Honda CRF 450 R op kenteken?

WytseH

Rookie
2 jan 2013
20
0
Hallo beste mensen,

Ik heb het internet al ontelbaar keer doorgezocht, maar het wordt me allemaal niet duidelijk.

Ik wil graag een CRF 450 kopen. Maar ik heb met een snelle blik gelezen ergens dat je alleen een CRF 450 X op kenteken kan zetten. Aangezien daar een typegoedkeuring op staat. Maar ik wist niet zeker of ik dat moest vertrouwen dus daarom vraag ik het ik hier nog maar eventjes.

Zit er op een Honda CRF 450 R een typegoedkeuring?

In ieder geval bedankt,

Wytse
 
Hallo beste mensen,

Ik heb het internet al ontelbaar keer doorgezocht, maar het wordt me allemaal niet duidelijk.

Ik wil graag een CRF 450 kopen. Maar ik heb met een snelle blik gelezen ergens dat je alleen een CRF 450 X op kenteken kan zetten. Aangezien daar een typegoedkeuring op staat. Maar ik wist niet zeker of ik dat moest vertrouwen dus daarom vraag ik het ik hier nog maar eventjes.

Zit er op een Honda CRF 450 R een typegoedkeuring?

In ieder geval bedankt,

Wytse
Welkom op MF
 
Ah, je kan dus zelfs de R op kenteken krijgen bij Jos.

Bedankt! Ik vind dit een prachtig forum en kijk er al heel lang op! Dus het is niet zo dat ik één berichtje post en niks meer van me laat horen.

Ik weet nu wel zeker dat ik die crf 450 05' ga kopen. Duurt misschien een tijdje voordat ik de weg ermee op kan maar dan heb ik ook wat!

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan