Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Hoi Siep,

Ik heb het topic gelezen en het filmpje bekeken, zag er erg gezellig uit. Volgens mij is 18 man geen verkeerde groep.
Ik was er heeeeeeeel blij mee en wat mij betreft zeker geen matige opkomst voor een particulier initiatief. Het moet gewoon even groeien en mensen kijken altijd even de kat uit de boom bij de eerste keer.
Als het groter wordt rijdt dit ook niet makkelijk volgens mij. Merk ik ieder geval als ik met hele grote groepen rijd.
Hoewel ik de groep wilde opdelen, besloten we toch, na overleg, als één groep te rijden. Dankzij de afspraken vooraf, bleek dit uitstekend te gaan. Men bleef netjes in baksteensgewijs formatie rijden en we hadden mijn inziens een redelijk tempo.
Het probleem met de boordcomputer is verholpen. Ik heb de accu losgehaald en na een paar minuten weer aangesloten. Alles werkt nu weer naar behoren.

Ik heb ook nog even de riemcovers verwijderd. De riemen zagen er niet heel fris uit, vond ik. Aan de binnenkant van de liggende cover stond de datum 21-5-08 en km stand 40.000.
Dit moet volgens mij betekenen dat de riemen op die datum zijn vervangen en dat dit bij 40.000 km opnieuw moet gebeuren. Is 5 jaar niet wat lang om te wachten met vervangen? De km stand is nu 34.000. Kan ik nog doorrijden of zal ik ze laten vervangen? Wat denken jullie?

Oh, ik heb trouwens niets gemerkt van het rijden zonder kap. Kwam alleen met mijn knie tegen de accu. Maar dit was niet hinderlijk.
Vandaag weer met de dealer gesproken. Hij zoekt een andere kap. Hoor uiterlijk donderdag weer van hem. Dus dat gaat helemaal goed.

Groeten, Imre
 
Hoi,

Vandaag met het heerlijke weer even lekker gereden.
Bij Star Twin even wat gekletst en een bakkie gedaan, en mij even staan te vergapen
aan de Hyperstrada ( echt wel een toffe fiets hoor).
Daarna binnen door naar Deventer, en daar de Ijsseldijk even gereden naar Zwolle en weer terug naar Deventer. Het was heerlijk rustig op de dijk, weinig fietsers en auto's, heb dus lekker kunnen doorrijden. Het was een heerlijke rit van ongeveer 135 km.

Groet Siep
 
Hoi,

Vandaag met het heerlijke weer even lekker gereden.
Bij Star Twin even wat gekletst en een bakkie gedaan, en mij even staan te vergapen
aan de Hyperstrada ( echt wel een toffe fiets hoor).
Daarna binnen door naar Deventer, en daar de Ijsseldijk even gereden naar Zwolle en weer terug naar Deventer. Het was heerlijk rustig op de dijk, weinig fietsers en auto's, heb dus lekker kunnen doorrijden. Het was een heerlijke rit van ongeveer 135 km.

Groet Siep
Doordeweekse ritjes zijn het beste!!! en ga eens proefrijden op zo'n Hyperstrada, je weet niet wat je meemaakt. :]
 
Laatst bewerkt:
Doordeweekse ritjes zijn het beste!!! en ga eens proefrijden op zo'n Hyperstrada, je weet niet wat je meemaakt. :]

Hoi,

Volgende keer ( ben woensdags altijd vrij ) haal ik je op en rijden we samen over de dijk naar Star Twin in Loenen, en gaan we even een proefrit op de Hypermotard en Hyperstrada.

Groet Siep
 
Hoi Siep,

Je had zeker heel mooi weer om vandaag te rijden, ben wel een beetje jaloers op je. (Mag eigenlijk niet na mijn toch van afgelopen weekend, maar toch)

De Hypermotard en Hyperstrada zijn zeker heel gaaf. Ga er ook zeker binnenkort even proef op rijden.
En ik wil ook nog steeds een keer rijden op een Mts 1200.

Groeten,

Imre
 
Hoi,

Deze kwam ik in een eerder topic alhier tegen.
Als dit toch eens in de handel mocht komen, tering wat mooi.
Zou het onmiddelijk kopen, zou mij geen moer uitmaken wat het ging kosten.
Zo hoort het te zijn, de liggies boven de pijppies.
In 1 woord GEWELDIG.

Groet Siep
full
 
Hoi,

Deze kwam ik in een eerder topic alhier tegen.
Als dit toch eens in de handel mocht komen, tering wat mooi.
Zou het onmiddelijk kopen, zou mij geen moer uitmaken wat het ging kosten.
Zo hoort het te zijn, de liggies boven de pijppies.
In 1 woord GEWELDIG.

Groet Siep[afbeelding]
Dat is zeker mooi zeg! :Y maar hij heeft z'n hele kont dus veranderd. Kontje van een 1098 erop ofzo?
 
Das zeker heel mooi Siep!
Heb wel eens vaker een multi gezien waar de achterlichten zijn verplaatst naar boven de dempers, maar dat zag er niet zo mooi uit als dit.

Heb trouwens de kap van Boonstra motorsloop binnen. Heb eind mei een afspraak bij de dealer voor het vervangen van de riemen en het stellen van de kleppen. Dan wordt direct de, dan op kleur gespoten, kap gemonteerd. Zal voor het weg rijden dan wel ff controleren of hij echt goed vast zit. ;)
 
Dat is zeker mooi zeg! :Y maar hij heeft z'n hele kont dus veranderd. Kontje van een 1098 erop ofzo?

Hoi,

Ja, er zit een heel ander kontje op.
Van de 1098, ik weet het niet, wou dat ik het wist.
Ik persoonlijk vind dit nu echt HEEL ERG mooi, zo hoort het te zijn.

Zal is rond gaan surfen op het net, en kijken of ik nog meer leuke foto's tegen kom.
Even de boel een beetje op vrolijken hier, wat reacties en meningen los peuteren.
Altijd leuk om te weten wat een ander leuk / mooi of spuug lelijk vind.

Groet Siep
 
Mooie paint job, wie is dit? Foto is genomen op de DRO dag in Lelystad.
GroteFoto-G4JUUGJG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie paint job, wie is dit? Foto is genomen op de DRO dag in Lelystad.
[afbeelding]

Hoi,

Moet haast wel iemand zijn die lid is van DCN.
Als je dezelfde vraag stelt op het Ducati Forum heb je meer kans op een antwoord.
Heb het idee dat daar veel meer MTS rijders zitten dan hier.
Maar er is daar door niet meer actie op dat Forum dan hier op het MTS 1000/1100 Forum.

Groet Siep
 
Hoi Siep,

Dit is idd heel mooi. Staat heel mooi bij het zwart.
Ik ga eens kijken of ik zulke mooie stickers kan vinden voor mijn motor. Ik moet toch nog een zijkap laten overspuiten, kan ik hem net zo goed van een mooie sticker voorzien.

Groeten,

Imre
 
Hoi Imre,

Als er dan toch iets van een finish vlag op de zijkappen moet.
Dan vind ik deze creatie wel heel erg mee.
Dit zou voor mij een optie kunnen zijn, gewoon het totaal plaatje vind ik mooi.

Heb je de zijkap, die gekocht is bij Boonstra zelf betaald of heeft de dealer dat gedaan.
En het laten spuiten, wie betaalt dat.
Hoop dat zij door dit geintje, geen kosten moet maken.

Succes en een groet,
Siep
full
 
Hoi Jarno,

De witte Red Bull MTS creatie vind ik bijzonder mooi.
Maar de zwarte MTS met het oranje velgenlint en de oranje S4 streep van voor naar achteren, vind ik ook bijzonder mooi. Maar de grijze met rode belettering en frame, 3 spaak velgen en die 2 brute pijpjes aan de zijkant vind ik ook niet te versmaden.
Maar er staan meer mooie Multistrada's dan lelijke creaties in je rijtje.

Groet Siep
 
Van die licht blauwe uitvoering is niet veel multistrada meer van over.
Het is een naked uitvoering geworden. Niet mooi vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan