Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Mijn boete was 1x. Maar was in koekblik dus hier eigenlijk niet geldig. Neemt niet weg dat 189 eu pijn doet als je ook motorlessen en nog andere dingen betaalt. Wel is het peanuts vergeleken wat een paar anderen hier te wachten staat. Nederland is duur met boetes.

Ik wil niet weten hoe duur het is met inname en emg/ ema
 
I know man, daarom schrok ik ook toen je verhaal las. Ik hoop voor je dat het hierbij blijft en je in de zomer vrolijk de weg op kan! :]
 
€ 124,- voor 14km/h (na correctie) te hard.

Ik moet zeggen dat ze dat knap gedaan hebben, want ik wist dat ze daar regelmatig staan en heb er dus op gelet. Niet goed genoeg dus :N
 
check effe je CJIB Digi-D, dan weet je denk ik meteen genoeg
Al paar keer gedaan, maar staat geen boete open. Alleen de reeds betaalde zijn zichtbaar als €0,00 openstaand. Maar dacht nog even dat als het via de OvJ zou lopen, door bijv meer dan 40 km te kard, het daar niet zichtbaar zou zijn.

Maar inmiddels 15 dagen verder en ga er nu stilletjes vanuit dat ik echt onwijs dikke mazzel heb gehad. Weet niet waardoor. Bezig met opruimen, of alleen van voren geflitst. Maar boeien! Zolang ik die prent niet heb, is het voor mij klaar.

Maar nogmaals, ben wél goed wakker geschud die avond, heeft echt wel effect gehad. Nog steeds voelbaar en check vantevoren goed de mobiele flitser sites. En de apps geinstalleerd en met telefoon en bluetooth hoorbaar in mijn helm. Want eerlijk is eerlijk, ik vind 100-120 km/u rijden op de motorfiets eigenlijk niet zoveel aan.

Toch wel 'n probleem dus ... :-(
 
Laatst bewerkt:
Twee weken geleden een van 389 euro, voor het rijden over de vluchtstrook. Iets te vroeg voorgesorteerd na een afslag. Week later 119 km/u waar je 100 mocht a 125 euro.

Vooral die eerste was wel even slikken..
 
Eh, ja, +1350 dan maar. Snelheidsovertreding.

Goed voor de tussenstand van de pot wel. :+ Voor de portemonnee wat minder. -O-
 
Laatst bewerkt:
Correct, 4 maand. Ontzettend balen, maar goed: zelf gedaan. :)

Flink te hard op een bijna uitgestorven stuk snelweg met 4 banen. Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde snelheid. :')

Ik herinner het me nog, in april was je de pineut als ik het goed heb.
Wanneer mag je weer op de brommer ? augustus ? sterkte kerel ik weet hoe het voelt.
 
Correct, 4 maand. Ontzettend balen, maar goed: zelf gedaan. :)

Flink te hard op een bijna uitgestorven stuk snelweg met 4 banen. Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde snelheid. :')

Is toch eigenlijk van de zotte. 4 banen bijna niemand dus gevaarzetting is zo goed als 0 en dan zo'n bedrag..... Al geloof ik wel dat het in de richting van 60/70 km te hard ging zeker ;)
 
Is toch eigenlijk van de zotte. 4 banen bijna niemand dus gevaarzetting is zo goed als 0 en dan zo'n bedrag..... Al geloof ik wel dat het in de richting van 60/70 km te hard ging zeker ;)
Klopt, ben ik met je eens. Al was ik mij er natuurlijk, tot op een bepaald niveau, van bewust was dat ik te snel reed.

Hetgeen wat je zegt is wat de agenten ook zeiden. De gevaarzetting was minimaal, maar omdat het met een dergelijke snelheid (84 te hard) was konden ze niet anders. Verder was er niets aan de hand: het was alleen de snelheid. Als ik 'net' boven de 50 uit was gekomen, wilden ze mij nog wel matsen door het omlaag te schroeven naar geen invordering. Maar dat kon nu niet. ;(
 
"Maar dat kon nu niet"

Haha, kan niet is dood. Natuurlijk hadden ze dat gekund, zelfs naar elkaar toe. Gewoon 'n kwestie van niet verbaliseren. Moreel beroepsmatig konden ze het naar zichzelf en naar elkaar waarschijnlijk niet maken, ging misschien knagen.
 
"Maar dat kon nu niet"

Haha, kan niet is dood. Natuurlijk hadden ze dat gekund, zelfs naar elkaar toe. Gewoon 'n kwestie van niet verbaliseren. Moreel beroepsmatig konden ze het naar zichzelf en naar elkaar waarschijnlijk niet maken, ging misschien knagen.
Tuurlijk, wat je zegt klopt. Alles kan, maar ik snap hun ooo. Kan niet altijd feest (voor mij) zijn. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan