Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Lijkt wat op de plek in amersfoort waar ik er begin dit jaar 2 kreeg met het koekblik :( een voor te hard en 1 voor door rood voor een fijn totaal van 100 + 235= 335 eu :( niet meer probeer het licht te halen dus...
 
195 euro.. Gelukkig reed deze auto voor me.

2urteti.jpg
 
Laatst bewerkt:
autsch! de eerste in ruim 2 jaar en meteen €239,- inc administratiekosten...
0,8 seconden rood bij de eerste foto en al volledig over de stopstreep met 54 km/u
even snel googlen doet mij niet teveel hoop opleveren dat bezwaar een kans maakt. '( [afbeelding]
Dat ga je niet winnen. Met 2.9 seconden geeltijd en 0.8 seconden roodtijd had je tijd zat om te stoppen vanaf 50 km/u..
 
2 weken geleden gepakt door undercover op invoegstrook/snelweg met wheelie. Daar komt de 2e strafpunt, boete, cursus en anale sex van CBR. I fucked up, kan het niet anders zeggen. :N -O-
 
Dat ga je niet winnen. Met 2.9 seconden geeltijd en 0.8 seconden roodtijd had je tijd zat om te stoppen vanaf 50 km/u..

Daarom heb ik ook eerst gegoogled of ik uberhaupt een kans zou maken. Ik ga t niet eens proberen, Bezwaar indienen bij twijfel okee, maar ik ga mijn tijd daar niet aan verspillen.
Had helaas mij gopro niet aanstaan want dat licht sprong in eerste instantie op groen toen ik aan kwam rijden, verder was er geen verkeer en na een behoorlijk korte groentijd sprong hij weer op geel.
Dergelijke situaties lijken mij niet stroken met de bedoeling van een VRI.
 
Hee wat is dat nou? Zijn we ineens allemaal liev en houden we ons aan de regeltjes?

Ik heb alweer een sponsorverzoek van List & Bedrog B.V. voor 2017 binnen: 619 euro incl administratie kosten voor 47km te hard op de N302 Houtribweg in Lelijkstad.

Hoe durf ik.. op een lege vierbaans weg in de middle of nowhere.. :Z
't word tijd dat zie die bellende/appende en linkshangende schapen eens aanpakken, maar nee moeilijk en niet zo verdienstelijk. _O-
 
Hee wat is dat nou? Zijn we ineens allemaal liev en houden we ons aan de regeltjes?

Ik heb alweer een sponsorverzoek van List & Bedrog B.V. voor 2017 binnen: 619 euro incl administratie kosten voor 47km te hard op de N302 Houtribweg in Lelijkstad.

Hoe durf ik.. op een lege vierbaans weg in de middle of nowhere.. :Z
't word tijd dat zie die bellende/appende en linkshangende schapen eens aanpakken, maar nee moeilijk en niet zo verdienstelijk. _O-

Net goed! }) Hoe durf je zo over mijn geboorteplaats te spreken? :+

Maar wel flink balen man! :(
 
Laatst bewerkt:
Net goed! }) Hoe durf je zo over mijn geboorteplaats te spreken? :+

Dat was Apple Auto-Correct.. :+ O-)

Maar wel flink balen man! :(

Tja, moet ik maar binnen blijven zitten of een hele slome auto kopen :+
Gelukkig was 't met blik, en staat het kenteken van de AT nog niet op de 'radar' _O- Komt ongetwijfeld vanzelf. -O-

Regels zijn prima: maar op sommige punten is men wel erg doorgeslagen. Dit heeft namelijk niets meer met verkeersveiligheid te maken maar met gewoon ordinair cashen. Normaal heb ik wel flitsmeister aan of mn ogen beter open. :/
 
Dat was Apple Auto-Correct.. :+ O-)Tja, moet ik maar binnen blijven zitten of een hele slome auto kopen :+
Gelukkig was 't met blik, en staat het kenteken van de AT nog niet op de 'radar' _O- Komt ongetwijfeld vanzelf. -O-

Regels zijn prima: maar op sommige punten is men wel erg doorgeslagen. Dit heeft namelijk niets meer met verkeersveiligheid te maken maar met gewoon ordinair cashen. Normaal heb ik wel flitsmeister aan of mn ogen beter open. :/
Om het nog erger te maken: boetes bij elkaar gereden in de auto tellen niet hier. Je moet dus nog een keer terug op de motor. :+
 
Oh goed verhaal! :+ Dan hoeft ie niet meegeteld te worden.. Maar ik ga echt niet ff op de motor terug.. :P
 
Na 5,5 jaar vrijwel dagelijks met mijn woonwerkfiets de eerste boete ontvangen, nu een half jaar verder staat de teller op 4, waarvan 2 in 2016.
Bijdrage boete pot 2017 - 87 euro.
Lullige bedragen voor minimale overschrijding trajectcontrole A20.
Er zullen er vast nog een paar volgen. 400+ keer per jaar over de trajectcontrole en soms rijd je dan weleens een levensgevaarlijke 87 op een autosnelweg.

Gelukkig is elke boete tot op elke cent gecompenseerd.
 
En ik mag mij binnenkort hier ook weer melden, net gepakt voor 63 te hard binnen de bebouwde kom. Hopelijk ook geen EMG aangezien ik ook behoorlijk aso reed.
Nu 32 maand verder en sindsdien nog geen enkele boete meer gehad *klopt af*. :)

Alleen een EMG hoeven doen en 4 maand niet de weg op. Hoefde geen boete te betalen vanwege dat er teveel tijd verstreken was tussen constantering en dat justitie er mee bezig ging. *O*
 
Oh, ik heb ook nog een aanvullende heffing motorrijtuigenbelasting gehad; 619 euro omdat ik de snelheidslimiet een beetje creatief interpreteerde.
 
Ja maar meneer, die 120 borden zijn ECHT te klein hoor als er met 181 er langs rij. die zie je ECHT niet....
 
Motor sliep nog heerlijk, maar heb al wel een brief binnen van het CJIB :+

Is 1 premie afschrijving fout gegaan na het overzetten naar een andere bankrekening, niet goed genoeg in de gaten gehouden,

400,- naar CJIB voor onverzekerd motorvoertuig op naam hebben *O*
 
Dat vind ik toch wel een beetje buitensporig hoog... je vergeet een keer wat en hebt gelijk een liefdesbrief uit leeuwarden van 400 ?
 
Motor sliep nog heerlijk, maar heb al wel een brief binnen van het CJIB :+

Is 1 premie afschrijving fout gegaan na het overzetten naar een andere bankrekening, niet goed genoeg in de gaten gehouden,

400,- naar CJIB voor onverzekerd motorvoertuig op naam hebben *O*

Is die afschrijving fout door jou of door de verzekeringsmaatschappij?
Ik neem aan door jou zelf als je die 400 al naar het CJIB hebt gestuurd? :o
 
Twee dagen achter elkaar 70+ waar je 50 mag in Leiden voor ik doorhad dat er een actieve flitspaal staat. Nu wachten op de torenhoge boetes...inmiddels wel al 5 weken geleden dus wellicht mazzel.
 
Mijn eigen fout, heb rekeningnummers overgezet, alleen niet goed genoeg gekeken, november premie ging iets mis, toen is dec en jan wel afgeschreven van de nieuwe rekening en dat zag ik dus ik dacht alles is okee.

Alleen de november premie dus niet goed gegaan, en na 30 dagen geen premie betaling daarvan word je geschorst..
je betaalt nog wel premie maar je bent onverzekerd. :N

1 Mail hierover gemist in alle klote spam in mailbox en daar ga je..

Dat ik fout ben neem ik voor lief dat is zo maar 400,- boete is onredelijk. :X

Let wel ze hebben me niet staande gehouden want ik reed helemaal niet hij staat in zn winterstalling..

In beroep gaan heeft geen zin want het is nu eenmaal zo dat voertuig verzekerd moet zijn punt en erger nog, als je in beroep gaat vervalt de betalingsregeling :r

Dus schrijf me maar vast op voor 400 })
 
Mijn eigen fout, heb rekeningnummers overgezet, alleen niet goed genoeg gekeken, november premie ging iets mis, toen is dec en jan wel afgeschreven van de nieuwe rekening en dat zag ik dus ik dacht alles is okee.

Alleen de november premie dus niet goed gegaan, en na 30 dagen geen premie betaling daarvan word je geschorst..
je betaalt nog wel premie maar je bent onverzekerd. :N

1 Mail hierover gemist in alle klote spam in mailbox en daar ga je..

Dat ik fout ben neem ik voor lief dat is zo maar 400,- boete is onredelijk. :X

Let wel ze hebben me niet staande gehouden want ik reed helemaal niet hij staat in zn winterstalling..

In beroep gaan heeft geen zin want het is nu eenmaal zo dat voertuig verzekerd moet zijn punt en erger nog, als je in beroep gaat vervalt de betalingsregeling :r

Dus schrijf me maar vast op voor 400 })
Je neemt het wel sportief op maar, heb je er al een belletje aan gewaagd ofzo uitgelegd?
Volgens mij wordt met dit soort dingen de soep heter opgediend dan gegeten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan