Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Ja een 1200 zou ik ook wel willen maar die valt buiten budget :+

Inderdaad voor meer comfort. Ben 2 meter en zit toch niet echt lekker op de Duc.
2 meter is idd wel wat groot ja voor een Mts 1000. Succes met de verkoop alvast.
 
Setje handkappen gevonden, nu is het de vraag of het past. De 1100 staat wel in de lijst de 1000 niet. MTS 1000 heeft neem ik aan toch ook gewoon een hol stuur?
Acerbis Dual Road Handprotector 1-point zwart

Ik ben overigens ook bijna twee meter, het is krap maar past wel. Kom met de knieën tegen de zijkappen aan.
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik ook zo te zien .De jouwe zijn de nieuwste denk ik dus misschien iets verschil maar qua montage niet denk ik.
Ik moest wel wat tape eromheen doen vlgs mij om ze aardig vast te krijgen in het stuur.



 
Laatst bewerkt:
Top. :t Dan ga ik ze bestellen, kosten ook nog niet de hele wereld. Passen ook wel netjes bij de motor moet ik zeggen, niet geheel onbelangrijk. :)
 
Jij blijf ook bezig he Arie.

Staat wel netjes en zeker met de herfst droger en warmer
Zitten er al een poosje op deze handkappen. Na de grote beurt onlangs en setje Pirelli Angels GT doe ik ffe niks meer aan de Ducati heeft me weer genoeg gekost die hobby O-)
 
Die Angel GT's heb ik er ook onder zitten, de paar meter die ik ermee heb gereden waren niet veelzeggend. Viel me wel op dat er een dood punt zit in het omvallen, ze hebben net wat meer overtuiging nodig.
Als deze op zijn dan gooi ik er wat sportievers onder, een wat spitsere band vind ik fijner rijden.
 
ik had ze nog niet gezien vandaar.
Hoe bevallen de pirelli,s tot nu toe
Pirellies.. Nog niet gereden na montage. Mijn schoonzoon heeft er de eerste 500 km meegereden en ik heb hem nergens over gehoord. Mij boeit het sowieso niet welk merk en type er gemonteerd is ik rij overal zonder problemen mee.
 
As Zondag ritje vanaf de Mac donalds in Duiven door Ducelf. Schijnt redelijk weer te worden en als mijn hoofd wat meewerkt rij ik ook mee.11.00 verzamelen vlgs mij.
Lacsap.. Iets voor jou om ook ffe kennis te maken en mee te rijden? Geldt uiteraard ook voor de andere meelezers en voor Duc59 :Y
 
As Zondag ritje vanaf de Mac donalds in Duiven door Ducelf. Schijnt redelijk weer te worden en als mijn hoofd wat meewerkt rij ik ook mee.11.00 verzamelen vlgs mij.
Lacsap.. Iets voor jou om ook ffe kennis te maken en mee te rijden? Geldt uiteraard ook voor de andere meelezers en voor Duc59 :Y
Denk het niet, heb de Duc nog niet moet dan op de MV komen in mijn nakie, brrrrr.
 
Ow..ik dacht dat je de Duc al had..
Nee, ben al wel dingetjes aan het bestellen en het Internet aan het uitpluizen op zoek naar onderdeeltjes. ;) Ik moet met deze motor daar eigenlijk niet aan beginnen want als je eenmaal bezig bent is stoppen niet makkelijk.

Ik wil nog wel graag een zwarte riemdeksel, liefst in Carbon maar die heb ik 2e hands nog niet zien liggen voor een schappelijke prijs. Misschien ligt er wel een setje op de MBU in Februari. HF Carbon heeft wel een nieuw setje liggen voor een goede prijs, maar waarom nieuw als het ook gebruikt kan. ;)
Zahnriehmenabdeckung [DUCBC002003] - €139.90 : HF Carbon Parts Int.
 
Ja een 1200 zou ik ook wel willen maar die valt buiten budget :+

Inderdaad voor meer comfort. Ben 2 meter en zit toch niet echt lekker op de Duc.

Ik kan het helemaal begrijpen Jacco. Ben zelf ook 2 meter en heb onlangs dezelfde overstap gemaakt, maar dan wel naar de 1200 GS Adventure. Inderdaad voor onze lengte een heerlijke motor.

Maar zodra een Duc 1200 Enduro betaalbaar wordt......
 
As Zondag ritje vanaf de Mac donalds in Duiven door Ducelf. Schijnt redelijk weer te worden en als mijn hoofd wat meewerkt rij ik ook mee.11.00 verzamelen vlgs mij.
Lacsap.. Iets voor jou om ook ffe kennis te maken en mee te rijden? Geldt uiteraard ook voor de andere meelezers en voor Duc59 :Y

Zag de rit al voorbij komen ja. Jammer dat Siep zijn Snertrit niet doorgaat, had ik ook op mijn Guzzi met hangtieten mee kunnen rijden.
 
Nee, ben al wel dingetjes aan het bestellen en het Internet aan het uitpluizen op zoek naar onderdeeltjes. ;) Ik moet met deze motor daar eigenlijk niet aan beginnen want als je eenmaal bezig bent is stoppen niet makkelijk.

Ik wil nog wel graag een zwarte riemdeksel, liefst in Carbon maar die heb ik 2e hands nog niet zien liggen voor een schappelijke prijs. Misschien ligt er wel een setje op de MBU in Februari. HF Carbon heeft wel een nieuw setje liggen voor een goede prijs, maar waarom nieuw als het ook gebruikt kan. ;)
Zahnriehmenabdeckung [DUCBC002003] - €139.90 : HF Carbon Parts Int.
Ik probeer meestal ook gebruikt te kopen dat houdt het ook leuk vindt ik.
 
Zelf spuiten Lacsap is dat geen optie,dan kost het ook niet zoveel.
Heb er zelf ook al aan zitten denken.


Ritje achterhoek sla ik over komt even niet uit,volgende keer beter.
Jullie in ieder geval veel plezier.


Oke.......groetjes allemaal maar weer
 
Zelf spuiten Lacsap is dat geen optie,dan kost het ook niet zoveel.
Heb er zelf ook al aan zitten denken.


Ritje achterhoek sla ik over komt even niet uit,volgende keer beter.
Jullie in ieder geval veel plezier.


Oke.......groetjes allemaal maar weer
Heb ik ook aan zitten denken, wil alleen de fiets weer naar origineel terug kunnen brengen. Gebruikt setje kost zo'n 5 tientjes en dan nog een paar euro voor verf. Dus het wordt dat, gebruikt zwart setje of de carbon van HF Carbon.
 
En zo blijven we bezig he,hoort ook bij motor rijden.
Bezig zijn zonder te rijden,kan ook leuk zijn.
Ik zie wel wat het gaat worden.


Prettig weekend allemaal
 
Setje OEM zwarte deksels gevonden op Ebay, 45 euro. Toch weer een paar centen bespaard voor benzine. ;)
 
As Zondag ritje vanaf de Mac donalds in Duiven door Ducelf. Schijnt redelijk weer te worden en als mijn hoofd wat meewerkt rij ik ook mee.11.00 verzamelen vlgs mij.
Lacsap.. Iets voor jou om ook ffe kennis te maken en mee te rijden? Geldt uiteraard ook voor de andere meelezers en voor Duc59 :Y
4 MTS afgelopen Zondag.Lekker gereden vnlijk in de achterhoek e.o ondanks mistig begin en ietswat koud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan