voor heaumeaux

    Stemmen: 2 8,3%
  • als er fluor in zit geef ik 50 euro meer uit

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik ben leernicht

    Stemmen: 2 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z meer koffie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hiero! *D

full
 
Hoewel het veel van hetzelfde is, gaan we dit jaar toch ook weer even kijken bij de Motorbeurs. Ook omdat er bekenden van ons (Hexenhaus) op de beurs staan.

Zijn er meer mensen die van plan zijn te gaan?
De motorbeurs is dit jaar van 21 t/m 24 februari.



Edit: had linkje neergezet van een topic over MF op de motorbeurs, maar dat bleek oud :')
 
Laatst bewerkt:
O ja, alleen de laatste reacties zijn nieuw, hahaha.... _O-

Ach ja, laatst had iemand dat ook met dat topic dat Zot hier linkte :')

Hoe dan ook, Motorbeurs. Wij gaan :Y
 
Laatst bewerkt:
Crap..
Had ik met kerst 2 prachtige en prijzige ringsleutels gekregen om de voor en achter as van de motor los te maken... Passen ze niet :(
Volgens t boekje m24 en m25
Dus ik heb nu een nummertje 24 en 25 liggen... (En 27/28 aan de andere zijde)
En die zijn dus veel te klein???? Hoe kan dat nu? Maat 27 past wel op de M24 bout van de vooras.
Ben ik nu zo'n dumbass? As je sleutel 24 koopt, moet die toch op bout M24 passen?
 
Laatst bewerkt:
Foxie, dat is toch logisch... 24 gaat op 12, maar 12 gaat niet op 6, want daar heb je 11 voor nodig. Net zoals 30 op 26 gaat... Snappie ?
 
Crap..
Had ik met kerst 2 prachtige en prijzige ringsleutels gekregen om de voor en achter as van de motor los te maken... Passen ze niet :(
Volgens t boekje m24 en m25
Dus ik heb nu een nummertje 24 en 25 liggen... (En 27/28 aan de andere zijde)
En die zijn dus veel te klein???? Hoe kan dat nu? Maat 27 past wel op de M24 bout van de vooras.
Ben ik nu zo'n dumbass?
:Y
As je sleutel 24 koopt, moet die toch op bout M24 passen?
:z
 
Foxie, dat is toch logisch... 24 gaat op 12, maar 12 gaat niet op 6, want daar heb je 11 voor nodig. Net zoals 30 op 26 gaat... Snappie ?
Uhh nope... :+
Maar ik begrijp dat er vast ergens een omreken tabel dan te vinden is. Toch lijkt t op t eerste gezicht een beetje vreemd dat 25 niet op m25 past. Je zou denken dat dat 1 op 1 is
 
Uhh nope... :+
Maar ik begrijp dat er vast ergens een omreken tabel dan te vinden is. Toch lijkt t op t eerste gezicht een beetje vreemd dat 25 niet op m25 past. Je zou denken dat dat 1 op 1 is

vraag het je vader eens. Die had je dit moeten uitleggen toen je 12 tot 18 was, maar jij zat natuurlijk alleen achter beeldschermen. Je vader zal blij zijn dat hij eindelijk wat van de kennis die hij weer van zijn vader kreeg kan overdragen.
 
Uhh nope... :+
Maar ik begrijp dat er vast ergens een omreken tabel dan te vinden is. Toch lijkt t op t eerste gezicht een beetje vreemd dat 25 niet op m25 past. Je zou denken dat dat 1 op 1 is

Was voor mij ook onbekend, dus ff opgezocht, kon onderstaande vinden. :
Het cijfer van de maat van de sleutel slaat op de buitenmaat van de moer, terwijl de maat van de moer slaat op de binnenmaat (die dus overeen moet komen met de bout waar deze op moet passen). Op een M7 moer past een sleutel 11.
 
Ha die Gooiers!

Vraagje of hier iemand mee leest, of iemand die iemand kent die mij kan helpen met wat sleutelwerk.
Ik heb handvatverwarming gekocht en wilde deze op een aparte groep laten aansluiten zodat deze niet aan blijft staan als de motor uit staat. Ben zelf wel redelijk handig maar als het om elektra gaat, twee linker handen :P

Dus wie kan me helpen om het boeltje te installeren? Tegen een kleine financiele vergoeding of een kratje bier uiteraard :Y
Omgeving Bussum het liefst
 
Was voor mij ook onbekend, dus ff opgezocht, kon onderstaande vinden. :
Het cijfer van de maat van de sleutel slaat op de buitenmaat van de moer, terwijl de maat van de moer slaat op de binnenmaat (die dus overeen moet komen met de bout waar deze op moet passen). Op een M7 moer past een sleutel 11.

Daar heb ik wat aan, er is dus over nagedacht ooit. Toch zou t handiger zijn als een sleutel x op moertje x zou passen. Dan paste mijn sleutels tenminste :+
 
Ha die Gooiers!

Vraagje of hier iemand mee leest, of iemand die iemand kent die mij kan helpen met wat sleutelwerk.
Ik heb handvatverwarming gekocht en wilde deze op een aparte groep laten aansluiten zodat deze niet aan blijft staan als de motor uit staat. Ben zelf wel redelijk handig maar als het om elektra gaat, twee linker handen :P

Dus wie kan me helpen om het boeltje te installeren? Tegen een kleine financiele vergoeding of een kratje bier uiteraard :Y
Omgeving Bussum het liefst

Hier ook 2 linkerhanden, dus dan zouden we er 4 hebben :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan